کد خبر 1073332
تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۰
بدر الزیادی

عضو کمیسیون امنیت و دفاع پارلمان عراق از آغاز قریب‌الوقوع یک عملیات گسترده امنیتی علیه داعش خبر داد.

به گزارش مشرق، «بدر الزیادی» عضو کمیسیون امنیت و دفاع پارلمان عراق امروز شنبه گفت که طی چند روز آینده عملیات گسترده امنیتی برای تعقیب عناصر داعش آغاز خواهد شد.

الزیادی در مصاحبه با وبگاه «السومریه نیوز» افزود، عناصر داعش اخیرا عملیات‌هایی را در نقاط مختلف آغاز کردند تا ایجاد ناامنی کنند اما امروز که دولت جدید تشکیل شده و وزرای دفاع و کشور مشخص شده‌اند طرح‌هایی نیز برای ریشه‌کنی داعش تدوین شده است.

بیشتر بخوانید:

دیدار الکاظمی با رئیس حشدالشعبی عراق +عکس

تلاش آمریکا برای انتقال داعش به استان‌های شیعه‌نشین

او با اشاره به تحرکات عناصر داعش در برخی نقاط با استفاده از اسامی مستعار، از تلاش‌های فوق‌العاده دستگاه‌های اطلاعاتی برای تعقیب این عناصر خبر داد و گفت که اطلاعات زیادی درباره این گروه‌های تروریستی وجود دارد.

این نماینده پارلمان عراق همچنین تصریح کرد که بزودی عملیات‌هایی با مشارکت نیروهای امنیتی و هواپیماهای ارتش با هدف وارد آوردن ضربات محکم به این گروه‌های تروریستی و تمامی مخفیگاه‌های آن انجام خواهد شد و کسانی که در پناه دادن به این عناصر دست داشتند، مجازات خواهند شد.

امروز شنبه همچنین «عثمان الغانمی» وزیر کشور عراق با «عمار جبر خلیل» استاندار صلاح‌الدین دیدار و درباره مسائل امنیتی و توسعه سیستم‌های امنیتی این استان گفت‌وگو کرد.

خبرگزاری رسمی عراق (واع) گزارش کرد که الغانمی همچنین یک سیستم کنترل از طریق دوربین در تکریت را افتتاح کرد.

مناطق مختلف استان صلاح‌الدین واقع در شمال عراق طی روزهای اخیر شاهد عملیات‌های تروریستی عناصر داعش بود که شدیدترین این عملیات نیز در شهر سامراء واقع در ۵۰ کیلومتری جنوب تکریب بود که در نتیجه آن ۱۲ نفر از نیروهای الحشد العشایری شهید شدند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس