کد خبر 1072923
تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۷
طلا نمایه

با تشدید تنش‌های آمریکا و چین در مورد جنگ تجاری، طلا برای چهارمین جلسه متوالی در معاملات امروز افزایش یافت و به بالاترین رقم سه هفته گذشته رسید.

به گزارش مشرق به نقل از رویترز، با تشدید تنش‌های آمریکا و چین در مورد جنگ تجاری، طلا برای چهارمین جلسه متوالی در معاملات امروز افزایش یافت و به بالاترین رقم سه هفته گذشته رسید.

هر اونس طلا در بازارهای جهانی پس از اینکه به بالاترین رقم از ۲۳ آوریل رسید، با ۱۱.۳۴ دلار افزایش ۱۷۴۱.۶۴ دلار فروخته شد. طلا طی این هفته تا به این لحظه نزدیک ۲ درصد افزایش ارزش را ثبت کرده است.

بررسی اقتصاد آمریکا همچنان تاثیر عمیق تر شیوع کرونا را نشان می دهد. این آمار نشان داد هفته گذشته ۲.۹۸ میلیون آمریکایی دیگر درخواست دریافت مزیت‌های بیکاری را پر کرده‌اند.

یک بررسی رویترز نشان داد چشم انداز اقتصادی کوتاه مدت آشفته آمریکا، تیره تر شده است. هرچند که پیش بینی شده بهبود اقتصادی در نیمه دوم سال رخ می دهد، اما به آنچه امسال از دست داد، نزدیک نخواهد شد.

اکنون تمرکز بر روی آمار خرده فروشی است که به زودی منتشر می‌شود و نشان دهنده مقررات در خانه ماندن در مصرف کنندگان در آمریکا در ماه آوریل است.

طلا از محرک‌های گسترده بانک‌های مرکزی سود می‌برد، زیرا این فلز گران بها تا حد زیادی به عنوان پشتوانه علیه تورم در نظر گرفته می‌شود.

ذخایر طلای گلدتراست، بزرگ ترین صندوق سرمایه‌گذاری طلا در جهان در روز پنج شنبه ۱.۲ درصد افزایش یافت و به ۱۱۰۴.۷۲ تن رسید که بالاترین میزان در بیش از ۷ سال گذشته به شمار می‌رود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس