غلامپور

مربی دروازه‌بان‌های استقلال می‌گوید باید تمام پروتکل‌های بهداشتی برای شروع دوباره رقابت‌های لیگ برتر صورت بگیرد.

به گزارش مشرق، بهزاد غلامپور مربی دروازه‌بان‌های استقلال می‌گوید باید تمام پروتکل‌های بهداشتی برای شروع دوباره رقابت‌های لیگ برتر صورت بگیرد زیرا اگر یک نفر دچار این بیماری شود در کل لیگ فاجعه به وجود می‌آید. وی همچنین لیست حضور بازیکنان جدید برای فصل آینده را هم شایعه دانست.

 با کرونا چطور کنار می‌آیید؟

زندانی هستیم و هیچ کجا نمی‌رویم. در خانه قرنطینه شدیم و فقط برای انجام کارهای ضروری بیرون می‌رویم.

تمرینات آنلاین را انجام می‌دهید؟

کم و بیش تمرینات انجام می‌شود اما باید بگویم که تمرینات گروهی خیلی بهتر از تمرینات انفرادی است اما کاری نمی‌توان کرد و فعلا مجبوریم اینگونه تمرین کنیم.

ظاهرا مخالف جام گرفتن پرسپولیس هستید؟

نمی‌شود بدون بازی کردن جام گرفت. باید در شرایط عادلانه رقابت کنی و اگر مستحق قهرمانی بودی جام کسب کنی. من فکر می‌کنم سایر تیم‌ها هم با این موضوع مخالفت خواهند کرد.

بیشتر بخوانید:

آقای اکبریان! تحمل اعتراض نداری خداحافظی کن/ من می‌دانم چه کسی استراماچونی را فراری داد!

این روزها شایعه آغاز دوباره لیگ برتر شنیده می‌شود.

ابتدا باید شرایطش فراهم شود. مگر می‌شود در شرایط سخت کرونایی بازی‌ها را برگزار کرد. اگر احیاناً بازی‌ها را از سر بگیرند و بعد دوباره خدای ناکرده یک نفر کرونا بگیرد باید دوباره بازی‌ها را لغو کنند. ما مخالف برگزاری مسابقات نیستیم اما باید شرایطش کاملا محیا باشد.

مشکلات مالی تیم‌تان حل شد؟

تا اندازه‌ای مشکلات حل شده است. سعادتمند قول‌هایی که داده بود را انجام داد. مسئولین باشگاه تلاش می‌کنند تا بازهم مشکلات را حل کنند.

حضور پیشکسوتان را در باشگاه چطور ارزیابی می‌کنید؟

خیلی خوب است که پیشکسوتان به محل باشگاه می‌روند. این نشان می‌دهد که سعادتمند حواسش به همه چیز است. ارزش قائل شدن برای پیشکسوتان خیلی خوب است.

این روزها شنیده می‌شود که لیست استقلال برای فصل بعد محیا شده و حتی به دنبال جذب گلر جدید هستید؟

به این دوستان باید بگویم؛ شب به خیر زیرا هنوز درگیر پایان این فصل هستیم بعد می‌نویسند که قرار است بازیکن جدید جذب شود. روزانه این همه آدم در ایران می‌میرند بعد برخی‌ها به دنبال رقیب برای حسینی هستند.

شما مدتی هم در باشگاه سایپا فعالیت می‌کردید. قیمت پراید هم خیلی گران شده است.

فکر می‌کنم کارخانه سایپا وقتی دید این همه مردم با ماشین پراید شوخی می‌کنند با بالا بردن قیمت از مردم انتقام گرفت و ثابت کرد این ماشین خیلی هم باارزش است.

اعتراف اکبریان را هم در خصوص اشتباهات داوری در بازی فصل گذشته استقلال مقابل نفت آبادان دیده‌اید؟

متاسفانه ایشان کمی دیر به اشتباهش اعتراف کرد. جالب‌تر اینکه می‌گوید با اعتراض فرهاد مجیدی تمرکزش برهم ریخته است. من به ایشان توصیه می‌کنم اگر به خاطر این اتفاق تمرکزش از بین رفته بهتر است که از داوری خداحافظی کند.

منبع: ایلنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس