کد خبر 1073232
تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۷
چه کسی خانم معاون سابق را از خواب بیدار می کند؟ / باز هم سیاستِ«کی بود کی بود، من نبودم»؟

مولاوردی بالاخره واکنش نشان داد! اما طبق معمول خودش را از جایگاه متهم به طلبکار منتقل کرد و نوشت که اواخر شب و در عالم خواب و بیداری این پست را از کانال دیگری به انتشار گذاشته و به تصویر آن دقت نکرده است.

به گزارش مشرق، صبح امروز انتشار مطلبی در کانال تلگرامی شهیندخت مولاوردی باعث تعجب بسیاری از افراد فعال در فضای مجازی شد. البته این اولین بار نیست که معاون سابق رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده و دستیار ویژه رئیس‌جمهور در سمت منحل شده «حقوق و شهروندی»؛ با اظهاراتش شگفتی می‌آفریند.

بیشتر بخوانید:

مولاوردی که سابقه جنجال‌آفرینی با یک تصویر گزینش شده از زباله‌های مسیر پیاده‌روی اربعین یا اظهارنظر شاذ مبنی بر اینکه «وضعیت زنان در ایران پایین‌تر از وضعیت زنان در عربستان است» را در کارنامه دارد این بار هم دست روی ارزشی به نام «خانواده» گذاشته است.

خانواده‌هایی با ساختار متفاوت

شهیندخت مولاوردی به مناسبت 15می؛ روز جهانی خانواده، پستی در کانال تلگرامی خود منتشر کرد. این پست حاوی تصاویری انیمیشنی از چند خانواده به همراه تعداد متفاوت فرزندان و در سنین مختلف بود. اما در این عکس، تصویر دو مرد به همراه یک کودک و همچنین تصویر دو زن به همراه یک کودک دیده می‌شد.

این روزها در غرب علاوه بر اینکه شاهد ازدواج همجنس‌بازها هستیم این افراد می‌توانند فرزندانی هم داشته باشند و ادعا کنند که یک خانواده هستند. کاری که معاون سابق رئیس‌جمهور بر آن صحه می‌گذارد و این افراد را به عنوان یک خانواده نوظهور یا «یا با ساختاری متفاوت» در کنار خانواده با تعریف زن و مرد و فرزندان به نمایش می‌گذارد.

در عالم خواب و بیداری!

با منتشر شدن این پست در کانال تلگرامی مولاوردی خیلی زود بازخوردهای متعجبانه در فضای مجازی دست به دست شد و همه منتظر واکنش مولاوردی بودند. یکی از مسئولین سابق جمهوری اسلامی که از قضا آخرین سمت‌های وی به موضوعات زن و خانواده اختصاص داشته و اظهارنظرهای چند سال اخیر وی هم بیشتر حول این موضوعات بوده است؛ روز خانواده را با تصویری از خانواده‌های همجنس‌باز گرامی داشته است!

مولاوردی بالاخره واکنش نشان داد. اما طبق معمول خودش را از جایگاه متهم به طلبکار منتقل کرد و نوشت که اواخر شب و در عالم خواب و بیداری این پست را از کانال دیگری به انتشار گذاشته و به تصویر آن دقت نکرده است.

مولاوردی که البته آن پست را پاک کرد در متنی شبیه بیانیه که در همان کانال منتشر کرد گفت: « جالب اینکه بدون اثبات قصد سوءنیت یا همان عنصر معنوی جرم برادران و خواهرانی که ماشالله شبانه روز مشغول کارند، نیمه شبان در محکمه‌ای صحرایی حکم صادر کرده و با علم غیبی که دارند از پرونده‌های دیگر هم پرده‌برداری می‌کنند»

البته مولاوردی می‌داند که مابقی اظهارات نامناسب او درحوزه خانواده یا اظهارات نسجیده او در حوزه‌های امور دینی نیاز به «پرده برداری» ندارد و همگی در مصاحبه‌ها و اظهارنظرهای رسمی وی گفته شده است. اما آنچه او در فرار رو به جلوی خود، بی پاسخ می‌گذارد این است که شاید در نقل مطلبی از کانالی دیگر به تصویر آن دقت نکنیم ( که البته باز هم چیزی از مسئولیت منتشرکننده کم نمی‌کند) اما چه‌طور ممکن است در انتشار یک مطلب نه به عکس آن دقت کنیم و نه به متن آن!

متن مطلبی که مولاوردی در کانال خود به انتشار گذاشت، به طور صریح عبارت « ساختار خانواده در دهه‌های گذشته تغییر کرده است» را در خود دارد. از کسی که عناوینی مثل پژوهشگر یا فعال امور زنان را در ادامه نام خود دارد بعید است که معنای این عبارت را نداند و ناخواسته و ندانسته و حتی در عالم خواب و بیداری متوجه نشود که انتشار این عکس و متن چه مضامینی را در خود دارد.

سیاستِ کی بود کی بود من نبودم!

در حالی که همه انتظار داشتند مولاوردی در اظهارنظر خود بعد از انتشار پست مذکور عذرخواهی کند اما بیانیه او نشان داد که بیشتر به دنبال جبهه‌گیری و به حاشیه بردن خطای فاحش خود است. به هرحال سیاست است و هزار ماجرای پشت پرده. نتیجه اقدامات قبلی و موضع‌گیری‌های مولاوردی می‌تواند این شایعه درباره او را قوت ببخشد که برای مطرح کردن یک بحث و از بین بردن قبح آن، ابتدا یک پست حاشیه‌برانگیز را منتشر می‌کند، بعد از بازخوردهای منفی آن را پاک می‌کند و خودش را قربانی نشان می‌دهد. با این کار هم مسئله مطرح شده، هم حواشی باعث شده آن مسئله دیده بشود و هم مولاوردی بی‌گناهی است که اشتباهی مرتکب شده و مستحق سرزنش نیست.

یک بازی دو سر برد برای خانم فعال امور زن و خانواده! که مشخص نیست کی می‌خواهد از عالم خواب به بیداری بیاید.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 42
  • در انتظار بررسی: 4
  • غیر قابل انتشار: 10
  • IR ۱۵:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
    89 2
    اينا عادت دارن تو خواب تصميم بگيرن تو بيداري متوجه گندکاري خودشون بشن... همون عذري که روحاني براي بنزين آورد
    • IR ۱۶:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
      53 2
      نه داش همش توجیه اینا. اتفاقا خوب میدونن دارن چه کار میکنن .ایجاد یه بستر نرم فکری برای جنباندن شاخک های فکری و فرهنگی و عادی جلوه دادن این موضوع برای جوان ها و نوجوان ها هدف اصلی این جریانه.
    • IR ۱۷:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
      32 0
      احمقانه است که کارهای شهیندخت مولاوردی و طیبه ی سیاوشی را خواب بدانیم. کسانی که فکر می کنند فعالیت های مولاوردی از روی خواب آلودگی بوده است یا خودشان در خواب هستندیا خودشان شبیه به مولاوردی در سیستم جایگذاری شده اند.
    • IR ۱۱:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
      5 0
      همه شون هم صبح متوجه میشن چی کار کردن صبح جمعه
  • IR ۱۶:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
    30 1
    جای تاسف است که هنوز جایگاه خود را نمی دانند و هرچه به دستشان برسد منتشر میکنند .
    • IR ۲۰:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
      11 0
      اصلاح طلبان = همجنس گرایان؟!
  • IR ۱۶:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
    45 0
    تو تو خواب بودی،مردم خواب بودن که امثال شما را بر خودشون مسلط کردن
    • افتخار AU ۱۳:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
      0 0
      احسنت- که کل مطلب نیز همین است
  • IR ۱۶:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
    29 2
    لطفاً با درج خبر پیرامون چنین آدم ؟ هایی آنها را مطرح نکنید ! سعی کنید موضوع را بی خبر قضایی کنید . اتهامشم واضحه تبلیغ هم جنس گرایی .
  • IR ۱۶:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
    18 0
    خوب حالا برخورد دولت چیه
    • IR ۱۷:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
      24 0
      بخاطر خوش خدمتی در راستای اجرای فرمان های ملکه، یه پست بالاتر بهش می ده
  • IR ۱۶:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
    46 1
    آقا بگین برای دختر خانمشون یه خواستگار سراغ دا م البته دختره، ببینید نظرش چیه؟!! خخخخخخخ
    • IR ۲۰:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
      18 0
      تقریبا هفتاد هشتاد درصد اصلاح طلبا همینجورین. داداش بی زحمت برا پسر دخترای بقیه شون هم پیدا کن.
  • IR ۱۷:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
    19 0
    نه متوجه عکس شده نه متن؟!!!!! مگه خدای نکرده مس.. بوده؟!!!! ...ر خودتی خانم 2030!!! بوی تعفن فرقه ی کثیف اصلاح طلبی واقعا تهوع آور شده!
  • IR ۱۷:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
    19 0
    ... بر سرت و بر سر اونایی که چشم و گوش بسته و از روی هوی و هوس باعث تسلط این اشرار بر سر مسلمین شدند!
  • IR ۱۷:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
    23 0
    این تصویر رو الان جلوی یک پیرزن نود و نه ساله بیسوادم که بذاری معنیشو میفهمه در عجبم این خانم با یک تریلی ادعا و منم منم چطور نفهمیده! به هرحال دروغ که خناق نیست! تقبل الله طاعاتک خانم دکتر محجبه روزه دار!
  • IR ۱۷:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
    25 0
    خاک برسر کسی که بعمد یک تصویر را قرار میدهد بعد میگوید متوجه نشدم این شخص صدرصد دروغ میگوید
  • IR ۱۷:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
    16 0
    این مطلب رو اگه یک فرد عادی گذاشته بود باید مشمول مجازات متناسب مقرر در قانون هم میشد ولی چون بوسیله یک مسئول گذاشته شده اونم در حوزه کاری خودش و دامنه فساد بسیار گسترده تری پیدا میکنه حتما باید مجازات مضاعفی براش در نظر بگیرن! البته متاسفانه به روال این سالها به هیچ وجه امیدی به گوشمالی ایشون از قوه قاهره قضائیه نمیره!
  • IR ۱۷:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
    16 0
    لعنت خدابر اینها ...بحق این وقت شریف
  • فرا جناحی IR ۱۸:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
    17 0
    مولاوردی باتفکرات( پروژه عقیم سازی زنان بی خانمان، حضور زنان در ورزشگاه ، دعوت از نزار زاکا، و... ) متاسفانه همسو با کسانی است که قصد نابودی فرهنگ ایرانی اسلامی را دارند، باید توسط نهادهای انقلابی مدیریت شود از امثال مسیح علی نژاد در حوزه فرهنگ کم ضربه نخوردیم
  • hp IR ۱۸:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
    19 0
    اشکال نداره وقتي با قوم لوط محشور شدي از خواب ميپري وميفهمي چه ..........کردي شايدم پروژه ي جديده داريد تو جامعه رونق ميديد..... الي برکت الله
  • IR ۱۸:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
    15 0
    یه همچین آدمی چجور هنوز مسئوله پس کی باید رسیدگی کنه علما فضلا مراجع نظری ندارن؟؟
  • IR ۱۹:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
    9 0
    تاریخ مسلمانان مملو از ندانم کاریهای بعضی افراط گراها در تواریخ های متعدد به نام های مختلف اعم از قاسطین مارقین ناکسین خوارج ،خشک مقدس ها ، اصلاح طلب ها شِبه روشنفکرها و ..... ضربه های قوی وجبران ناپذیری خورده است وقتی قرآنها به سر نیزه میرود به اسم{《 عدالت خواهی》!!،، (خوارج)}تا {《حقوق شهروندی》( اصلاح طلبان)} افراط یا تفریط،، یا جلوتر از امام زمان خود میباشند یا بسیار عقب خواهند افتاد این ( خود بخواب زده ها )،،،آداب عدالتخواهی را ندانید به ورطه خوارج خواهید افتاد... از 《عدالت‌خواهی》تا《 حقوق شهروندی 》 نتیجه عکس خواهدداد.
  • علی IR ۱۹:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
    10 0
    گیریم که خواب الود بودی .اولا اینو که فوروارد کردی کانال همجنس بازی هست تو مسئول تو گروه همجنس بازها چه غل.ی میکنی دوما متنو چی میگی سالهاست ساختار جمعیت عوض شده خوبه به جای این عکس خواب بهت سنگینی نکرده و عکس شخصیتو نزاشتی
  • IR ۱۹:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
    14 0
    حضرت عزرائیل علیه السلام بیدارمیکند!
  • IR ۲۰:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
    13 0
    هرجا تهوعی در کار است ، نام اصلاحطلبان می درخشد.
  • IR ۲۱:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
    14 0
    سابقه کثافت کارهای این عجوزه به دوره خاتمی و موسسه بازی هایش برمی گردد.
  • IR ۲۱:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
    17 0
    آیه«11» سوره بقره در مورد مدعیان اصلاح طلبی میگوید: وَ إِذا قِيلَ لَهُمْ لا تُفْسِدُوا فِي الْأَرْضِ قالُوا إِنَّما نَحْنُ مُصْلِحُونَ‌ //هرگاه به آنان (منافقان) گفته شود در زمين فساد نكنيد، مى‌گويند:(( همانا ما اصلاحگريم)). //1- گرچه منافقان پندپذير و نصيحت خواه نيستند، ولى بهتر است آنها را مؤعظه و نهى از منكر كرد. «قِيلَ لَهُمْ» //2- نفاق، عامل فساد است. «لا تُفْسِدُوا فِي الْأَرْضِ» //3- [[منافق چند (چهره بودن خود) را ((مردم‌دارى واصلاح‌طلبى ))مى‌داند]]. «إِنَّما نَحْنُ مُصْلِحُونَ» //4- منافق، فقط خود را اصلاح‌طلب معرّفى مى‌كند. «إِنَّما نَحْنُ مُصْلِحُونَ» (ممكن است كسى دچار بيمارى سخت روحى باشد، ولى خيال كند كه سالم است.) //5- [[منافق با ستايش نابجا از (خود)، در صدد ((تحميق ديگران ))و توجيه خلافكارى‌هاى خويش است]]. «إِنَّما نَحْنُ مُصْلِحُونَ»
  • IR ۲۱:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
    12 0
    آدمی که این گونه نادانسته کار میکنه و فاجعه بار میاره وبعد بدون عذرخواهی سعی در محکومیت و حمله به دیگران میکنه معاون رئیس جمهور بوده!!!!!
  • IR ۲۱:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
    24 0
    می گن یه بابا با یه بچش می رن میوه فروشی . بچه همش از موزا میخوره که میوه فروشه هم صداش در می یاد . باباهه می گه ول کن خل . میوه فروشه هم می گه اگه خله چرا از پیازا نمی خوره ؟
  • IR ۲۱:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
    12 0
    خدا نیامرزه هر آدمی که قوانین مصرح خدا رو به سخره میگیره! یکی خلع چادر کنه این هیولا رو!
  • حسن IR ۰۳:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
    7 0
    این شیوه اصلاح طلب است اول بیان می کنند بعد زیرش می زنند
  • IR ۰۳:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
    5 0
    ظاهراً بعد از بیدار شدن متوجه شده چه غلطی کرده درست مثل رئیسش
  • IR ۰۷:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
    8 0
    لابد از کانال نوبخت یا واعظی یا حسن بوده،حالا نمیشه وقتی خوابتون میاد بگیرین بکپین تا مجبور نشین اینقدر آسمون ریسمون ببافین؟؟؟
  • IR ۰۷:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
    10 0
    به شتر گفتند چرا گردنت کج است گفت کجايم راست است.
    • IR ۱۱:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
      5 0
      البته اصلاحاتش رو جا انداختی به شتر اصلاحات گفتن
    • IR ۱۳:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
      1 0
      با عرض سلام من این مدلشو شنیدم که میگن : به شتر گفتن چرا ادرارت از پسه ؟ گفت چیچیم مثل همه کسه ؟
  • IR ۱۰:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
    4 0
    من نمی دانم مگر خودمان در آموزه های اسلامی و ایرانی و قرآن و حدیث نداریم که باید از اینفوگراف غربی آن هم با آرم سازمان ملل برای تبلیغ خانواده استفاده کنیم ؟. این شبه روشنفکر نماها چرا کمی بیشتر به دین اسلام بر نمی گردند . خدا بیامرزد دکتر شریعتی کتابی دارد به نام (بازگشت به خویشتن) آن هم مربوط به بیش از 40 سال پیش که از خود کم بینی و استحاله فرهنگی غربی (الیناسیون) در جوامع کشورهای اسلامی و مثلا رو به رشد سخن می گفت ، حالا این مثلا متخصصین حوزه فرهنگی و دانشگاه رفته های امروزی ، هر چیزی را غرب دور می اندازد سریع بر میدارند و نشر هم می دهند !!! بابا تو را به خدا کمی تامل و تفکر بیشتر کنید. این چه وضعی است که هر کس مشاور شد حق داشته باشد بدون گزینش مطالب را در سایتهای رسمی نشر دهد و خوب این نوعی گرا برای دشمنان است که ببینید چه راحت می شود در حوزه فرهنگی آنها جولان داد . انگار ما شده ایم بیلبورد اعلامیه های آنها .پس حقوق بشر اسلامی چه کار دارد می کند؟ کم کاری در حوزه تبلیغات و تولید آثار فاخر اسلامی نمایانتر از پر کاری غرب دوستان است . شاید مسئولین این حوزه دارند برای تسویه حساب جناحی چنین کاری می کنند ؟ که این هم نوعی خیانت به جامعه اسلامی است . به خدا هدف وسیله را توجیه نمی کند. گیرم از فردی بدمان می آید نباید برای تخریبش بنشینیم و وظایف خودمان را هم انجام ندهیم . برنامه مکث را در تلویزیون می دیدم . جناب طالب زاده که فردی خدوم و از نیروهای متعهد و مکتبی است علنا در تلوزیون گفت که (من تعجب می کنم چرا در تلویزیون آثار فاخر اسلامی قابل ارائه تولید نمی شود و به جای آن سریالهای آپارتمانی روی بورس آمده؟) این هشدار یک فرد انقلابی است . دیگر باید چه کسی حرفی بزند تا ما به خودمان بیائیم.
  • IR ۱۲:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
    8 0
    من یه خانومم . میترسم برم طرف این خانم بهتره یه آقا بره بزنه تو گوشش بیدارش کنه . خطرش کمتره
  • IR ۱۸:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
    5 0
    فقط برخورد قانونی....اینها بسیار شارلاتان بازی بلد هستند! آقای قاضی القضات لطفا بررسی فرمایید!
  • کیانی IR ۱۹:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
    3 0
    حالا چه اصراریه آخر شب تو خواب و بیداری پست . . .بذارید؟
  • على IR ۰۴:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
    1 0
    تو غلط ميكني تو خواب و بيد ارى پست ميذارى

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس