مهدی قائدی دکتر نوروزی دکتر ستوده

معاون پزشکی باشگاه استقلال گفت: یک عده می‌خواهند لیگ را برگزار کنند و حتما این کار را انجام می‌دهند و بر آن پافشاری دارند.

به گزارش مشرق، دکتر امین نوروزی در خصوص شروع  مجدد لیگ با پروتکل‌های بهداشتی اظهار داشت:در این چند روز گذشته مسؤولان مصاحبه‌های خوبی انجام داده‌اند و متفق‌القول بر سر این موضوع تاکید کردند که لیگ برگزار شود. در این موضوع گروه‌های پزشکی که در کنار بازیکنان مصدوم  هستند می‌توانند نظر اصلی را بدهند.  یک عده که می‌خواهند لیگ را برگزار کنند و حتما هم می‌توانند این کار را انجام دهند و بر آن پافشاری می‌کند.

وی افزود: کاری به قهرمانی و غیرقهرمانی در لیگ ندارم. همه بازیکنان زندگی حرفه‌ای دارند ما مطمئن هستیم اما برایشان مشکلاتی رخ می‌دهد. ما از حداقل امکانات هم محرومیم چطور می‌توانیم زمین چمن را عاری از میکروب کنیم؟ مسؤولان چه ضمانتی می‌‌دهند کیت‌های تست پزشکی بیاورند و از تیم تست بگیرند؟ شاید آن بازیکن از خودرویی به خودروی دیگر،‌ اتاقی به اتاق دیگر یا جایی به جای دیگر برود و به این ویروس مبتلا شود، این ویروس خطرناک و مهلک است.

بیشتر بخوانید:

واکنش سعادتمند به خبر شروع مسابقات لیگ

دکتر نوروزی در گفت و گو با رادیو تهران در خصوص درخواست باشگاه استقلال از سازمان لیگ عنوان کرد: من را از جایگاه استقلال معرفی نکنید، من را از جایگاه سلامت باید بخوانید، زمانی که من در فوتبال حضور داشتم به جزء دکتر زرینی کسی در کنار بازیکنان نبودند و دوستان در بیمارستان به مصدومین کمک‌رسانی می‌کردند. می‌دانیم مشکلات به زندگی بازیکنان وارد می‌شود و چه اتفاقی برای فوتبال حرفه‌ای‌شان رخ می‌دهد. المپیک تعطیل شده است آیا آنها درکی از ورزش نداشته‌اند؟ در این روزها نامه‌ای به سازمان لیگ خواهیم فرستاد باید به ما وسایل ضدعفونی دست و سطوح بدهند. نمی‌شود زمین چمن را حصارکشی کرد و این اتفاق برای زمین شماره دو هم رخ نمی‌دهد که فقط استقلال تمرین کند.

وی در خصوص قهرمانی تیم‌ها در لیگ عنوان کرد: از جانب تیم استقلال صحبت نمی‌کنم این هفته‌های باقیمانده تیم‌هایی که بالا هستند تجربه نشان داده است که امتیاز از دست می‌دهند و پایین می‌آیند. من سلامتی بازیکنان را دغدغه دارم و این را مطمئن هستم که لیگ را برگزار خواهند کرد و امیدوارم هیچ مشکلی برای ورزشکاران پیش نیاید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
    0 1
    پرسپولیس که اصراری بر ادامه لیگ نداره فقط منطقی میگه لیگ باید تعیین تکلیف بشه .... چرا شما کیسه ها که نگران سلامت مردمید بلافاصله در مقابل این گزینه که صدر نشین فعلی بعنوان قهرمان معرفی بشه هوار هوار می زنید و شلوغ بازی راه میندازید ...نمیشه که هم خدا را بخواهید هم خرما ؟؟؟؟ اینجاست که به صداقت همه ارکان باشگاهتون باید شک کرد . مسئله سلامت فوتبال نیست مسئله کابوس پوکر سرورتونه که خواب و خوراک از تون گرفته به مهمل گویی و شوآف رو آوردین ...برای توی پزشک متأسفم که قاطی این کثافت کاری شدی ؟؟؟ دیروز هم یه بنده خدایی از تیمتون از داغ یه جوون بی گناه و داغ خانوادش برای این این خواسته کوچیکش و دستیابی به اون سوء استفاده کرد ؟!؟! سالهای قبل فرار به ترکیه امسال هم بهانه کرونا و شوآف سلامت فوتبالیستها ...فوتبال ورزش جوانمردانه نه بزدلان ترسو که از زمین رقابت می ترسن .....
  • علیرضا FR ۱۲:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
    0 1
    باشه! قهرمانی پرسپولیس رو اعلام کنید بعد لیگ رو تعطیل کنید
  • IR ۱۳:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
    0 1
    مشرق جدیدا از این جور خبرها که مخالف شروع لیگ و قهرمان اعلام شدن پرسپولیس هستند زیاد می زاره. مشکوک می زنه. شاید پول های زنوزی و خطیر و یا شاید پای گز و ... در میان باشه. اگه وجدان داشته باشید ی خبرم بزنین که در صورت تعطیلی لیگ پرسپولیس مثل لیگ فرانسه و بلژیک و روسیه قهرمان اعلام بشه. و سال بعدم چون کرونا هست کلا فوتبال تعطیل بشه.
    • IR ۱۶:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
      1 0
      چیکار به سال بعد دارین؟ میترسین سلطانی فر بره روی قهرمانی رو نبینین؟
  • IR ۱۶:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
    0 1
    لیگ برتر رو میشه بدون تماشاگر برگزار کرد اما المپیک بدون تماشاچی مسخره بازیه!! درکش سخته؟ برای همین لغو کردن المپیک رو..

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس