کد خبر 1073497
تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۲
استقلال

اگر استقلال موفق شود این بازی معوق با فولاد را ببرد، 39 امتیازی شده و به رده دوم جدول می‌رسد و اختلاف صدرنشین با نزدیک‌ترین رقیب اش به 8 امتیاز کاهش پیدا می‌کند.

به گزارش مشرق، قرار است ادامه رقابت‌های لیگ نوزدهم با دیدار معوق فولاد خوزستان و استقلال از سر گرفته شود. این بازی از سری رقابت‌های هفته هفدهم بود که در 27 دی برگزار شد اما دیدار فولاد و استقلال به دلیل حضور نمایندگان این دو باشگاه در تیم فوتبال امید ایران برای رقابت‌های انتخابی المپیک توکیو عقب افتاد. فولادی‌ها با توجه به جذب سینا زامهران و حضور نجاریان و آغاسی دارای 3 نماینده در تیم امید بودند و استقلال نیز 2 سهمیه یعنی مهدی قائدی و شاهین طاهرخانی را در تیم امید داشت.

در روزهایی که بحث بر سر اینکه در صورت ناتمام ماندن رقابت‌های لیگ نوزدهم پرسپولیس به‌عنوان قهرمان اعلام شود یا نه، موافقان به فاصله 10 امتیازی پرسپولیس با تیم دوم جدول اشاره و استناد می‌کنند. حالا اگر استقلال موفق شود این بازی معوق با فولاد را ببرد، 39 امتیازی شده و به رده دوم جدول می‌رسد و اختلاف صدرنشین با نزدیک‌ترین رقیب اش به 8 امتیاز کاهش پیدا می‌کند. 8 امتیازی که 9 بازی هم برای جبران آن‌وقت خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

استقلال: از کارگزار قبلی حق شکایت هم داریم

هرچند استقلال در این بازی میهمان است، اما با توجه به کرونا این بازی بدون تماشاگر خواهد بود و به‌احتمال‌زیاد در زمین سوم و بی‌طرف برگزار خواهد شد.آبی پوشان در این بازی فرصت دارند تا بحث قهرمان اعلام شدن پرسپولیس را دست‌کم به تعویق بیاندازد و لیگ نوزدهم را تا هفته‌های آخر جذاب و غیرقابل‌پیش‌بینی نگه‌دارند.

همه‌چیز درباره رقیب سنتی دست استقلال است و برای این منظور باید هزطور شده 3 امتیاز بازی را ببرد و خودش را با 8 امتیاز به‌عنوان نزدیک‌ترین رقیب پرسپولیس مطرح کند تا دست‌کم اختلاف آن‌ها با تیم دوم جدول 2 رقمی نباشد! در 9 بازی باقی‌مانده استقلال با سایپا، پارس جنوبی جم، تراکتور، صنعت نفت آبادان، نساجی مازندران، سپاهان، شهر خودرو، پیکان و شاهین بوشهر بازی دارد و پرسپولیس‌ها به مصاف پیکان، شاهین بوشهر، ماشین‌سازی، فولاد خوزستان، نفت مسجدسلیمان، نساجی مازندران، ذوب‌آهن، گل گهر سیرجان و سایپا بازی دارد.

هرچند بازی‌های پرسپولیس راحت‌تر به نظر می‌رسد اما احتمال اینکه آن‌ها در این 9 بازی و 27امتیاز باقی‌مانده بیش از 8 امتیاز از دست بدهند کم نیست و مابقی ماجرا دست آبی‌ها است که بتوانند برخلاف گذشته از لغزش احتمالی رقیب نهایت استفاده را ببرند.

منبع: ایلنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس