کد خبر 1073379
تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۰۱:۴۵
الی کوهن

نخست وزیر کابینه ائتلافی رژیم صهیونیستی شامگاه شنبه وزیر جدید دستگاه جاسوسی این رژیم را انتخاب کرد.

به گزارش مشرق به نقل از وبگاه تایمز آو ایزرئیل، «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی شامگاه شنبه وزیر اقتصاد خود را به سمت وزیر دستگاه جاسوسی این رژیم انتخاب کرد.

«الی کوهن» که پیش از این عهده دار نظارت بر وزارت اقتصاد اسرائیل بود و قصد ترک این سمت را داشت، از سوی نخست وزیر این رژیم به سمت وزیر دستگاه اطلاعاتی اسرائیل منصوب شد.

بیشتر بخوانید:

گانتس بار دیگر استعفا کرد

کلیات کابینه جدید رژیم صهیونیستی؛ افزایش اشغالگری تا تداوم تبعیض نژادی

انتخاب کوهن- که یکی از اعضای حزب لیکود است- به ریاست دستگاه جاسوسی رژیم صهیونیستی همزمان با دیدار نتانیاهو با قانونگذاران این حزب صورت گرفت.

کوهن در بیانیه ای در این باره گفت که «دستگاه اطلاعاتی اسرائیل در عرصه بین المللی مشهور است و برای امنیت اسرائیل دارای اهمیت فوق العاده ای است. من برای تقویت و ارتقاء این سیستم اطلاعاتی تلاش می کنم».

گفتنی است که مراسم تحلیف نتانیاهو به عنوان نخست وزیر جدید رژیم اشغالگر قدس قرار است فردا یکشنبه (هفدهم ماه مه) برگزار شود.

طبق توافق نخست‌وزیری چرخشی بین دو حزب لیکود به ریاست نتانیاهو و حزب ائتلافی آبی-سفید به رهبری «بنی گانتز»، نتانیاهو مجدداً تا ۱۸ ماه سکان کابینه جدید رژیم صهیونیستی را برعهده دارد و پس از آن بنی گانتز جایگزین وی می‌شود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس