کد خبر 1073421
تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۶
هالند

مهاجم نروژی بوروسیادورتموند توانست یک رکورد خاص را به نام خود به ثبت رساند.

به گزارش مشرق، سرانجام رقابت های بوندسلیگا بعد از وقفه ای طولانی مدت به خاطر شیوع ویروس کرونا استارت خورد و بروسیادورتموند در داربی روهر توانست با چهار گل شالکه را در هم کوبد و به یک قدمی بایرن مونیخ در صدر جدول رده بندی برسد.

بیشتر بخوانید:

شروع طوفانی دورتموند در اولین هفته پساکرونایی بوندسلیگا

ارلینگ هالند، مهاجم نروژی جوان و آینده‌دار دورتموند توانست در این بازی بعد از گذشت ۲۹ دقیقه دروازه شالکه را باز کند و باز هم توانایی های خود را به رخ مشتریان بزرگ خود بکشد. هالند در فصل نقل و انتقالات زمستانی راهی دورتموند شد و خیلی زود در این تیم جا افتاده است و توانسته که چندین رکورد را به نام خود به ثبت رساند. این مهاجم نروژی در ۱۲ بازی با پیراهن بوروسیا دورتموند توانسته که ۱۳ گل به ثمر برساند.

هالند توانسته که یک رکورد خاص را به نام خود به ثبت برساند و آن هم این که در نخستین بازی خود با پیراهن دورتموند در بوندسلیگا، لیگ قهرمانان اروپا، جام حذفی آلمان و داربی روهر گلزنی کند که این یک رکورد در تاریخ دورتموند و فوتبال آلمان به شمار می آید.

این مهاجم نروژی که تنها ۱۹ سال سن دارد مورد توجه رئال مادرید قرار گرفته است و خبرهای زیادی درباره پیوستن او به کهکشانی‌ها در تابستان به گوش می رسد و باید دید که آیا این انتقال صورت می گیرد یا نه.

دورتموند با بردی که در این دیدار به دست  آورد نه تنها جایگاهش را در رده دوم جدول رده بندی مستحکم تر کرد بلکه اختلافش را با بایرن مونیخ صدرنشین به یک امتیاز کاهش داد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس