کد خبر 1072897
تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۵
وزارت خارجه نمایه

وزارت خارجه ایران در دومین سالگرد انتقال سفارت آمریکا به بیت المقدس اعلام کرد: آمریکا متعهد به رژیم آپارتایدی است که موجودیت آن وابسته به نژادپرستی، اشغالگری، ترور و تهاجم و خیلی موارد دیگر است.

به گزارش مشرق، وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در واکنش به رشته توئیت مایک پامپئو وزیر خارجه آمریکا در خصوص دومین سالگرد انتقال سفارت آمریکا به بیت المقدس نوشت: «به بیانی دقیق‌تر، آمریکا متعهد به رژیم آپارتایدی است که موجودیت آن وابسته به نژادپرستی، اشغالگری، ترور و تهاجم و خیلی موارد دیگر است.»

در این توئیت آمده است: «شراکتی که آمریکا آن را محترم می‌شمارد، بر ویرانی و کشتار در فلسطین و فراتر از آن بنا شده است. این ائتلاف جهان را به مراتب ناامن کرده است.»

 پامپئو در یک رشته توئیت با اشاره به دومین سالگرد انتقال سفارت آمریکا به بیت المقدس، بار دیگر بر تعهد آمریکا به رژیم صهیونیستی تاکید کرده و نوشته است: ما متعهد به اتحادمان و همچنین متعهد به ساختن آینده ای همراه با صلح و کامیابی بیشتر هستیم.  

گفتنی است، مایک پامپئو وزیر امور خارجه آمریکا روز چهارشنبه در سفری یک روزه وارد فلسطین اشغالی شد و با مقام‌های رژیم صهیونیستی از جمله «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و شریک او در کابینه، «بنی گانتز» دیدار و گفت و گو کرد.

وزارت خارجه ایران روز پنجشنبه و همزمان با روز نکبت نیز بیانیه ای صادر کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ابوعلى IR ۲۱:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۶
    6 0
    جناب موسوى جواب پمبئو رو نبايد مؤدبانه داد !
  • IR ۲۱:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۶
    4 0
    شمام دنبال مذاکره با همینا هستین. پس یا حرف نزنین یا به حرفاتون عمل کنین!! وزیر برجام :/
  • NO ۱۵:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
    1 0
    چطور اون موقع که وزیر خارجه با جان کری شون# خندان و خوش بودن به این فکر نمی کردن هر روز اوباما و کری تو تل اویو چکار دارن؟؟؟؟؟؟؟ الان یاد بیت المقدس افتادین ؟؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس