کد خبر 1072629
تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۷
خالقی

پزشک تیم تراکتور معتقد است فوتبال ایران امکانات لازم برای رعایت پروتکل های بهداشتی مبارزه با کرونا را ندارد.

به گزارش مشرق، باشگاه تراکتور یکی از سرسخت ترین مخالفان برگزاری لیگ برتر است. از این رو اعضای سرخپوشان تبریزی هرروز مصاحبه هایی در نقد تصمیم مسئولان برای شروع لیگ برتر فوتبال انجام می دهند.

بیشتر بخوانید:

تقاضای کاپیتان تیم ملی از رییس جمهور برای لغو لیگ

در جدیدترین اظهارنظر پدرام خداقلی زاده پزشک تراکتور به بیان برخی مسائل بهداشتی در خصوص شروغ لیگ پرداخته. او گفته است: با توجه به شیوع کرونا ویروس، تعدادی از لیگ‌های فوتبال، بازی‌های فصل جاری را به طور کامل لغو کرده‌اند و تعداد معدودی از لیگ‌ها با صدور مجوز آغاز تمرینات باشگاه‌ها، در صدد فراهم کردن شرایط برای برگزاری ادامه مسابقات هستند. بر اساس مطالعات بنده و اخبار منتشر شده، تمرینات برخی از تیم‌های فوتبال اروپایی تحت تدابیر شدید بهداشتی آغاز شده که تیم‌های ایرانی، امکانات و زیرساخت‌های لازم را برای رعایت این پروتکل‌ها ندارند.


وی ادامه داد: ایجاد تونل‌های ضدعفونی، استفاده از چند زمین تمرین و چند رختکن برای بازیکنان، تست‌های پزشکی مکرر، پرواز و هتل اختصاصی و ... تنها بخشی از تدابیر بهداشتی این تیم‌هاست. با قاطعیت اعلام می‌کنم که هیچ تیم ایرانی امکانات لازم برای رعایت این موارد را ندارد. اینجا تیم‌ها از داشتن یک زمین تمرین خوب محروم هستند؛ چه برسد به اینکه از چند رختکن، دو زمین تمرین و ... به صورت همزمان استفاده کنند.بسیاری از بازیکنان با یک خودرو و به صورت گروهی به محل تمرین می‌آیند و با توجه به فشردگی فضای رختکن‌ها و استفاده مشترک از حمام، سرویس بهداشتی و ... رعایت فاصله بین اعضای تیم غیر ممکن است.


پزشک تراکتور همچنین گفت: جای تأسف دارد که رختکن تعدادی از ورزشگاه‌های میزبان مسابقات لیگ برتر آب گرم و سرویس بهداشتی مناسب ندارد، چگونه می‌خواهیم در چنین شرایطی از ابتلای بازیکنان به کرونا جلوگیری کنیم؟ اگر ورزشگاه‌های ما هم امکاناتی نظیر ورزشگاه تیم‌های رئال مادرید، بارسلونا، اتلتیکو مادرید، بایرن مونیخ و ... را داشت، برگزاری مسابقات تحت شرایط خاص ممکن بود.


وی در باره عوارض کرونا افزود:  با توجه به تعطیلی چند ماهه‌ی مسابقات و فرصت اندک برای بازگشت بازیکنان به مسابقات فشرده، احتمال مصدومیت بازیکنان در صورت آغاز مجدد مسابقات، بسیار بالاست. همچنین از سوی دیگر مطمئن باشید که در صورت ابتلای یک بازیکن به کرونا، فوتبال و آینده‌اش نابود خواهد شد. معتقدم برای اینکه لیگ پویایی در سال آتی داشته باشیم، بهتر است مسابقات فصل جاری به طور کامل لغو شود تا پس از فروکش شدن کرونا، بازیکنان تمریناتشان را آغاز کرده و پس از طی دوره بدنسازی، وارد مسابقات شوند.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • Reza IR ۱۷:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
    6 3
    امروز پنجمین سالگرد جشن نایب قهرمانی چهار چرخه دکتر از کجا معلوم تو پاییز ما پیک مجدد نداشته باشیم چه دکتری هستی نمیدونی امسال ما پیک انفلولانزا هم داریم پاییز ، یعنی تیم بی افتخارتون اون موقع صدر بود راضی میشی بدون قهرمان لیگ مشخص شه
  • IR ۱۷:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
    4 1
    تموم شد آقا تصمیم گرفته شده که برگزار بشه برید وارد فاز بعدی بشید فاز رو کردن کرونایی ها به امید توقف لیگ
  • IR ۱۷:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
    0 4
    لطفاً به این صحبت های نخ نما پایان بدهید تیم تراکتور یا هر تیم دیگر که برای جلوگیری از قهرمانی پرسپولیس و تعطیلی لیگ خود را به در و دیوار می زنند قول خواهند داد اگر این فصل لیگ تعطیل شود فصل بعد قهرمان خواهند شد .مسلما اینطور نخواهد بود فقط روند قهرمانی های پرسپولیس را یک سال به تعویق خواهند انداخت
  • رامین IR ۱۷:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
    2 6
    خب لجن پولیس حق دارین بسوزین کلی سر تیمهای دیگه رو بریدن شما قهرمان شین بعدش بیخود میکنه لیگ برگزار کنه
    • Reza IR ۱۸:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
      4 1
      بسوز چهار چرخ بی افتخار رقیب ما استقلاله شما چی میگین نخود تو اش
  • IR ۱۸:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
    3 1
    بنده خدا راست میگه.لیگ تعطیل کنید اما پرسپولیس قهرمان اعلام کنید.بااین دومی که سایر تیم ها مشکل ندارن.
  • مجتبی IR ۱۹:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
    0 0
    چی میگی؟ هیچ وقت تو جام خلیج پارس تیم ضد ایرانی ت ر ا ک ت ور سازی نباید قهرمان بشه !
  • یاسر IR ۱۹:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
    0 0
    شماها باید توی لیگ زمینهای خاکی بازی کنید اشتباه اومدید تا وقتی سپاهان و استقلال و .... هستند شما خاموش چارچرخا
  • عادل IR ۲۰:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
    0 0
    یکی صحبتهای آقای رامین را ترجمه کنه / چی گفته =فکر کنم خودشم منظور حرفهاشو نمی فهمه // ولی یاشاسین ستارخان
  • IR ۰۹:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۶
    0 0
    بنظر قراره بدون تماشاچی برگزار بشه. الان هم که همه مردم سر کار میروند وتوی بازار وخیابان ومترو واتوبوس رفت وامد میکنند اونوقت اگه دوتا بازیکن در طول کل بازی دو سه مرتبه بهم برخورد بکنند کرونا میگیرند. اینم چاره داره قبل از بازیها از تمام بازیکنها تست بگیرند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس