کد خبر 1072604
تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۶
شفر

مصاحبه روز سه‌شنبه احمد سعادتمند نکات مهمی داشت ولی یکی از مهمترین نکات آن اشاره به جزئیات طلب وینفرد شفر از استقلال بود.

به گزارش مشرق، احمد سعادتمند گفت باید ۵۵۰ هزار دلار به این مربی آلمانی پرداخت کنند که ۳۵۰ هزار دلار آن طلب خود او بود و ۲۰۰ هزار دلار جریمه. با توجه به اینکه دلار وارد کانال ۱۷ هزار تومان شد، خودتان یک ضرب ساده انجام دهید تا متوجد شوید ۲۰۰ هزار دلار جریمه چقدر برای استقلال آب می‌خورد؟! و آن وقت است که باید سروقت مدیران این باشگاه رفت و از آن‌ها پرسید آیا واقعاً این یک برد بزرگ بود؟!

بیشتر بخوانید:

خسارت میلیاردی در پرونده شفر

اگر سری به مصاحبه مسئولان باشگاه در زمان اعلام رأی از جمله خلیل زاده رئیس هیئت مدیره استقلال بزنید، جملاتی از این جنس را می‌بینید. او و دیگر مسئولان استقلال ادعا داشتند که شفر بالای یک میلیون دلار می‌خواسته ولی موفق شدند این مربی را شکست داده و کاری کنند که او فقط به ۵۵۰ هزار دلار برسد، اما چرا استقلال نتوانست کاری کند که این مربی فقط طلبش را بگیرد؟ شفر روزی که از باشگاه جدا شد حاضر بود ۳۵۰ هزار دلار و چه بسا کمتر بگیرد تا کار به دعوای حقوقی نکشد ولی جالب اینجاست که مدیران وقت استقلال حتی جواب تماس‌هایش را ندادند. همان زمان اعضای هیئت مدیره باشگاه که هنوز هم حضور دارند، بارها و بارها مصاحبه کردند که «مشکل شفر را حل می‌کنیم.» منزوی و خلیل زاده از جمله این اعضا بودند. فتحی مدیرعامل استقلال هم که اصلاً می‌گفت کوچکترین مشکلی پیش نمی‌آید! ناگفته پیداست در این پرونده شفر بود که توانست برنده بزرگ باشد و به خاطر کار نکرده ۲۰۰ هزار دلار بگیرد.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
    3 0
    فتحی بابت ضرر وزیانی که به بیت المال زده باید دادگاهی شود
    • حسن IR ۱۸:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
      1 0
      مسئول اصلی وزیر ورزشه که امثال فتحی را در استقلال منصوب کرد تا تیشه به ریشه ی استقلال بزند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس