احد آزادیخواه

نماینده مجلس با اشاره به فعالیت‌های ماندگار و فداکاری معلمانی که در برنامه «مثل ماه» حضور یافتند عنوان کرد: در این ایام کرونا فرهنگیان ما کارهایی انجام دادند که بی‌نظیر و خرق عادت بود.

به گزارش مشرق، «احد آزادیخواه» نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور دو معلم فداکار کشورمان در برنامه «مثل ماه» که ساعت‌ها برای رسیدن به دانش‌آموزان خود مسیر صعب‌العبور را طی می‌کردند، تصریح کرد: یکی از اتفاقات مهمی که توسط فرهنگیان در آموزش و پرورش و در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی طی این روزها اتفاق افتاده دوستی در اوج گرفتاری‌هاست، که دیگران انجام نمی‌دهند.

وی ادامه داد: در این ایام کرونا فرهنگیان ما کارهایی انجام دادند که بی‌نظیر و خرق عادت بود، از قبیل اینکه معلمی با پیاده‌روی‌های طولانی آموزش‌های از راه نزدیک و دور را به هم گره زده تا به دانش‌آموزان خود آموزش دهد.

عضو فراکسیون جوانان مجلس دهم همچنین یادآور شد: یا آن معلمی که کسالت داشت و در بستر بیماری بود اما روی تخت بیمارستان کتاب را در دست گرفت و به صورت جدی دانش‌آموزان را با استفاده از فضای مجازی درس می‌داد.

نماینده منتخب مردم ملایر در مجلس یازدهم با اشاره به اینکه این‌گونه اتفاقات باعث می‌شود که ما انگیزه بیشتری به بقیه مردم برای ارائه خدمت بهتر دهیم، تصریح کرد: در قرآن هم یکی از فرهنگ‌های غنی که آموزش داده شده و ما را به عنوان مسلمان مأمور کرده که از آن استفاده کنیم اسوه‌گیری است، در واقع قرآن از پیامبر(ص) به عنوان الگو و اسوه یاد کرده و به این شکل بر الگوسازی صحبح تأکید کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس