کد خبر 1073275
تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۲
معلولان

رئیس بنیاد مستضعفان از حمایت ۳۶۰ میلیارد تومانی این بنیاد برای خانه‌دار شدن ۱۴۰۰۰ خانواده دارای ۲ معلول و بیشتر خبر داد.

به گزارش مشرق، سید پرویز فتاح در حاشیه جلسه تکمیل احداث ۱۴ هزار واحد مسکونی ۲ معلول و بیشتر که با حضور وزیر تعاون، رئیس سازمان بهزیستی و رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در ساختمان بنیاد مستضعفان برگزار شد با اشاره به نتایج این جلسه اظهار کرد: پیش از این، توافق چند جانبه‌ای به منظور احداث مسکن برای خانواده‌های دارای ۲ معلول و بیشترمنعقد شده بود که بر اساس آن توافق، تا امروز بیش از ۸ هزار واحد مسکونی تکمیل و به خانواده‌های این عزیزان تحویل داده شده است.

بیشتر بخوانید:

بنیاد مستضعفان ۸ هزار مسکن برای خانواده‎‌های دارای ۲ معلول ساخت

رئیس بنیاد مستضعفان ادامه داد: سهم بنیاد مستضعفان در توافق چندجانبه منعقد شده، حدود ۱۴۰ میلیارد تومان بود که سهم ما از احداث ۱۴ هزار واحد مسکن خانواده‌های دارای ۲ معلول و بیشتر را تشکیل می‌داد.

وی افزود: در حال حاضر از میان حدود ۵ هزار واحد مسکونی باقی مانده در این توافق چند جانبه، ۱۶۰۰ واحد روستایی تکمیل نشده باقی است و ۳۵۰۰ واحد شهری که حدود ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند؛ لذا مقرر شد بنیاد مستضعفان مبلغ ۱۵۰ میلیارد تومان را به صورت نقدی و بلاعوض و همچنین ۷۰ میلیارد تومان را به صورت وام قرض الحسنه برای تکمیل این واحدها اختصاص دهد.

فتاح با ابراز امیدواری نسبت به تکمیل احداث تمامی ۱۴ هزار واحد مسکونی خانواده‌های دارای ۲ معلول و بیشتر گفت: ما امیدواریم با توجه به توافقات صورت گرفته، تمامی واحدهای باقی مانده نیز تا پایان سال جاری تکمیل و به خانواده‌های این عزیزان تحویل داده شود.

رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی یادآور شد: البته برآورد سازمان بهزیستی آن که لازم است ۴ هزار واحد مسکونی دیگر برای خانواده‌های دارای ۲ معلول و بیشتر احداث شود که و ما در جلسه امروز با افتخار اعلام کردیم که حاضریم برای خانه دار شدن این عزیزان که مسئولیت بزرگی در قبالشان داریم، نقش قابل توجهی داشته باشیم.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 2
  • معلولین فراموش شده IR ۲۰:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
    2 0
    احسنت بارک الله آقا پرویز خداقوت مدیر جهااااادی
    • من مادر دومعلول بنام حسن و حسین زاهدی هستم IR ۱۳:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
      0 0
      اصلن بمن تا الان مسکنی داده نشده وباورمم نمیشه که این داستانها حقیقت داشته باشه مگر تو خواب. بسه از بس امیدبهمون میدید بخدا خسته شدیم
  • IR ۲۰:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
    1 0
    یه دونه ای آقای فتاح
  • siavash US ۰۲:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۲
    0 0
    ممنونیم آقای فتاح
  • کیوان حمیدی NL ۱۵:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۹
    0 0
    من داریه دو فرزند معلول میباشم و ن خانه ی دارم ن کاری ک بتوانم از پس خرج خونه و خانواده بربیام

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس