ارتباط تصویری ستاد ملی مبارزه با کرونا با رهبر انقلاب

رهبر انقلاب در یکی از دیدارها با اشاره به آیه ۳ سوره مبارکه طلاق باور به پیروزی بر مشکلات و موانع را در جامعه مهم عنوان کردند و فرمودند: این مهم است که یک ملت احساس کند می‌تواند بر موانع پیروز شود.

به گزارش مشرق، رهبر معظم انقلاب در یکی از دیدارها با اشاره به آیه ۳ سوره مبارکه طلاق باور به پیروزی بر مشکلات و موانع را در جامعه مهم عنوان کردند و فرمودند: این مهم است که یک ملت احساس کند می‌تواند بر موانع پیروز شود.

بیشتر بخوانید:

دفاع از مظلوم اصل اساسی جمهوری اسلامی+فیلم

تأثیر گناه بر اعمال و رفتار انسان +فیلم

استقامت در راه اقامه حق +فیلم

جامعه‌ای که در جهت پیشرفت به سمت اهداف والا حرکت می‌کند به طور طبیعی با موانع مادی زیادی مواجه می‌شود به خصوص در دنیای مادی امروز، اگر آرمان‌ها معنوی و ضد دنیا طلبی باشد بدیهی است موانعی بوجود می‌آید.

حال اینکه یک ملت احساس کند می‌تواند بر موانع پیروز شود این مهم است. در آیات و روایات این‌ها را می‌خوانیم و عقیده هم داریم اما اینکه این‌ها ببینیم و درک کنیم خیلی مهم است.

حضرت ابراهیم (ع) به خدا گفت: می‌خواهم زنده شدن مرده‌ها را ببینم، خدا فرمود: مگر قبول نداری؟ گفت: بله، قبول دارم اما می‌خواهم ببینم. این آرامش دل، این پذیرش از اعماق جان انسان نسبت به یک باور، مهم است. این را جنگ و دفاع مقدس  به ما نشان داد.

ما می‌توانیم ادعا کنیم که جمهوری اسلامی بر همه چالش‌هایی که علیهش بوجود می‌آورند می تواند پنجه بی‌اندازد و بر همه آنها غالب شود.

دانلود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس