کد خبر 1073137
تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۷

لوازم خانگی بوش شامل جاروبرقی بوش، ظرفشویی بوش، لباسشویی بوش، اجاق گاز بوش و ... می شود که در تولید هر یک از این اقلام از بهترین مواد و پیشرفته ترین تکنولوژی روز دنیا استفاده شده است، طوریکه طول عمر بالایی دارد و سالهای سال بی وقفه برای شما کار می کند، از سوی دیگر دارای ضمانت نامه معتبر کتبی به همراه خدمات پس از فروش است که دغدغه شما را در صورت نقص فنی یا خرابی برطرف می کند.

خانه بوش نمایندگی مجاز بوش آلمان در ایران به شمار می رود که محصولات باکیفیت این برند جهانی را بدون واسطه در اختیار مشتریان ایرانی خود قرار می دهد که دارای آپشن های مختلفی برای خرید است که از آن جمله می توان به امکان خرید اقساطی لوازم خانگی بوش، خرید اینترنتی و حضوری، ارسال سریع به سراسر کشور و ... است. قیمت لوازم خانگی بوش نسبت به سایر اقلام مشابه سایر برندها مناسب و مقرون به صرفه است.

آخرین مدل جاروبرقی بوش

جاروبرقی بوش در مدلهای مختلفی تولید و عرضه می شود، جاروبرقی رکن اساسی و اولیه را در نظافت خانه و کاشانه ایفا می کند طوری که شما هر روز با این وسیله جادویی برای نظامت سروکار دارید. در تولید و ساخت جاروبرقی بوش از بهترین مواد و متریال ها به همراه تکنولوژی روز دنیا استفاده شده است طوری که دور موتور و قدرت مکش بالایی دارد و از سوی دیگر دارای مصرف انرژی پایینی است. جاروبرقی در درون بسته خود تعداد جارو برای کشیدن نقاط مختلف منزل منجمله زیر مبل، غذاخوری، فرش، بالای مبله، کنج و ... را در درون بسته خود دارد، بنابراین با استفاده از این محصول منحصر به فرد هیچ آشغالی در خانه شما از دید جاروبرقی بوش پنهان نمی ماند.

صدا و لرزش خیلی کمی دارد و شما و اطرافیانتان را به هنگام استفاده اذیت نمی کند. قیمت جاروبرقی بوش بسته به مدلها و سری های مختلفی که دارد متغیر است به همین دلیل لازم است برای اطلاع از لیست آخرین قیمت جاروبرقی بوش با ما تماس بگیرید تا کارشناسان فروش ما راهنمای شما در این زمینه برای یک خرید مطمئن باشند. این محصول دارای رنگبندی و مدلهای مختلفی است که بسته به سلیقه خود می توانید یکی از مدلهای جاروبرقی کیسه ای، مخزن دار و شارژی را انتخاب و به صورت اینترنتی اقدام به خرید کنید.

تکنولوژی به کار رفته در ظرفشویی بوش

ماشین ظرفشویی بوش راحتی در شستشوی ظروف را با بهترین کیفیت به شما عرضه می کند، چرا که در تولید قطعات مختلف این محصول از بهترین مواد و دانش فنی استفاده شده است، طوری که به صورت کاملاً مکانیزه کار می کند و دارای کارکرد آسانی است که می بایست به هنگام استفاده ظرفهای کثیف خود را در محفظه های مشخصی قرار دهید، دارای چندین قفسه و محفظه برای قرار دادن انواع بشقاب، لیوان، قاشق، چنگال ... است که جنس این قفسه ها از مواد مقاوم و باکیفیت است. پس از قرار دادن ظروف در جای مخصوص دکمه روشن را فشار دهید تا ظرفشویی بوش شروع به کار دارد که به صورت اتومات و دارای زمانبندی است و از طراحی زیبایی نیز برخوردار است و دکوراسیون آشپزخانه شما را متحول می کند.

توجه داشته باشید که بسته به سلیقه و مدل آشپزخانه خود می توانید یکی از مدلهای ظرفشویی توکار بوش، ظرفشویی مبله بوش و ظرفشویی رومیزی بوش را انتخاب کنید و خرید خود را انجام دهید همانطور که گفته شد بسته به مدلهای مختلف قیمت ظرفشویی بوش متغیر است که دارای گارانتی و خدمات پس از فروش است. نکته ای که وجود دارد این است که ظرفشویی بوش دارای سایزهای 13،8، 24 نفره و ... است که در خانه بوش نمایندگی مجاز بوش آلمان در تهران عرضه می شود.

خرید انواع مدلهای مختلف ماشین لباسشویی بوش

ماشین لباسشویی بوش در دو مدل مبله و توکار تولید می شود که در سایزهای مختلف 7،8،10 کیلویی و .... است که بسته به ظرفیت استفاده خود می توانید یکی از مدلها را انتخاب و خود را از شستن مکرر لباس، پتو، ملافه و ... خلاص کنید. ماشین لباسشویی بوش دارای طراحی زیبایی است و کارکرد آسانی نیز دارد و لباس و البسه شما را در کمترین زمان تمیز و پاکیزه  می کند. در تولید این محصول از مواد مقاوم و با کیفیت استفاده شده است. لباسشویی یکی از لوازم ضروری هر خانه در عصر حاضر به شما می رود چرا که زندگی آپارتمانی سبب شده که شما محل آنچنانی برای شستشوی لباس نداشته باشید.

دارای چندین برنامه مختلف است که بسته به نوع لباس می توانید یکی از گزینه ها را انتخاب کنید به طور مثال اگر لباس شما پشمی، نخی، حریر و ... است فقط کافی برنامه را روی گزینه مورد نظر قرار دهید تا لباسشویی شروع به کار کند. قیمت لباسشویی بوش بسته به مدلهای مختلف متغیر است به همین دلیل برای اطلاع از قیمت با ما تماس بگیرید. خرید ارزان، با کیفیت و اصل محصول را از ما بخواهید ما خرسندیم که شما خانه بوش را برای خرید لوازم خانگی انتخاب نموده اید.

**این محتوا تبلیغاتی است**

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۱۲:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
    1 0
    به نظرتون واقعا تو سالی که جهش تولیده شما باید تبلیغ یه محصول خارجی بکنین

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس