کد خبر 1073138
تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۹
لاشک

حریف شیاطین سرخ در لیگ اروپا به خاطر نادیده گرفتن مقررات مربوط به جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در مخمصه بزرگی قرار گرفته است.

به گزارش مشرق، بوندس‌لیگای اتریش در حال تحقیق برای بررسی صحت و سقم اتهاماتی است که به تیم لاشک لینز در خصوص نقض قوانین مربوط به فاصله گذاری اجتماعی در یک جلسه تمرینی نسبت داده می‌شود.

بیشتر بخوانید:

منچستر دوباره برای جذب مارتینس اقدام کرد

به تازگی ویدئویی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که نشان می‌دهد بازیکنان تیم لاشک با تماس کامل با یکدیگر و بدون رعایت هیچ یک از موارد قید شده در پروتکل پزشکی مربوط به از سرگیری تمرینات از جمله رعایت فاصله میان بازیکنان و تمرین در قالب گروه‌های کوچک، تمرین کرده‌اند. این موضوع بهانه‌ای شده تا تیم رده دومی سالزبورگ نسبت به بی‌توجهی صدرنشین جدول رده‌بندی لیگ اتریش واکنش منفی نشان دهد.

اکنون تیم لاشک که قبل از تعلیق مسابقات به دلیل شیوع کرونا در دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا در خانه با نتیجه 5 بر صفر به منچستریونایتد باخت، در مظان اتهام قرار گرفته و در همین خصوص چند ویدئو برای سازمان لیگ اتریش ارسال شده که ممکن است برای این تیم تبعاتی سنگینی به همراه داشته باشد.

اشتفان رایتر، مدیر اجرایی باشگاه سالزبورگ در این خصوص گفت: از رفتار باشگاه لاشک مات و مبهوت مانده‌ایم. با چنین رفتارهایی غیرقانونی، تلاش‌های فراوان بوندس‌لیگا برای تأمین سلامت تمام دست‌اندرکاران فوتبال کشور، پوچ و بی‌ارزش می‌شود.

به دنبال انتشار این ویدئو، 11 باشگاه در دسته اول فوتبال اتریش با انتشار بیانیه‌ای مشترک، اقدام اخیر باشگاه لاشک را محکوم و این باشگاه را به نقض علنی مقررات و ارتکاب تخلفی بزرگ از قوانین دولت اتریش در خصوص ویروس کرونا متهم کرده‌اند.

طبق بیانیه منتشر شده توسط باشگاه لاشک، دو فرد نقابدار پس از ورود به استادیوم این تیم اقدام به نصب دوربین‌ و فیلم مربوط به تمرینات این تیم را ضبط کردند. باشگاه همچنین مدعی شده که به دلیل مقررات سختگیرانه‌اش و تست‌هایی که از بازیکنان خود برای مشخص شدن ابتلای آنها به ویروس کرونا می‌گیرد، هیچ خطری متوجه بازیکنان و دیگر اعضای این باشگاه نیست. لاشک تأکید کرد که با مقامات لیگ همکاری کامل خواهد داشت، با این حال به نظر می‌رسد که مجازاتی سنگین در انتظار این باشگاه خواهد بود که می‌تواند شامل جریمه نقدی، کسر امتیاز یا حتی سقوط به دسته پایین‌تر باشد.

در ابتدای ماه جاری، اعلام شد که لیگ اتریش از روز دوم ژوئن (13 خرداد) از سر گرفته خواهد شد و تا پنجم جولای (15 تیر) به پایان خواهد رسید.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس