کد خبر 1073255
تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۳
سعید رمضانی

سرپرست تیم فوتبال استقلال می‌گوید برای شروع مسابقات لیگ برتر باید ابلاغیه رسمی از طرف سازمان لیگ برای این باشگاه ارسال شود.

به گزارش مشرق، ظهر امروز (شنبه) رئیس جمهور روحانی در پایان جلسه این ستاد اعلام کرد "فعالیت‌های ورزشی بازگشایی خواهند شد البته این کار باید در چارچوب پروتکل های بهداشتی و بدون تماشاگر باشد، هیچ اجتماعی را شاهد نباشیم و تماشاگر در این حوزه حضور نداشته باشد که این پروتکل از سوی وزارت بهداشت ابلاغ خواهد شد." همچنین وزیر ورزش و جوانان شرایط و زمان برگزاری مسابقات فوتبال را در روزهای کرونایی اعلام کرد و گفت مسابقات به مدت شش هفته و هر پنج روز یک بار می‌تواند مسابقات را برگزار شود.

بیشتر بخوانید:

عمران‌زاده: جام را بدهند خیال همه راحت شود

سعید رمضانی سرپرست تیم فوتبال استقلال در واکنش به شروع مسابقات لیگ برتر پس از ماه رمضان و از سرگیری تمرینات تیم‌های فوتبال برای آمادگی این رقابت‌ها گفت:‌ هنوز ابلاغ رسمی به باشگاه نشده است. این ابلاغیه باید از طرف سازمان لیگ به دست ما برسد. ما هم این اخبار را شنیدیم. من با سازمان لیگ هم صحبت کردم اما هنوز هیچ ابلاغیه رسمی به ما نشده است.

او ادامه داد:‌ اگر چنین چیزی به ما ابلاغ شود ما تابع دستورات ستاد ملی مبارزه با کرونا هستیم و ارگان‌های بالا دستی هستیم. ما نمی‌توانیم تنهایی برای خودمان تصمیم بگیریم. اجازه بدهید این ابلاغ صورت بپذیرد و بررسی های لازم در این خصوص انجام شود که شرایط چطور باید پیش برود و تمرینات چگونه باید با توجه پروتکل های بهداشتی انجام شود تا بعد از آن بتوانیم راحت‌تر صحبت کنیم.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس