کد خبر 1073351
تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۷
حوادث

سخنگوی آتش‌نشانی تهران از ریزش مرگبار ساختمان سه طبقه در خیابان اسکندری شمالی خبر داد.

به گزارش مشرق، سید جلال ملکی با اعلام خبر ریزش مرگبار آوار در خیابان اسکندری شمالی، درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: ساعت ۲۰:۱۵ امشب یک مورد حادثه آوار در خیابان اسکندری شمالی، خیابان امیرلو به سامانه ۱۲۵ اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان سه ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید:

مرد ۵۲ ساله "همسر، مادرزن و ۲ دخترش" را تیرباران کرد

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران افزود: محل حادثه یک قطعه زمینی به عمق ۳۰۰ متر بود که حدود سه تا چهار متر در آن گودبرداری صورت گرفته و در ضلع غربی آن یک ساختمان سه طبقه قدیمی مسکونی وجود داشت.

وی تصریح کرد: ظاهراً و بنابر اطلاعات اولیه فقط در یک طبقه ساختمان مذکور، ساکن حضور داشت که به یک‌باره بخشی از جنوب شرقی این ساختمان در تمام طبقات تخریب شده و به آتش‌نشانان اعلام شد دو نفر زیر آوار گرفتار هستند.

ملکی ادامه داد: آتش‌نشانان به سرعت عملیات آواربرداری را آغاز کردند؛ عملیات در آواربرداری‌ها کمی پیچیده است زیرا احتمال ریزش مابقی ساختمان نیز وجود دارد اما آتش‌نشانان پس از دقایقی موفق شدند هر دو نفر را (آقا و خانمی با بیش از ۶۰ سال سن) از زیر خارج کنند.

سخنگوی آتش‌نشانی تهران خاطرنشان کرد: متأسفانه پس از تحویل این افراد به عوامل اورژانس مشخص شد، یکی از آنها (آقا) در این حادثه جان باخته اما فرد دوم با وجود مصدومیت شدید زنده بود.

وی با بیان اینکه آتش‌نشانان جست‌وجوی بیشتر را نیز در محل انجام دادند، بیان کرد: تا به این لحظه فرد دیگری از زیر آوار پیدا نشده است و احتمالاً تا دقایقی دیگر محل حادثه تحویل مسئولان می‌شود.

ملکی با اشاره به حضور عوامل و ستاد بحران شهرداری منطقه ۶ در محل حادثه، عنوان کرد: این ملک توسط کارشناسان شهرداری در روزهای گذشته مورد بازدید قرار گرفته و اخطارهای لازم به مالکان داده شده بود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۵:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
    0 0
    لا اله الا الله. امان از این بساز و بفروشهای بی مسئولیت
  • سید IR ۱۷:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
    0 0
    یک قطعه زمین به مساحت 300 مترمربع!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس