نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 12
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
    135 7
    روحت شاد مرد بسیار بسیار بسیار بزرگ. خدا را شاکرم که در طول حیاتم منتی بر سرم نهاد تا با چشمان خود عظمت یک مرد خالص شده را ببینم.
    • IR ۱۸:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
      28 0
      چه خوشبخت هستیم که در دوره سردار زندگی کردیم..حتما آیندگان به حال ما غبطه می خورن♡
  • IR ۱۶:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
    37 0
    حاجی جانم الان دیگه روزی هزار بار میتونی مادرت رو ببوسی. درود به خودت و درود به مادر و پدرت.
  • IR ۱۷:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
    12 0
    چه خوبه که از سردار مطلب میذارین..دلتنگی آدم کم میشه
  • DE ۱۸:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
    7 0
    مرگ بر آمریکا! مرگ بر آمریکا! مرگ بر آمریکا! مرگ بر آمریکا! مرگ بر آمریکا! مرگ بر آمریکا! مرگ بر آمریکا! مرگ بر آمریکا! مرگ بر آمریکا! مرگ بر آمریکا! مرگ بر آمریکا! مرگ بر آمریکا! مرگ بر آمریکا! مرگ بر آمریکا! مرگ بر آمریکا! مرگ بر آمریکا! مرگ بر آمریکا! مرگ بر آمریکا! مرگ بر آمریکا! مرگ بر آمریکا! مرگ بر آمریکا! مرگ بر آمریکا! مرگ بر آمریکا! مرگ بر آمریکا! مرگ بر آمریکا! مرگ بر آمریکا! مرگ بر آمریکا! مرگ بر آمریکا! مرگ بر آمریکا! مرگ بر آمریکا! مرگ بر آمریکا! مرگ بر آمریکا! مرگ بر آمریکا! مرگ بر آمریکا! مرگ بر آمریکا! مرگ بر آمریکا! مرگ بر آمریکا! مرگ بر آمریکا! مرگ بر آمریکا! مرگ بر آمریکا! مرگ بر آمریکا! مرگ بر آمریکا! مرگ بر آمریکا! مرگ بر آمریکا! مرگ بر آمریکا! مرگ بر آمریکا! مرگ بر آمریکا! مرگ بر آمریکا! مرگ بر آمریکا! مرگ بر آمریکا! مرگ بر آمریکا! مرگ بر آمریکا! مرگ بر آمریکا! مرگ بر آمریکا! مرگ بر آمریکا! مرگ بر آمریکا! مرگ بر آمریکا! مرگ بر آمریکا! مرگ بر آمریکا! مرگ بر آمریکا! مرگ بر آمریکا! مرگ بر آمریکا! مرگ بر آمریکا! مرگ بر آمریکا! مرگ بر آمریکا! مرگ بر آمریکا! مرگ بر آمریکا! مرگ بر آمریکا! مرگ بر آمریکا! مرگ بر آمریکا! مرگ بر آمریکا! مرگ بر آمریکا! مرگ بر آمریکا! مرگ بر آمریکا! مرگ بر آمریکا! مرگ بر آمریکا! مرگ بر آمریکا! مرگ بر آمریکا! مرگ بر آمریکا! مرگ بر آمریکا! مرگ بر آمریکا! مرگ بر آمریکا! مرگ بر آمریکا! مرگ بر آمریکا! مرگ بر آمریکا! مرگ بر آمریکا! مرگ بر آمریکا! مرگ بر آمریکا! مرگ بر آمریکا! مرگ بر آمریکا! مرگ بر آمریکا! مرگ بر آمریکا! مرگ بر آمریکا! مرگ بر آمریکا! مرگ بر آمریکا! مرگ بر آمریکا! مرگ بر آمریکا! مرگ بر آمریکا! مرگ بر آمریکا! مرگ بر آمریکا! مرگ بر آمریکا! مرگ بر آمریکا! مرگ بر آمریکا! مرگ بر آمریکا! مرگ بر آمریکا! مرگ بر آمریکا! مرگ بر آمریکا! مرگ بر آمریکا! مرگ بر آمریکا! مرگ بر آمریکا! مرگ بر آمریکا! مرگ بر آمریکا! مرگ بر آمریکا! مرگ بر آمریکا! مرگ بر آمریکا! مرگ بر آمریکا! مرگ بر آمریکا! مرگ بر آمریکا! مرگ بر آمریکا! مرگ بر آمریکا! مرگ بر آمریکا! مرگ بر آمریکا! مرگ بر آمریکا! مرگ بر آمریکا! مرگ بر آمریکا! مرگ بر آمریکا! مرگ بر آمریکا! مرگ بر آمریکا! مرگ بر آمریکا! مرگ بر آمریکا! مرگ بر آمریکا! مرگ بر آمریکا! مرگ بر آمریکا!
  • IR ۲۱:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
    10 0
    هدیه به روح حاج قاسم و پدر و مادرش فاتحه اخلاص مع الصلوات
  • IR ۲۲:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
    3 0
    دلاور
  • کامران IR ۲۲:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
    2 0
    خدایا میدانی که گناهکاریم ولی تو را قسم میدم به بی بی فاطمه زهرا که فقط انتقام سردار عزیزمان را از امریکا بگیر دیگه چیزی ازت نمیخام
  • IR ۲۳:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
    2 0
    ای عزیز دل ! هرگز از شنیدن صدای ماهت خسته نمی شیم به شرفمون قسم پای انقلاب مردونه می مونیم !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • IR ۱۸:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
    2 0
    فدای خلوص و پاکی ات. فدای بزرگی و فروتن ات. فدای صداقت و مهربانی و بزرگواریت. دلمان بی تو تنگ است. آقایمان فرمود شب و روز به یاد تو است. ما چه بگوییم.
  • IR ۱۸:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۸
    0 0
    سردارم من به تو افتخار میکنم الحق که توخیلی بزرگواری چون بارفتنت جهانی راغرق ماتم کردی ای بزرگ شده مکتب خمینی کبیر روحت شاد انشا ا...خداوند مارا هم جزو ادامه دهندگان راهت قراردهد .ای فدای راهت جان ما حاج قاسم
  • IR ۱۴:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
    0 0
    قربونت برم سردار که راه و جامعه را برای ظهور آقا مهیا میکنی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس