کد خبر 1073119
تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۵
هرلیش

روزنامه بیلد، علت نقض قرنطینه توسط هایکو هرلیش سرمربی تیم آگسبورگ و محروم شدنش از همراهی این تیم در بازی امروز را فاش کرد.

به گزارش مشرق، روزنامه آلمانی بیلد م‍ی گوید هایکو هرلیش سرمربی آگسبورگ که به دلیل نقض قوانین قرنطینه و خارج شدن از هتلی که به همراه تیمش در آن در قرنطینه به سر می برده جریمه شده و در بازی امروز آگسبورگ مقابل ولفسبورگ در اولین روز شروع مجدد بوندس لیگا نمی تواند روی نیمکت این تیم بنشیند، به این علت از هتل خارج شده که قصد داشته برای خرید خمیردندان و کرم پوستی به یک سوپرمارکت برود.

بیشتر بخوانید:

پلکان هواپیما در ورزشگاه فوتبال! +عکس

فصل 2019-2020 بوندس‌لیگا که بعد از اپیدمی ویروس کرونا از حدود دو ماه پیش به حالت تعلیق درآمده بود از امروز از سر گرفته می‌شود. این اولین لیگ بزرگ اروپایی است که مسابقات خود را دوباره از سر می‌گیرد. یکی از خبرهای عجیب روز اول برگزاری مجدد بوندس‌لیگا اما عدم حضور هایکو هرلیش سرمربی آگسبورگ در دیدار اول تیمش مقابل ولفسبورگ است. او به دلیل نقض قرنطینه اجباری پیش از بازی‌ها جریمه شده و نمی‌تواند امروز شاهد بازی تیمش باشد.

روزنامه آلمانی بیلد حالا می‌گوید علت نقض قرنطینه تیمی توسط هرلیش را کشف کرده؛ علتی جالب و دور از انتظار: رفتن به سوپرمارکتی در نزدیکی هتل قرنطینه تیمی برای خرید خمیر دندان و کرم پوستی!

روزنامه بیلد به سوپرمارکت نورما در شهر آگسبورگ رفته و تلاش کرده با مصاحبه با کارکنان این سوپرمارکت دریابد که هرلیش دقیقا چه برند خمیردندان و کرمی خریداری کرده. ولی کارمندان فروشگاه از پاسخ دادن به بیلد درباره اینکه آیا او خمیردندان ارزان 65 سنتی دنتابلا خریداری کرده یا خمیردندان گران‌قیمت 3.95 یورویی پرواشملتز، خودداری کرده و مدعی شدند هرلیش را نمی‌شناسند.

هایکو هرلیش روز جمعه در کنفرانس مطبوعاتی خود نقض قرنطینه را پذیرفت. یکی از کارکنان سوپرمارکت نورما به بیلد گفت:" کاری که مربی آگسبورگ کرده حماقت است. در واقع خیلی هم خنده‌دار است. خرید خمیردندان نباید بهانه خوبی باشد. در هتل خمیردندان پیدا می‌شود. او با این کارش به ضرر تیم عمل کرده درصورتیکه هیچ نیازی به این کارش نبوده".

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس