ویژه های مشرق 25 اردیبهشت

اساس و بنیان دولت آمریکا(چه جمهوری خواهان در کاخ سفید باشند و چه دموکرات ها) بر پایه غارتگری،جنایت،تروریسم و دیکتاتوری بنا شده است.قطعا مواجهه با این دولت تروریست از منظر صلح خواهی، خسارات بسیاری دارد

سرویس سیاست مشرق - روزانه می‌توان از لابه‌لای گزارش‌ها و عناوین خبری رسانه‌های مکتوب و حتی غیر مکتوب، نکات قابل‌توجهی استخراج کرد؛ موضوعاتی که می‌تواند برای مخاطبین قابل‌استفاده و محوری برای تحلیل باشد، در گزارش روزانه "ویژه‌های مشرق" نکات و تأملات قابل‌استخراج از رسانه‌ها برای مخاطبین عرضه خواهد شد؛ با «ویژه‌های مشرق» همراه شوید.

*******

** چاره ای نیست، باید با ورزشکاران اسرائیلی مسابقه دهیم

روزنامه شرق در گزارشی با عنوان «با اسرائیلی ها مسابقه نده!» نوشت: «فدراسیون بین‌المللی جودو به دلیل خودداری جودوکاران ایرانی از تقابل با رقبای اسرائیلی، جودوی ایران را به صورت موقت به حالت تعلیق درآورده و در نظر دارد این تعلیق را دائمی کند... فدراسیون بین‌المللی جودو با اشاره به اینکه طرف ایرانی به مفاد منشور المپیک پایبند نبوده و دست به تبعیض در ورزش زده و سیاست را دخالت داده، تصمیم به تعلیق فعالیت‌های جودو در ایران گرفت».

این روزنامه اصلاح طلب در ادامه نوشت: «حالا آن دادگاه هنوز برگزار و وضعیت جودو مشخص نشده، نمایندگان مجلس ماده‌ای را تصویب کرده‌اند که می‌تواند به وخامت حال ورزش ایران سرعت بیشتری ببخشد. سه‌شنبه همین هفته و در شرایطی که مجلس دهم واپسین روزهایش را سپری می‌کند، بهارستانی‌ها دو فوریت طرح 14‌ماده‌ای علیه اقدامات خصمانه اسرائیل را به تصویب رسانده‌اند که یکی از این ماده‌ها ممکن است در آینده‌ای نه‌چندان دور گریبان ورزش را بگیرد. موضوع به ماده یازدهم این طرح برمی‌گردد که در آن عنوان شده "برگزاری هرگونه مسابقه یا رقابت ورزشی اعم از رسمی یا تدارکاتی میان ورزشکاران و تیم‌های ورزشی ایران با حریفان رژیم صهیونیستی ممنوع است".».

شرق در ادامه نوشت: «دادگاه جودو علیه ایران و پرونده شطرنج‌بازان از سوی دیگر، به اندازه کافی خطر چنین تصمیمات سیاسی‌ای در ورزش را پررنگ کرده است...سه نفر از ورزشکاران ایرانی حاضرند در دادگاه علیه ایران شهادت دهند که به زور و تهدید از مقابله با ورزشکاران اسرائیلی سر باز زده‌اند! سعید ملایی، وحید سرلک و محمد منصوری (مربی سعید ملایی) قرار است در دادگاه حکمیت ورزش در شهریور علیه مسئولان ایرانی شهادت دهند. اگر چنین اتفاقی رخ دهد یا موضوعی مشابه در هر زمان دیگری رقم بخورد، آن وقت به این سادگی نمی‌توان با این استدلال که چنین طرحی خواسته مردم است، از تعلیق کل ورزش ایران جلوگیری کرد».

در آذر 96، روزنامه اصلاح طلب همدلی در گزارشی با عنوان «می بازیم؛ چون سیاستمداران ما افسانه می بافند» نوشته بود: «ورزش تنها عرصه‌ای‌ست که باید با تمام قوا از آن سیاست‌زدایی و ایضا ایدئولوژی‌زدایی کرد... آنچه بدیهی است، این است که تا سیاست‌مداران ما به جای دیدن حقیقت، ره افسانه بزنند، خواهیم باخت؛ چه خودمان با میل و اراده و چه با دستور و بخشنامه؛ در همه میدان‌ها... هنوز هیچ‌کس در ایران نمی‌داند چه کسی دستور شرکت نکردن در مسابقاتی را که یک طرف آن‌ها شرکت‌کننده یا شرکت‌کنندگانی از اسرائیل حضور دارند، داده است؟ هیچ سند رسمی در این زمینه در دست نیست».

جالب اینجاست که «تایمز اسرائیل» نیز چندی پیش در مطلبی مشابه نوشته بود: «ورزشکاران ایرانی که از رقابت با حریف اسرائیلی امتناع می کنند، قربانیان ایدئولوژی نفرت هستند»!

چندی پیش یکی از فعالین فضای مجازی در پاسخ به سهل اندیشی طیف تندروی اصلاح طلب درخصوص به رسمیت نشناختن رژیم صهیونیستی در مسابقات ورزشی نوشت: «همین قاتلان محسن حججی که سرش را بریدند، همان تروریست‌هایی که هم‌وطن من و تو را در ساختمان مجلس با زبان روزه به گلوله بستند، همان‌هایی که دخترک آن باغبان حرم‌ امام خمینی (ره) را یتیم کردند، همین‌هایی که زنان و دختران مردم را به اسیری جنسی می‌برند و در بازار برده فروشان حراج می‌زنند، همین‌هایی که در تهران و پاریس و لندن و بروکسل و ... به مردم غیرنظامی و بی گناه حمله می‌کنند، همین تروریست‌های تکفیری که از همه جای دنیا در عراق و سوریه جمع شده‌اند، شاید زورشان می‌رسید و دولت تشکیل می‌دادند».

این فعال فضای مجازی در ادامه نوشت: «این دولت بعد از چند دهه حتماً می‌توانست تیم فوتبال هم تشکیل دهد؛ با حمایت اسپانسر سعودی و لابی آمریکایی عضو سازمان ملل و فدراسیون فوتبال هم می‌شد؛ آن وقت ما باید با برخی هموطنان‌مان که در سایه‌ی امنیت حاصل از ایثار امثال محسن حججی‌ها و از صدقه سر پول بیت المال مردم ایران به نان و نوایی رسیده‌اند، می‌جنگیدیم و دعوا می‌کردیم که این دولت، جعلی و تروریستی است، این تیم فوتبال روی خون‌های ریخته شده و ناموس‌های هتک شده‌ی مردم بنا شده، محض "اخلاق" و "شرافت" با آنها بازی نکنید».

طیف تندروی اصلاح طلب به بهانه ورزش در پی تطهیر و ایجاد مشروعیت برای اسرائیل است. این در حالی است که هر روز روشنفکران غیرمسلمان، خوانندگان راک و هنرمندان غربی بیشتری به تحریم فزاینده این رژیم کودک کش، غاصب و جعلی می پیوندند.

«محمدرضا یزدانی خرم» رئیس اسبق فدراسیون کشتی چندی پیش گفته بود: «در گذشته وقتی قرعه ورزشکاران ما به نماینده‌های رژیم صهیونیستی می‌خورد آنها راهش را بلد بودند. به پزشک مراجعه می‌کردند و نسخه‌ای می‌گرفتند که توانایی انجام مبارزه ندارند. یا دست‌شان را گچ می‌گرفتند. الان هم راه‌حل فنی دارد اما توطئه برخی در داخل باعث شده مشکلاتی به وجود بیاید».

** در سیاست خارجه، دوست و دشمن معنا ندارد

روزنامه آرمان در مطلبی نوشت: «در جهان معاصر راهبرد روابط خارجه مبتنی بر مفاهیم دشمن و دوست به هیچ‌وجه کارآمد، کم هزینه، عملی و سودمند نخواهد بود. ایران می‌تواند در جهانی که مملو از دشمنان بالفعل و بالقوه است؛ در صلح، آرامش و امنیت زندگی کند. صلح و نه تقابل، راهکار کم‌هزینه و پایدار مقابله با دشمنان بالفعل و بالقوه است. عبارت صلح با دیگر کشورها حاکی از اقتدار و صداقت و تنش حاکی از ضعف و هراس یک کشور است، باید در تمام اتاق‌های وزارت امور خارجه، نهادهای دفاعی و منازل دست‌اندرکاران مدیریت روابط خارجه، نصب شود».

چندی پیش روزنامه اصلاح طلب اعتماد با تاخیری حداقل ۴ ساله- از زمان امضای برجام- اذعان کرد که رویکرد دولت روحانی و وزارت خارجه به ریاست ظریف، با سیاست واقع‌گرایانه منطبق نیست و روابط بین‌الملل به گفت‌وگو و صلح‌خواهی تقلیل داده شده است و فاکتور بسیار مهمی به نام قدرت و اقتدار نادیده گرفته شده است.

«عباس عراقچی» معاون وزیر خارجه و نفر دوم تیم مذاکره کننده هسته ای در دولت روحانی نیز چندی پیش گفت «یکی از درس های برجام این بود که رویکرد مقاومت، بهتر از رویکرد فعلی دولت در سیاست خارجی جواب می دهد».

در دنیایی که قانون جنگل بر آن حاکم است، نشان دادن ضعف عواقب خطرناک و تاسف باری به دنبال دارد.

رهبر معظم انقلاب در بخشی از بیانیه راهبردی گام دوم انقلاب تاکید کردند: «سردمداران نظام سلطه(از عزت جمهوری اسلامی ایران) نگرانند؛ پیشنهادهای آنها عموماً شامل فریب و خدعه و دروغ است. امروز ملت ایران علاوه‌ بر آمریکای جنایتکار، تعدادی از دولت‌های اروپایی را نیز خدعه‌گر و غیر قابل اعتماد می‌داند. دولت جمهوری اسلامی باید مرزبندی خود را با آنها با دقت حفظ کند؛ از ارزش‌های انقلابی و ملی خود، یک گام هم عقب‌نشینی نکند؛ از تهدیدهای پوچ آنان نهراسد؛ و در همه‌حال، عزت کشور و ملت خود را در نظر داشته باشد و حکیمانه و مصلحت‌جویانه و البته از موضع انقلابی، مشکلات قابل حل خود را با آنان حل کند. در مورد آمریکا حل هیچ مشکلی متصور نیست و مذاکره با آن جز زیان مادی و معنوی محصولی نخواهد داشت».

سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران بر پایه سه اصل «عزت، حکمت و مصلحت» بنا شده است. اما متاسفانه در دولت آقای روحانی در اهتمام به این سه اصل، قصور و تقصیرهای فراوانی رخ داد.

اساس و بنیان دولت آمریکا(چه جمهوری خواهان در کاخ سفید باشند و چه دموکرات ها) بر پایه غارتگری، جنایت، تروریسم و دیکتاتوری بنا شده است. قطعا مواجهه با این دولت تروریست از منظر صلح خواهی، خسارات بسیاری در پی خواهد داشت.

** کارنامه قالیباف، کابوس تمام نشدنیِ «بی کارنامه ها»

روزنامه اعتماد در گزارشی با عنوان «خداحافظی رسمی با سردار» نوشت: «تنها 13 روز زمان باقی است تا منتخبان دوره یازدهم مجلس ردای نمایندگی را به تن کرده و با حضور در صحن سبز ساختمان بهارستان، بر کرسی‌هایی تکیه بزنند که دست‌کم یک‌سوم ساکنان فعلی‌اش به لطف نظارت شورای نگهبان و البته تفسیر اعضایش از نظارت استصوابی، با مُهر رد صلاحیت بر کارنامه‌شان از رقابت در انتخاباتی بازماندند که هم میزان شرکت‌کنندگان در آن رکورد زد و هم رد صلاحیت‌های شورای نگهبان. حالا اصولگرایان مانده‌اند و کرسی‌هایی که برخی از آنها هم قدرت بیشتری دارند و هم اعتباری والاتر. از این‌رو در روزهای اخیر رقابت درون‌جناحی آنان چنان افزایش یافته که نه در خفا که علنا و در شبکه‌های اجتماعی یکدیگر را متهم به خروج از دایره "انقلاب" کنند، همانند واکنش حامیان محمدباقر قالیباف پس از انتشار خبر ائتلاف اعضای جبهه پایداری و حزب موتلفه با حامیان محمود احمدی‌نژاد، رییس‌جمهوری سابق ایران برای دستیابی به کرسی ریاست مجلس».

این روزنامه اصلاح طلب در ادامه نوشت: «عدم‌حضور قالیباف در آخرین نشست وفاق اصولگرایان زمانی جالب‌تر می‌شود که بدانید اولین مصوبه این نشست عدم کاندیداتوری رییس مجلس آینده در انتخابات ریاست‌جمهوری 1400 بوده و این یعنی از قرار معلوم شهردار اسبق تهران هنوز در ذهن و دلش گوشه‌چشمی به پاستور و ردای ریاست‌جمهوری دارد».

این روزها اخبار خوبی از منتخبان مردم در مجلس یازدهم به گوش می رسد. تشکیل فراکسیون های رسیدگی به مناطق محروم، حمایت از تولید داخلی و موارد مشابه دیگر در کنار دیدارهای منتخبان مردم با صاحبنظران، تولیدکننده ها، کارآفرینان و متخصصان حوزه های مختلف، این نوید را می دهد که مجلس یازدهم با تمام قوا در پی رسیدگی و رفع مشکلات مردم است.

این مسئله برای طیف اصلاح طلب بسیار نگران کننده است. رفوزه های مجلس دهم عصبانی هستند. عصبانی از اینکه ماجرای مقایسه کارنامه پربار قالیباف در شهرداری با کارنامه خالی اصلاح طلبان در شهرداری، قرار است یکبار دیگر در مقایسه کارنامه مجلس دهم با مجلس یازدهم تکرار شود.

برای همین این طیف در پی آن است تا با القای اختلاف میان منتخبان مردم در مجلس یازدهم، بر این بغض و عصبانیت و آشفتگی در اردوگاه اصلاحات مرهمی بگذارد.  

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 160
  • در انتظار بررسی: 6
  • غیر قابل انتشار: 19
  • نیازمند اصلاحاتیم IR ۱۸:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
    چقدر این جماعت دلواپس تهوع آور هستند . آخه منگلا الان میگید دقیقا چه غلطی بکنیم ؟ اقتصاد رو که محاصره و خفه کردید . وزش هم تعطیل کنیم بشینیم با دور هم روضه بخونیم ؟
    • IR ۱۸:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
      چقدر این آدم احمق و وقیحه ! اقتصاد رو دولت مورد حمایت شما به این حال و روز انداخت . آخه منگل هنوز دو قورت و نیمتون هم باقیه ؟
    • IR ۱۸:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
      96 40
      میدونی چی تهوع اوره؟؟؟اینکه شما طرفدارهای افساد طلبها با سیاسیونتون هفت ساله مملکت از زیرتا بالا دستتونه و مملکت رو به بدبختی کشوندید و پاسپورت ایرانی رو که قراربود عزت بدید نابود کردید بعد بجای اینکه جواب بدید طلبکار هستید که چرا نمیرارید ماقشنگ کشور رو تو این یکسال نابود کنیم...شما اول بیا جواب گندکاریهاتون رو بده بعد طلبکار باش..این ورزشکارهای وطنفروش هم که میخوان شهادت بدن برعلیه ایران تهشون رو بگیری به اصلاح طلبها میرسی..به این میگن تهوع اور..یاد گرفتی اقای مونـــــــــور فکـــــــــــــــــر
    • محمد IR ۱۹:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
      72 31
      تهوع اور تویی اون ارباب های اصلاحاتی بی شرفت هستن دولت کبیر تدبیر امیدتون .... وسط اقتصاد مملکت اونوقت یقه بقیه میگیری حقا رویی که شما جماعت افسادی دارید ف..... خیابونی ندارن
    • IR ۱۹:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
      81 26
      عذر میخواهیم که با رای 24 میلیونی الان بیش از 7 ساله که دلواپسان دولت و مجلس تو دستشونه و مردم رو به خاک سیاه نشوندن ! پررویی و وقاحت سرطان اصلاحات پایانی نداره
    • IR ۱۹:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
      67 27
      اصلاح طلبها به بهانه تعلیق گام به گام عقب می روند اول زنها را به ورزشگاه والیبال کشوندن بعد فوتبال بعد بازی با اسراییلی ها در جودو اینها اینقدر پست هستند که تا مادر و دختر و زن و ناموسشون هم عقب می روند نهادهای نطارتی هم دنبال جوجه یک روزه هستند
    • IR ۱۹:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
      74 21
      دلواپسی صد شرف دارد به نوکری و بردگی برای غربی ها...واقعا خجالت نمیکشید از این همه گندی که به اقتصاد وسفره مردم وعزت کشور زدید؟!...البته از بی دین ها وبی وطن ها نمیشود انتظار جوانمردی و راستگویی داشت
    • طرفدار اصولیم IR ۱۹:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
      64 13
      یه خرده فک کن الان اگه داعشیها عراق رو گرفته بودن و تیم ورزشی میفرستادن تو بازیهای آسیایی. و بین المللی راضی بودی بری با اون آدمکشها ورزش کنی... صهیونیستا بی شرفتر از داعشیها نیستن؟!
    • IR ۲۱:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
      7 4
      # امید دانا # رائفی پور :)
    • یه ایرانی IR ۲۱:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
      37 47
      خوشم میاد یه چیزی گفتی ساندیسیها تا بیخ سوختن و ریخت بیرون!!! مگه نمیدونی اینها نوندونیشون یه مشت شعاره!!! ایران رو دارن به فنا میدن بخاطر نون توی خون مردم ایران!!! مدعی حمایت از فلسطینند!!! نونشون از این شعارها قطع بشه تا خود اسرائیل سینه خیز میرن!!!!وقاهت و شرم تو اینها معنا نداره
    • IR ۲۱:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
      10 7
      اشتباه مثبت دادم
    • IR ۲۱:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
      62 7
      لیبرال های غربگدا اقتصاد کشور و معیشت مردم را نابود کردند و باید از سیاست کناره گیری نمایند.
    • IR ۲۱:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
      34 9
      دلار 16000 تومانی و سکه 7 میلیونی و پراید 100 میلیونی و تورم 500 درصدی دستاورد اصلاحات است بازهم از رو نمیروی و خجالت نمیکشی ؟!
    • IR ۲۱:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
      45 3
      ۲۱:۲۴ شما بهتره برید کودهایی که براتون اوردن میل کنید که جیره ارباب تدبیریتونه بعدش شما ف.... سیاسی دیگه از شرم وقاحت حرف نزنید با برجامتون .... زندگی مردم اره خداییش میسوزیم از اینکه نجاست های مثل تو با این همه خیانت نفس میکشن اینو درست گفتی
    • IR ۲۱:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
      58 1
      اصلاح طلبان ابتدا باید خودشون را اصلاح کنند.
    • IR ۲۱:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
      33 4
      تا اسم صهیونیست کثیف میاد سگ های نجسش ( افسادیون)اینجا سر کلشون پیدا میشه شروع به واق واق کردن میکنن برگردید پیش اربابتون وقت قضای حاجتشه از گشنی نمیرید
    • NO ۲۱:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
      26 3
      آقا یا خانمی که اسمتو یه ایرانی گذاشتی نون شما هم توی پاچه خواری ترامپ و نتانیاهو هست . ادعای ایرانی بودن و ایرانگرایی میکنین ولی تا خرخره غرق در پاچه خواری برای دشمنان وجودی ایران (اینها صرفا دشمن جمهوری اسلامی نیستندبلکه دشمن ایران اند ) هستید . شما ایرانی نیستید و فقط یک خائن وطن فروش هستید . اون ادعای ایرانگرایی تون هم حرف مفتی بیش نیست .
    • IR ۲۲:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
      14 19
      بالاخره روز موعود دلواپس کشون فرا میرسه و در خیابان ها تمام دلواپسان و افراطیون رو به دار مجازات می اویزیم.فقط منتظر فرمان جهادیم
    • IR ۲۲:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
      27 7
      ۲۳:۰۳ ما هم منتظر اون روزیم بخدا از سر شما خائن های کثیف غرب پرست کوه میسازیم مارو از چی میترسونی حرومی مرگ در راه حق افتخاره
    • مانی IR ۲۲:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
      13 8
      به 22:03- شما جرات داشته باش یه ادرس بده ما خودمون میام اونجا تو مارو به دار بکش و منتظر فرمان هم نباش. ولی فقط جرات داشته باش و ادرس بده .. تو اینقدر ترسو هستی که برا پیام دادن هم اسم نمی زاری.. شما از اون دسته ادم هایی هستی که دشمن خود مردم ایرانی اسم نظام هم بهونه ای شده برای شما. گرچه خواهی دید که همین نظام تو و همفکراتو چه جوری با خاک یکسان خواهد کرد.
    • سید IR ۰۸:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۶
      14 4
      هرجا سخن از خیانت است نام اصلاح طلبان تهوع آور خاطرجمع می درخشد!!!
  • ح- ی IR ۱۸:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
    50 20
    بهتراست آقایان نگران ورزش کشور نباشند زیرا ارزش آن بالاتر از جان فرزندان این مملکت نیست که حداقل طی این نیم قرن اخیر کف دست گذاشتند وبا ظلم وجور مستکبران عالم مبارزه کردند چه رسد که یازده امام معصوم نیز در راه مبارزه با ظلم شهید شدند پس دیگر به این قضایا دامن نزنید اگر مسلمان وشیعه هستین
    • IR ۱۹:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
      45 19
      اسرائیل 20 سال آینده را نخواد دید
    • IR ۲۲:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
      25 25
      جمهوری اسلامی 10 سال اینده رو میبینه؟
    • IR ۲۲:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
      35 8
      22:4به کوری چشم دشمنان ایران تا ابد جمهوری اسلامی است.!!! وهزاران سال آینده خود را می بیند.!!!
    • IR ۲۳:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
      10 9
      اسرائیل را از صفحه روزگار محو می کنیم
    • IR ۰۱:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۶
      20 1
      22:04 والا یه 40 سالی می شه قراره فرداش جمهوری اسلامی بره :))))))))) حالا 10 سال دیگه هم بگو فردا میره. آرزوعِه دیگه. اذیتت نمی کنیم. ماچت می کنم عزیزم :)
  • رضا IR ۱۸:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
    38 3
    این جناب روحانی حرف درستی می زند. عملکرد سوء دولت حسن روحانی در این ۷ سال را لیست کرده و توضیح بدهد تا نوبت به دیگران هم برسد. نمی شود خودش ۷ سال به ریش مردم بخندد، آن وقت از دیگران توضیح بخواهد. لیست سیاه دولتش رکورددار تاریخ ایران است. دولت سیاه، سیاه بازی در می آورد.
    • IR ۲۳:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
      11 1
      متاسفانه روزنامه‌های اصلاح‌طلب همواره حامی منافع رژیم کودک کش صهیونیستی بوده‌اند، از یادها نرفته است که در جریان فتنه ۸۸ عده‌ای در خیابان‌های تهران با شعار «نه غزه، نه لبنان» به رژیم صهیونیستی چراغ سبز دادند و نتانیاهو نخست وزیر این رژیم اعلام کرد اصلاح‌طلبان بزرگ‌ترین سرمایه اسرائیل در ایران هستند.
  • IR ۱۸:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
    29 4
    روزنامه شرق چرا اینطوریه؟؟ یا ترسو هست یا سناریو توطئه ای چیزی در میونه، خو عاخه فهیم روشن فکر اگه باهاش بازی کنیم که یعنی به رسمیت شناختیمشون، به هر حال اگر هم بازی کردیم تو هر عرصه ای باید بچه ها بزنن پدرشون رو در بیارن
    • IR ۲۳:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
      5 1
      غربگرایانِ بزدل
    • IR ۰۰:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۶
      5 1
      اینا پادوهای ترامپ و نتانیاهو در ایران هستن
  • IR ۱۸:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
    45 61
    جلوی چین و روسیه که با شدت بیشتری مسلمان ها رو سرکوب می کنند دولا و راست می‌شوند ولی مسابقه با ورزشکاران اسرائیل خلاف توهمات آنهاست در حدی که هست و نیست کشور را فدای این تفکر کرده اند.
    • IR ۱۹:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
      37 19
      عقل و غیرت و شرف میدونی چیه ابله؟
    • IR ۱۹:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
      50 13
      کمتر شر ورهای رفیقات تو بی بی سی و اینترنشنال نشخوار کن دلا راست شدن جزوی از ذات کثیف شما افسادی هاست
    • IR ۱۹:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
      37 15
      یادم نیست روسیه و چین کشور جعلی و ساختگی باشند
    • حسین IR ۱۹:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
      33 13
      از کی تا حالا البانی جزو ایران شده ؟تو که عمرت رو برای داش مسعودت حروم کردی و حالا پیر شدی و داری عقده هاتو با یه لب تاب توی فضای مجازی خالی میکنی چرا دلت به ایران میسوزه همون بهتره بری سر قبر مسعود و دو تا فحش از ته دلت بهش بدی تا یه کم خالی بشی و یه کم از این ناراحتیت برای از دست رفتن عمرت برای یه مشت اراجیف مریم رجوی از بین بره .
  • امیر IR ۱۸:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
    60 20
    حاضریم جودو که هیچ همه رشته های ورزشیمان تعلیق بشه ولی دشمن بشریتو به رسمیت نشناسیم.. شما اگه دنبال ورزش هستین داخل همین کشور خودتونو با ورزش پاک نشوندبدین تا هیچ وقت بخاطر ظرفیت بالای ورزش ایران مجبور نشوند تعلیق کنند
    • IR ۲۲:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
      4 1
      چه دلیلی داره مسابقات تعلیق بشه. مگه مجبورن برن تو مسابقات بین المللی؟ اگه هدف ورزش برای سلامتی جامعه باشه، مسابقات داخلی خیلی بهتر می تونه برگذار بشه. هم هزینه ها پایین میاد هم حیف و میل ها و هزینه های خارجگردی از بین میره.
    • IR ۰۰:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۶
      11 1
      رژیم کودک کش و غاصب اسرائیل را از صفحه رورگار محو می کنیم
  • علی IR ۱۸:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
    31 7
    حاضریم جودو که هیچ همه رشته های ورزشیمان تعلیق بشه ولی دشمن بشریتو به رسمیت نشناسیم.. شما اگه دنبال ورزش هستین داخل همین کشور خودتونو با ورزش پاکتون نشون بدین تا هیچ وقت بخاطر ظرفیت بالای ورزش ایران مجبور نشوند تعلیق کنند ورزش کثیف شما رو هیچ جای دنیا قبول ندارند با یه مشت دلال و دلال بازی، دوپینگ ، پروندهای شکست خورده در فیفا و آبروریزیهایی که شما در فوتبال کردین فقط دنبال حیف و میل کردن بیت المال هستین و بس
  • رضا IR ۱۹:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
    36 44
    اغلب ملت ایران مشکلی با هیچ دولتی حتی اسرائیل ندارند آنقدر که از اعراب مخصوصا عراق ضربه خوردیم یک صدم آنرا از اسرائیل نخوردیم
    • IR ۲۰:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
      29 8
      19:00 البته منظورشون شما پیر پاتال های کمپ آلبانی نبود!!
    • IR ۲۰:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
      29 5
      برو به ورزش با اسراییلت برس.!!!
    • IR ۲۱:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
      22 0
      نه شما نه گنده تون کاره ای نیستید. و دونه دونه آرزوهاتون می ره همونجایی که مغروقتون رفت :)
    • IR ۲۳:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
      5 0
      همین اسرائیل بود دانشمندان هسته ای ما را ترور کرد و هزاران دشمنی دیگر با ایرانیان کرده و از هر فرصتی استفاده کرده تا ملت ایران را نابود کند
    • IR ۱۳:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۶
      0 0
      بدبخت همان جنگ عر اق هم برای ماندن اسرا بر روی زمینبودئیل
    • IR ۱۶:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۱
      0 0
      حرومی منافق اسرائیلی ! فقط بدون ریشه تمامی اختلافات بین عرب و عجم و شیعه و سنی در سیاست استعماری آمریکا و بریتانیا و اسرائیل است و بس! همونا وهابیت رو در عربستان و بهاییت رو در ایران روپا کردن ! همونا آل سعود رو در حجاز و آل داداش بیک رو در ایران به حکومت رسوندن! همونا منافقینی مثل تورو در ایران و صدام ها و بغدادی هارو در عراق و سوریه پر و بال دادن و هر وقت تاریخ مصرفشون تموم شد با اردنگی تا خود اسفل السافلین بدرقشون کردند! مطمئن باش اگر این سه جرثومه نبودن تمام امت اسلامی فارغ از قوم و نژاد و مذهب با صلح و سلامت در کنار هم زندگی می‌کردند! اما محض اطلاع اگر مردم جهان (و نه فقط ایران) حقیقت صهیونیسم رو درک کنن اولین کاری که میکنند اینه که خش...ک امثال تورو که داری ازش دفاع میکنی میدرن و بعدش شده با خدواندازی اسرائیل و صهیونیست هاشو باهم غرق میکنن. آخه بیشرف بی هویت! تو اگه مسلمانی سرت نمیشه حداقل یخورده به اون شر و ور هوایی که درباره خون آریایی و میهن پرستی بلغور میکنید پایبند باش!! از عید پوریم چه میدونی؟!! اگه ازش چیزی بدونی میفهمی ایرانیا اتفاقا از لحاظ ملی گرایی نسبت به اعراب دلایل قاطع تری برای دشمنی با اسرائیل دارند! هرچند همونایی که ملی گراییو برای کوبیدن اسلام تو مخ پوکت کردن ، برای دوستی با صهیونیسم همونو از مخ لجن بستت درمیان
  • ناشناس IR ۱۹:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
    7 5
    بابا بس کنید این تذهبون دشمن ملی ترامپ را رصد کنید که رای نیاورد حالا افتاد جان هم که چی ؟اگر هدف خدمتگزاری باشد این دعواها چیه ؟ ولی اگر هدف ...‌‌۴۷۲۲
  • IR ۱۹:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
    23 38
    مشرق گرامی وقتی فقر و فلاکت گسترده بشه جرم وجنایت هم گسترده میشه دیگه کسی جلودار گرسنه هانیست خودت رو نگاه نکن ماهی حداقل ده میلیون تومن میگیری جات رو بذار جاکسی که هیچ درآمدی نداره یک وقت دیدی شب توخواب نازی اومدن سروقت تو وامثال تو پس حواست باشه چرندیات تحویل مردم ندی
    • IR ۱۹:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
      18 9
      پس لابد بالاشهریها عاشق انقلاب و نظام هستند و جنوب شهری ها هم لابد عاشق اسراییل و آمریکا هستند.
    • IR ۲۲:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
      8 0
      توهین نکن. توهین کننده بخودش توهین میکند. درود خدا برمشرق وصبرش. خسته نباشید. خداقوت.
    • IR ۲۲:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
      8 0
      دشمنان مشرق چرند میگند.!!!
  • IR ۱۹:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
    29 7
    مرگ بر اسرائیل
  • 56 IR ۱۹:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
    17 0
    وقتی اصلاح طلب یا اصولگرا جفتشون بدرد مردم نرسن بدرد جرز دیوار میخورن
    • IR ۲۱:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
      9 21
      آفرین آره همین درسته،چرا به جون هم میافتین.مگر قبلی ها چه غلطی کردن که الان اینها تو این هفت سال نکردن.همشون چه اصواگرا چه اصلاح طلب سروته یه کرباسن،هشت سال یکیشون میاد هیچ غلطی نمیکنه مردم بدبخت فلک زده دادشون در اومد ناگزیر میشن برا هشت سال بعد به اون گروه دیگه رای بده اونا هم همین طور واین چرخه ادامه داره. حالا شما بشینید با این حال خراب که از گرسنگی دهنتون بو کرده به جون هم بیافتید خجالت بکشید خسته نشدید!!!!!!
  • IR ۱۹:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
    27 2
    وهابیسم + صهیونیسم = دو روی یک سکه ، اولی خواست عضویت ایران را از AFC بتعلیق در بیاره دومی خواهان از فدراسیون بین‌المللی جودو ، ب أین معناست ک از این ب بعد ورزش و سیاست باهم ادغام و کلید خورد هر تیمی یا بازیکنی بخواهد از زیر بار دستور مستبدان و مستکبران جنایتکاران سرپیچی کنه عضویت کشورشان ب تعلیق در میاد.....ب درک الواصلین ، فرمایشات رهبر انقلاب عظیم الشأن ک در آن فرمودن فقط حمایت از مردم مظلومین و مستضعفین در جهان در برابر ضالمین و مستکبرین بسیار اهمیت و ارزش دارد از دها فدراسیون‌های امپریالیسم ها.....
  • علی IR ۱۹:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
    36 4
    لعنت و هزاران لعنت به دولت ضدانقلاب غربزده که ۷ساله خون این مملکتو به شیشه کرده لعنت به افسادطلبای وطن فروش و ضدانقلاب وخائنی که ۷سال مملکت را دادن به اربابانشان ، ۷ سال به ملت ظلم کردن، افساد طلبان ظالمی که ۷ سال با بهانه های مختلفی کشور را از پیشرفت علم و صنعت عقب انداختن و تمام هست و نیست این کشور را دودستی بخشیدن به غرب و حامیانش و ۷ ساله که هسته ای را که برایش جان ها و خون ها دادیم را نابود کردین تا ایران پسرفت کنه واااااای برشما و کسانیکه به شما رای دادند ظلم شما از ظلم بنی صدر بیشتره بولله بیشتره
  • IR ۱۹:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
    7 33
    مردم چه کار دارن شمااصلا هرکاری می کنید بامرد م صلاح و مشورت می کنید
  • IR ۱۹:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
    7 7
    ۱۸:۴۷ سگ چین و روسیه شرف و ارزش دارند تا صهیونیسم و وهابیسم وقتی خود عربستانی ک خود را ام القرای مسلمانان نامیده و داره مسلمانان را در سرتاسر جهان بطور فجیع و وحشیانه قتل عام و به کشتن میدهد پ از چین و روسیه نباید گلیی کرد و انتظاری داشت.....
  • IR ۲۰:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
    22 12
    اسراییل تا 20 سال آینده ایران را نخواهد دید
    • IR ۰۰:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۶
      3 0
      آفرین. انشاالله
    • IR ۱۳:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۶
      2 0
      حماقت تا کجا ، چند سالته که بد نی این کثافتا ار کجا امدند و چه جنایاتی کردند همه هوادارا اسرائیل از جما منافقین و اشرف غنی و ترامپ و هر گند دیگر ، بدانید .. اسائیل خودش خودش را ازبین خواهد برد
  • عبدالله IR ۲۰:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
    17 4
    بسم الله الرحمن الرحیم ؛ «سیاست ما عین دیانت ما و دیانت ما عین سیاست ماست.» یک انسان مسلمان همه رفتارهایش چه در مقام شخصی و چه کشوری و غیره همگی بایستی مطابق اسلام و قرآن و در یک کلام ، مطابق رضای الهی باشد. یعنی در نظر یک عده ، یک حرکت ورزشی آنقدر اهمیت و ارزش پیدا کرده است که به خاطر آن ، در برابر اوامر الهی بایستیم و دشمن خدا را تایید کنیم؟ اُف بر این ورزش و امثالهم...
  • IR ۲۰:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
    7 9
    هنوز هم ساعت 4 صبح بیدار میشید استامپلی پلو با ته دیگ میخورید؟
    • IR ۲۰:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
      6 0
      بله اخوی اسامبولی که خوردیم تازه ماکارونی و دوغ هم روش میخوریم
    • IR ۲۱:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
      5 1
      تازه ما اینا رو با سس فلفل تند میخوریم اون موقع صبح خیلی میچسبه
    • IR ۲۲:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
      0 0
      چه حالیم میده، قبول باشه اخوی!
    • IR ۲۲:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
      8 0
      بدتر از بیدار موندن تا 4 صبح و نجاست و عرق سگی خوردن که نیست!
    • IR ۲۳:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
      5 0
      بهتر از تا خرخره عرق سگی خوردن و فیلم ..... دیدن و عاروق روشنفکری زدن هست
  • IR ۲۰:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
    11 37
    بنظر میاد مشکلی هست وقتی تفکری نتونه با مخالفانش سر یک میز مشکل ش حل کنه ان تفکر در دنیای سیاست جای نخواهد داشت مردم فلسطین خوشان دارن با دشمن شان مسابقه که میدن هیچ چند سالی هست از دوطرف گروهای فرهنگی کارگری و دانشگاهی بدور از سیاست باهم تبادل افکار میکنن که بتوانن مشکل شان با گفتگو دور از نفرت حل کنن حال اینکه نویسنده عزیز ملت هشتاد میلیونی را موافق تفکر خود مصادره کند بی عدالتی هست شما عزیزان تندرو اگه به نظر و رائی ملت ایران دارید و یقین دارید انچه. فکر میکنی اکثریت ملت تفکر شما را قبول دارد کاری ندا ه یک رفراندوم ایا ملت این سیاست چهار دهه قبول دارید بله ی خیر ان وقت بصورت شفاف و جهانی می توانید استناد کنید بعدا، چهار دهه دشمنان جمهوری اسلامی که میگفتن مردم ناراضی هستند مشاهده فرماید این رقم کل شرکت کننده و این هم امار موافق هم دهن ها بسته میشه و هم یاوه دشمنان یک عمل منطقی اکثریت ملت هم فکر نکنم مخالف این نظر خواهی باشن ااینکه شما ورزشکاران و روز بروز در تنگنا قرا.ر دهید نتیحه مثبت براتون نداشته جز ناراحتی وعدم صداقت وشفافیت در محامع. بین الملی ورزش کاران
    • س IR ۲۱:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
      6 3
      دوست عزیز توهم داری مگه... امسال هیچکی نرفت برا مجلس رای بده مجلسو پر کردن یک تشکر هم از مردم کردن اونوقت تو میگی رفراندوم اونم برگزار میکنن همه میگن نه بعد همه جا میگن ملت گفت اری
    • NL ۲۲:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
      4 2
      چرت نگو و چرتای بی بی سی ملکه خبیث انگلیس و سعودی اینترنشنال و من و توی صهیونیستها رو تکرار نکن.با دشمنان تبادل افکار کنیم و بدون نفرت گفتگو کنیم؟ منطق دین و خدا که حالیت نمیشه تو اگر که ایرانی بودی از خودت سوال میکردی برای چی باید این رژیم تروریست رو بیارند توی منطقه ما درست کنند؟چرا سربازان آمریکایی انگلیسی فرانسوی باید بیان منطقه ما و خون مردم منطقه ما رو بریزند؟عاشق چشم و ابروی تو هستند؟چرا باید داعش درست کنند و به اسم مبارزه با داعش ائتلاف درست کنند و بگن تا بیست سی سال داعش توی منطقه ما میمونه؟و بخوان کشورهای منطقه رو تجزیه کنند؟چه کسی حکومت داعش رو نابود کرد؟اشهید حاج قاسم و ایرانی های واقعی نه امثال توی غرب پرست.و همون شیاطین آمریکایی شهیدش کردند.حالا برو واسه خودت داستان تعریف کن و خواسته های کثیفتون رو که همون تسلیم ایران وایرانی به اربابهای غربی و صهیونیتتون هست رو توی روزنامه های زنجیره ایتون بنویسید و بگید اینها خواسته اکثریت مردم ایرانه!ولی شتر در خواب بیند پنبه دانه گهی لپ لپ خورد گه دانه دانه.این آرزوتون رو بگور میبرید.
    • IR ۰۴:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۶
      1 0
      قلسطینی ها دارند سازش می کنند و یا خائنهایی مثل ابومازن که دست نشانده اسراییل هستند؟ مثل آن یارو که به مول مادرش می گفت خان دایی چون جرات درگیر شدن با او را نداشت!
    • IR ۱۲:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۶
      2 0
      خب شما یه رفراندوم بزار که ملت ایا حاضرید گاو شیرده و نوکر اسراییل و امریکا باشیدو همه چیزتان حتی ناموس ایرانی ( مثل کره وژاپن و عربستان و ترکیه سرقضیه اون کشیش جاسوس امریکایی و تمام عنانتان دست ترامپ باشه ) یا نه ببین ایا ایرانیا حاضر هستند یا نه ؟ در ضمن باوجود حداقل 15 درصد عدم مشارکت کرونایی 24.5 میلیون ایرانی معادل 42 درصد در مجلس شرکت کردند که 51 درصد مسبوق به سابقه است و معمولا بعد از افتضاحات غربگرایان حاکم چون مجلس ششم و شورای شهر اول مشارکت کاهش میابد
  • IR ۲۰:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
    7 2
    افساد طلبان شما فقط برید به ورزش با اسراییلتون محکم بچسبید همین.!!! اونوقت که عقل رو تقسیم می‌کردند شما کجا بودید؟!
  • پوریا IR ۲۰:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
    12 12
    دین رو از سیاست جدا کنید و به دنیا از منظر اقتصاد نگاه کنید راه حلی از این ساده تر وجود نداره.
    • IR ۲۱:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
      6 9
      آی گل گفتی مدت هاست میخواهیم این را حالی این جماعت کنیم و نمیشود مثل حکومت پهلوی
    • IR ۲۱:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
      6 2
      امام حسین این عقیده رو نداشت.
    • مانی IR ۲۲:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
      5 1
      خوب معلوم شد که از زندگی فقط مادیات رو می بینی و بویی از انسانیت نبردی... البته کشور های الگوی تو و همفکرات هم که دنبال دید اقتصادی بودن تو این دوران کرونا چهرشونو به بهترین وجه به نمایش گذاشتن. کشری که 40 سال تحریم هستش و پر از دشمنان داخلی و خارجی تنها می تونست تو این بحران کرونا خودشو به همه دنیا ثابت کنه که از اکثر کشور های جهان هم بافرهنگ تره هم متمدن.. گرچه بعضی ها هم امثال شما طبل دشمن رو با افتخار می زنند
  • IR ۲۱:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
    4 2
    افساد طلبان پازل خیانت خود را با ورزش با اسرائیل پر کنید. چند قطعه پازل از خیانتتان مانده؟؟؟!!!
    • IR ۲۱:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
      4 0
      اصلاحات خیلی وقته مُرده. فقط جنازه اش هنوز رو زمینه بعضی ها فکر می کنن زنده اس. تا دو سال دیگه دفن می شه فقط 2 سال.
    • IR ۲۲:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
      3 0
      جبهه ی انقلابی حواسش نیست که این قانون رو اصلاح طلبان برای انتقام از شورای نگهبان تصویب کردند . اگر قانون تصویب بشه عملا ورزش کشور تعلیق میشه . اگر برای تعلیق نشدن ورزش بخوان طرح رو رد کنن اونوقت شورای نگهبان متهم به حمایت از اسراییل میشه . در واقع دارن آخرین زهرشون رو هم میریزن و متاسفانه هیچکی حالیش نیست
    • IR ۲۲:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
      3 0
      ماهم فکر نمی‌کنیم افساد طلبان زنده اند ولی خیانتشان هنوز نفس میکشه که آنهم بزودی میمیره. انشاالله.
  • محمدایوب IR ۲۱:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
    6 0
    جدا رو که رو نیست سنگ پای قزوین باید پیشش لنگ بندازه 7ساله مردم روبه خاک سیاه نشوندید رحم اجاره ای بیا گند هایی که زدی توضیح بده برای مردم بعد به دیگران بگو توضیح بدن خداوکیلی شما واصلاح طلبان رو فا خیابانی رو سفید کردید باز اونا شرف دارن درود بر آیت الله جواداملی که پیشاپیش میدانست که فرمود دیاثت سیاسی اینها را می شناخت آقای علی برکت الله انشاالله مردان انقلابی مجلس یازدهم توراپاسخ گو خواهند کرد مانند رییسی که وام دار هیچ کس نبود داش حسین فرستاد آب خنک انشاالله شعبه ای اختصاص بده برای شکایت از دولت تکفیر ووزرایش تامردم بتونن شکایت کنن
  • ناشناس IR ۲۱:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
    8 9
    ایران با این سیاست پیش بره تا بیست سال دیگه تجزیه میشه ایران حتی با دشمن هاش هم باید تجارت داشته باشه ایران الان با کل دنیا دشمن شده شوروی که قدرت اول جهان بود بزرگترین دلیل نابودیش تضعیف شدن اقتصاد شوروی بود چین و آمریکا دشمن هم هستند اما بیشترین تجارت رو باهم دارن
    • IR ۲۱:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
      5 2
      شما؟؟؟!!!
    • IR ۲۱:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
      6 1
      خخخخخخ روزی چند ساعت بی بی سی و سعودی می بینی؟ حرفات منو یاد اون کارشناس سعودی انداخت که چند ماه داشت می گفت ایران تموم شد و نمی دونم چی و نمی دونم چی.. برو نوکرتم.
    • IR ۲۱:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
      5 1
      ایالات متحده به زودی دچار فروپاشی خواهد شد و مردم دنیا از شر اسکتبار جهانی راحت می شوند.
    • محمد IR ۲۲:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
      5 0
      بحث درباره اتکا به نیرو و ثروت داخلی هستش .. دولت وقتی به داخل نگاه کنه و محتاج خارج نباشه به مرور انقدر قدرتمند می شود که کشور های خارجی ناچارا با ایران معامله کنند.. اما نگاه پست شما اینه که از ابتدا باید گوش به حرفای کشور های خارجی بدیم تا اونا برا ما نسخه بپیچن که چی تولید کینم و چی تولید نکنیم به عبارتی برده اقتصادی آنها شدن
  • وحید IR ۲۱:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
    6 0
    کرونا نشون داد میشه بدون یه سری چیزا زندگی کرد زندگی بدون فوتبال بدون سینما و... اما بدون غذا لباس دارو و... نمیشه دم کشاورز، کارگر، پزشک و پرستار و بقیه که توی بحران کرونا پای کار بودن گرم
    • بهزاد AM ۱۲:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۶
      0 0
      کلا به روح و روان اعتقاد نداری؟ انسانها به تفریح نیاز دارند بدون اون دچار مشکلات روحی روانی می شوند والسلام.
  • IR ۲۱:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
    8 8
    وقتی ما میابقه ندیم اسرائیل به هدفش میرسه و ورزشکاری که میتونست با شکست اسرائیل ما رو خوشحال کنه الان میره برای کشور اسرائیل و ... افتخار میاره و سر افکندگیش بدای ما میمونه تا کی باید این راهاشتباه ادامه پیدا کنه.
    • IR ۲۲:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
      4 3
      تا وقتی که این لکه ی ننگ، این غده ی سرطانی رو از رو زمین پاک کنیم. خوب چشمات رو باز کن و نابودی اسراییل و آمریکا رو به تماشا بشین. :)
    • IR ۲۳:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
      2 1
      بزرگترین پیروزی برای اسراییل این است که به عنوان یک کشور به رسمیت شناخته شود. مخصوصا از طرف دشمنانش. یک مدال مسخره برایش مهم نیست
  • محمد IR ۲۱:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
    5 0
    در اینکه بالاشهری ها و ثروتمندان عاشق انقلاب و نظام هستن هیچ شک و تردیدی نیست چون مقامات و مسئولان هم همسایه همین افراد هستن و اینکه هیچ کجای دنیا بهتر از ایران برای ثروتمندان درآمد زا و سود آور نیست خیلی راحت و لاکچری بشین روی صندلی همینطور سود روی سود که میاد روی ثروت همین ثروتمندان بالاشهر و در عرض فقط چند ماه ثروتشان میشود ۱۰ برابر و اما در مورد مردم پایین شهر در همین مدت بیماری کرونا و قرنطینه و حرف های فراوانی که از طرف همین مردم زده شد دلیل کافی که اونا چه عذابی رو تحمل کردن و میکنن
    • IR ۲۲:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
      4 0
      آقا محمد حرفات رو باید با آب طلا نوشت ولی این جماعت پوستشون از کروکودیل سختتره اهمیتی براشون نداره البته بعضیاشون بچه های خوبین فریب تبلیفات رو خوردن
  • IR ۲۱:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
    8 0
    تا اسم صهیونیست کثیف میاد سگ های نجسش اینجا سر کلشون پیدا میشه شروه به واق واق کردن میکنن برگردید پیش اربابتون وقت قضای حاجتشه از گشنی نمیرید
  • محمدایوب IR ۲۱:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
    4 0
    احمق انشاالله درمجلس انقلابی که شروع به کارکرد ورحم اجاره ای اصلاح طلبان را به مجلس کشاند وواداربه پاسخگویی کرد امثال تو خرفهم میشوند که دراین چندسال چه بلایی سر مردم آوردند علی لعنت الله قوم کذابین
  • فرهنگی IR ۲۲:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
    6 5
    چه چپ و چه راست و بخصوص دلواپس ها همه دنبال منافع خودشونند . بیچاره مردم عادی که این وسط گیر کردند و چاره ای هم ندارند .اللهم عجل لولیک (عج)
    • IR ۲۲:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
      5 4
      امام زمان بزنه به کمر شما واداده های بدبخت با برجامتون دنیا اخرت مردم به باد دادید
  • فرهنگی IR ۲۲:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
    1 6
    چپو وراست و بخصوص جماعت دلواپس بی منطق فقط دنبال منافع خودشونن.اللهم عجل لولیک(عج)
  • Faridon.gh4848 IR ۲۲:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
    7 6
    چه اشکالی دارد با اسرائیلی ها مسابقه ندهیم تمام اعراب ومسلمانان با آنان مسابقه می دهیم همین خودداری باعث وجهه منفی ایران در جهان ورزشی شده و ایران کشور متخاصم بدانند
    • IR ۰۶:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۶
      2 1
      وجهه منفی ؟ مگه کفار و عقبه فاسدشون به چیزی کمتر استحاله راضی میشن ؟ شما نیازمند مثبت دادن و لبخند اونایی ؟
  • IR ۲۲:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
    5 0
    ۲۳:۰۳ ما هم منتظر اون روزیم بخدا از سر شما خائن های کثیف غرب پرست کوه میسازیم مارو از چی میترسونی حرومی مرگ در راه حق افتخاره
    • محمد IR ۲۳:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
      2 0
      بلاخره به هر دلیل مردم دارند با این وضع فشار حداکثری دارند می سازند یه روزی می آید که نفر به نفر سازش کاران ورانت خواران ودگر اندیشان و منفعت طلب جواب پس بدهند
  • كريم IR ۲۲:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
    4 0
    اصلاحاتي هاي خائن و بيگانه پرست براي خودي نشان دادن و مطرح شدن كه كار منافقين است هميشه آمادگي دارند. شما خائنين مي خواهيد به هر ترتيب كه شده است مراتب نوكري خود به آمريكا و اسرائيل را نشان بدهيد كه تا كنون از هيچ كاري در اين مورد فروگزار نكرده ايد. فقط اين يكي مانده است كه ما به ورزش بخواهيم رژيم صهيونيستي را به رسميت بشناسيم. البته براي شما جاي تعجبي ندارد زيرا شما و تمام سرانتان دست پرورده آمريكا و رژيم صهيونيستي هستيد.
  • IR ۲۲:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
    6 1
    ۲۱:۳۲ احمق مشنگ ایران با هیچ کسی و نه با دنیای دشمنی نداره ، اون دنیای وابسته ب استکبار است ک با ایران عداوت و دشمنی دارند بخاطر ایران سربلند با عزت و اقتدار و مستقل چشم دیدنشون را ندارن.......
  • NL ۲۲:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
    4 0
    چرت نگو و چرتای بی بی سی ملکه خبیث انگلیس و سعودی اینترنشنال و من و توی صهیونیستها رو تکرار نکن.با دشمنان تبادل افکار کنیم و بدون نفرت گفتگو کنیم؟ منطق دین و خدا که حالیت نمیشه تو اگر که ایرانی بودی از خودت سوال میکردی برای چی باید این رژیم تروریست رو بیارند توی منطقه ما درست کنند؟چرا سربازان آمریکایی انگلیسی فرانسوی باید بیان منطقه ما و خون مردم منطقه ما رو بریزند؟عاشق چشم و ابروی تو هستند؟چرا باید داعش درست کنند و به اسم مبارزه با داعش ائتلاف درست کنند و بگن تا بیست سی سال داعش توی منطقه ما میمونه؟و بخوان کشورهای منطقه رو تجزیه کنند؟چه کسی حکومت داعش رو نابود کرد؟اشهید حاج قاسم و ایرانی های واقعی نه امثال توی غرب پرست.و همون شیاطین آمریکایی شهیدش کردند.حالا برو واسه خودت داستان تعریف کن و خواسته های کثیفتون رو که همون تسلیم ایران وایرانی به اربابهای غربی و صهیونیستتون هست رو توی روزنامه های زنجیره ایتون بنویسید و بگید اینها خواسته اکثریت مردم ایرانه!ولی شتر در خواب بیند پنبه دانه گهی لپ لپ خورد گه دانه دانه.این آرزوتون رو بگور میبرید.
  • IR ۲۲:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
    9 8
    ما که عرب نیستیم ،پس با اسراییل هم هیچ مشکلی نداریم
    • NL ۲۳:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
      2 0
      تو مرید شیطان بزرگ هستی پس با اسراییل مشکلی نداری ولی ایرانی آزاده نوکر و غرب و صهیونیسم نیست و رژیم صهیونیستی کودک کش رو برسمیت نمیشناسه و نابودش میکنه
    • NL ۲۳:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
      2 0
      تو مرید شیطان بزرگ هستی پس با اسراییل مشکلی نداری ولی ایرانی آزاده نوکر غرب و صهیونیسم نیست و رژیم صهیونیستی کودک کش رو برسمیت نمیشناسه و نابودش میکنه
    • IR ۲۳:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
      2 0
      انسان چی ؟ انسان هستی ؟؟
    • IR ۲۳:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
      2 0
      معذرت می خوام داداش ناراحت نشو ولی فقط همین یه کلمه رو می تونم بهت بگم. چخه
  • افساد طلب = نوکران هوا و هوس IR ۲۲:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
    6 0
    روزنامه شرق ... زیادی خوره باید در این روزنامه رو گل بگیرن
  • IR ۲۲:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
    13 0
    نگران این موضوع نباشین !! فقط کمتر از 20 سال دیگه بیشتر نمونده تا دنیا با جراحی از دست غده سرطانی صهیونیسم راحت شه
    • تقی IR ۰۲:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۶
      4 2
      اقامحمد خیلی بی تربیتی منطقی بحث کن تانظرت روقبول کنن آدم بی منطق جنجال راه میندا زه اگرحرفت درست هم باشد کسی قبول نداردمن علوی هستم وازتبارکوروش کبیرر
  • محمد IR ۲۲:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
    2 0
    ازبس در طی این چند سال باج دادیم که حد وحساب ندارد وعقب نشینی کردیم البته بایدآنها جلو بیایند ومارا تحریم کنند .چون این آدمها نوکر کدخدا هستند وهر چه هم بکند اینها باز دم تکان می دهند والا الان نه تحریم مانده بود ونه سردار عزیزمان را ازدست اده بودیم همین برجام بدفرجام باعث شد تحریمها محکم شوند وپایدارودشمن جرات کرد سردار سپاه مارا ترور کند وبه این ترور هم افتخار کند ووزیرخارجه ماهم چندروز بعد برود در مونیخ با سناتورهای کدخدا خوش وبش کند . لعنت خداوند برمنافقان وخائنان به نظام جمهوری اسلامی
  • محمد IR ۲۲:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
    2 0
    ان شاءالله هر چه زودتر دکتر قالیباف رو در قامت ریاست مجلس ببینیم
  • IR ۲۲:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
    2 0
    آقای رئیس چمهور ، درباره برجام هم به مردم توضیح میدهید ؟
  • IR ۲۳:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
    2 0
    خدا اصلاحات رو لعنت کنه ک نصف بیشتر بدبختیامون زیر سر این قماشه، و بعدش اسرائیل، خاک بر سر اون ورزشکارانی ک بخوان برن بر علیه کشور خودشون شهادت بدن
  • IR ۲۳:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
    2 0
    مورچه چیه کله پاچه ش چی باشه. اسرائیل کیه وچیه ورزشش ارزش داشته باشه.؟!
  • فرا جناحی IR ۲۳:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
    0 0
    کشورهای خارجی از ورزش بعنوان یک اهرم برای تحمیل سیاست و فرهنگ و... به کشور های مختلف از جمله ایران استفاده کرده اند . مثلا سامسونگ از اهدای گوشی به ورزشکاران ایرانی خودداری کرده در سال ۹۶ که یک اقدام سیاسی بوده و فشار برای وروود بانوان به ورزشگاه که علاوه براینکه فرهنگ ایرانی اسلامی ما را نشانه گرفته اند به نوعی دخالت در امور داخلی ایران محسوب می شود و ... موارد زیاد دیگر
  • IR ۲۳:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
    2 0
    درشگفتم اصلاح طلبان به عنوان یک انسان چگونه نسبت به دولتی که مملکتی را اشغال کرده و هنوز هم اشغالگری می کند ( جولان از سوریه و کرانه باختری از اردن و ... ) هزاران ساکن آن را آواره کرده و می کند هزاران نفر را کشته و می کشد خانه هایشان را روی سرشان خراب کرده و می کند آنها را محاصره اقتصادی کرده و ... اینقدر بی تفاوتند اگر ذره ای انسانیت در وجود هرکسی باشد با این رژیم قاتل قطع رابطه می کند . آیا هنوز از شرافت و انسانیت در وجودشان اثری مانده ؟؟!! چطور به خود جرات می دهند حرف از به رسمین شناختن چنین دولتی و مسابقه دادن با آن دهند؟؟ با صاحبخانه (فلسطینیها ) باید مسابقه داد نه با دزد خانه ( اسرائیلیها )
  • SE ۲۳:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
    2 0
    تو انسان نیستی و نمی فهمی اگر ورزش بهانه ای باشد برای اینکه سرقت یک کشور را تایید کنی درست عین است که بروی مثل یک مالخر جنس دزدی بخری و بعد بگویی کار من تجارت است و ربطی به دزدی ندارد!
  • مهدی IR ۲۳:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
    1 3
    تمام نظرات را بدقت مطالعه کردم. متاسفانه وقتی ایده آلوژی خاصی را تبلیغ و ترویج و در حقیقت افراد را شستشوی مغزی می‌کنند ظاهرا اینگونه افراد هیچ درمانی ندارند. درست مثل داعش که حق زندگی برای هیچ کسی جز خودشان قایل نبودند. متاسفانه شستشو شادگان مغزی داخلی هم از این موضوع مستثنا نیستند . ظاهرا راه نجاتی هم برای مملکت باقی نمانده. اهل مطالعه هم نیستند و سنگین تربن مطالعه شان هم حلییتلمتقین ملامحمد باقر مجلسی است. اقتصاد ویران. سیاست دشمن ساز و دوست فراری ده. بهداشت داغان آموزش و پرورش. افتتاح. نه نه. هیچ امیدی نیست.
  • CA ۲۳:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
    2 1
    یعنی چهل و یک سال ضربه بخوریم ولی بگیم که دشمن وجود نداره!!!!!!!!!!!!!! مرتیکه لجن نویس با خل و چل طرفی !!!!!!!!!! این آشغال رو لطفا مشرق جان معرفی کن تا با این کثافت آشنا بشیم!!!!!!!!! این آشغال اصلاح طلب رو که نظام سلطه در ایران خلق کرده چند صباحی دیگر از عمر منحوسش باقی نمونده. من نوعی که بخشی از ابن ملت هستیم و از این نظام سلطه ضربه خورده ایم بایستی تاوان آن را چند میلیارد برابر از آنها پس بگیریم چنان ضرباتی به این حروم زاده ها وارد کنیم که اقتصادشون از کمر دو نیم بشه و بعد اون احمق نئولیبرال رو به مولکولهای سازنده اش تفکیک کنیم.
  • علی IR ۰۰:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۶
    1 0
    ورزش ملی رو باید کلا تعطیل کرد تا مجبور نباشیم با این کفار شرق و غرب رو در رو بشیم . کشور این همه شهید داده تو جنگی که همش زیر سر غرب بوده حالا چرا باید با انگلیسی ها و آمریکاییها مبارزه کنیم .
  • محمدایوب IR ۰۰:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۶
    2 0
    درود بر شرفت مشرق نیوز که سانسور نمی کنی لطفا این رو انعکاس بدید درخواست هر ایرانی استیضاح ومحاکمه روحانی اصلاح طلبان ورحم اجاره ای شون همیشه دم ازشفافییت میزنند ورفراندوم اگر مردند و شرف دارندبیایند محاکمه اصلاح طلبان وروحانی رابه رفراندوم بذارن به مولی اگر رای نیاورد من را گردن بزنن
  • فقط IR ۰۰:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۶
    1 0
    علی آقا اگه دشمن بگوید پخ شما ها نفر اولی هستی که فرار می کنی و خودت رو آماده رنگ آمیزی کرده و حکومت بعدی رو ستایش می کنی
  • IR ۰۱:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۶
    2 4
    مرگ بر ضد ولایت فقیه
  • وطن پرست ES ۰۱:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۶
    2 0
    این جماعت اصلاحطلب کلا بیچاره هستن. هر چیزی می شه می گن چاره ای نیست باید تسلیم بشیم. سر تحریم ها اوایل انقلاب همین رو می گفتن سر تحریم های هسته همین رو می گفتن سر فشار اقتصادی همین رو می گن. کلا یک سری ادم بی چاره و بیعرضه ولی پرادعا. تو وصیت نامه امام اومده که شما لیبرال ها نتنها کشور رو به دست امریکا خواهید داد بلکه خودتون هم عرضه انجام هیچ کاری ندارید. یک سری ادم بیچاره کراوانی
  • IR ۰۲:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۶
    1 0
    اون ملایی و سرلک اگر اعتراف نکنن فدراسیون جهانی اونها رو تعلیق میکنه ، و اما سوال ، این اعتراف ، ترس از فدراسیون جهانیه یا ترس از بزعم اونها حکومت ؟ این نویسنده های فاسد چرا این مساله رو نمیگن و عادت دارن اونوری غش کنن ؟ رسانه مزدور تهوع آور
  • DE ۰۳:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۶
    2 1
    وقتی یک دسته عرق دینی و عرق ملی نداشته باشند برای هر خلاف و گناهی اماده هستند.. خاک عالم بر سر شرق بی غیرت و خائن ایران ستیز وطن فروش که میخواد با یک دسته لجن متجاوز و خونخوار و کودک کش به اسم صهیونیسها که هر روز درحال آزار مسلمانان و ریختن خون مسلمانان هستند گرم بگیره . حماقت تا این اندازه! باید از شرم برید بمیرید. صهیونیست ها شب و روزاینهمه با ایرانی دشمنی میکنه. کار درست اینه به حمایت از همه مسلمانان شهید شده و یا در زندان های صهیونیست اسیر و مورد آزار قرار میگیرند این دسته یاغی صهیونیست ها رو هرگز به رسمیت نشناسیم.
  • IR ۰۳:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۶
    1 1
    اسرائیل که رژیم جعلی هست و ولد نامشوع، اصلا از اساس توهم هست و دروغ، چطور به رسمیت شناخته بشه؟! با این همه کودک کشی و نسل کشی؟! ساختن با ظالم عاقبت خوشی نداره ها!
  • سید IR ۰۴:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۶
    2 0
    به روباه گفتند کو شاهدت گفت دمم حالا شما هم از چند تا وطن فروش حرف میزنی
  • مجید IR ۰۵:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۶
    2 1
    انشاالله به ارزوی شوم پلیدشان نمیرسن کسانی که مجلس دهم فقط به فکر خودشان دوستانشان بودن بیت المال بدزدن ببرن خارج واسه ولگردی بابی تدبیری خیانت دل بستن به دشمنان خدا و اسلام و نظام جمهوری اسلامی کمر مردم شکستن اقتصاد کشور فلج کردن که خداوند خانواده اشون فلج گرفتار کنه و خداوند حامی قالیباف وبقیه مسولان دلسوز نظام مقدس جمهوری اسلامی ولایت فقیه باشد
  • مسعود DE ۰۵:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۶
    1 0
    والعاقبة للمتقین. غم احمقی ک گفته باید با غاصبان صهیونیست مسابقات ورزشی برگزار کنیم ، خائن و غرب زده وخودفروخته ای بیش نیست.امثال اینها هم کم نبودند که آمدند و رفتند . مهم اینه که این انقلاب با لطف خدا ، مقتدرانه ،غاصبان صهیونیستی را به رسمیت نمیشناسد، این بزرگترین جهاد است. قدر انقلابمان را میدانیم و بی تدبیری مسوولین بی کفایتمان را پای انقلابمان نمی‌گذاریم. مرگ بر اسرائیل.
  • IR ۰۸:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۶
    2 2
    تشییع بزرگ پیکر شهید سلیمانی نشون داد که مردم چی میخوان. مردم انقلاب رو میخوان. انقلاب منهای اصلاح طلبانک و غرب زده ها.
  • مسلم IR ۰۹:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۶
    2 2
    وقتی که برای نابودی غده سرطانی حاضریم از جانمون بگذریم دیگه گذشتن از ورزش که کار اسونیه.خداوند نتیجه این صبر و استقامت ایرانی ها رو هرچه زودتر ینی کمتر از ۲۰سال اینده بده تا همه دوستان خوشحال و همه دشمنان چشمشون دراد
  • مسلم IR ۰۹:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۶
    2 1
    ان شا الله وقتی در کمتر از ۲۰سال این غده سرطانی درمان بشه همه چی درست میشه.به کوری چشم وطن فروشهای ننگین
  • IR ۰۹:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۶
    3 1
    در ورزش باید دقت بیشتری در انتخاب افراد شود . خود فروشان به تازگی وطن فروش شده اند ،، و اخیرا هم لابی با خارجی ها و دشمنان نشان دار ایران را در دستور کار دارند .. اینها باید به عنوان خائن به ابران ، هر کجا هستن تیربار ان شوند مگر ترامپ قاتل با همین توجیه سردار را ترور نکرد .. .. پس این خائنین را زنده نگذارید
  • ابراهیم US ۰۹:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۶
    4 1
    چرا اصلاح طلبان وطن فروشی ونوکر بیگانه بودن را بر اقتدار ملی ترحیح میدهند؟
    • IR ۱۰:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۶
      0 0
      خودت پاسخ خودت را دادی چون وطن فروش ونوکر بیگانه هستند.
  • خالدی IR ۱۰:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۶
    0 0
    کثیف ترین ادمها اظهار نظر میکنن اصلاح طلبان کج فهم
  • IR ۱۰:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۶
    0 0
    وطن فروشان و نوکر جنایتکاران لعنت خدا بر شما
  • IR ۱۳:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۶
    1 0
    ما اگر قرار است با امریکا و اسراییل مبارزه کنیم اول از همه باید با دست نشانده های آنها در نشریات و روزنامه های زنجیره های اصلاح طلب برخورد و ستون پنجم دشمن را در کشور نابود کنیم و الا مثل زمان جنگ با عراق این ستون پنجمی ها میتوانند خسارت فراوانی به کشور بزنند.
  • رضا IR ۱۳:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۶
    1 0
    مشرق چقدر بدی اول یه نظر از طرفدار اصلاحات میذاری بعد زیرش رو پر از نظریات اصولگراها رو درج میدی،ای شیطونا بعدشم تو الان مخالفی یا معافق توباید موافق تعلیق ورزش مان باشی بخاطر اسراییل،پس چرا مخالفی؟ سیاست چقدر کثیف است
    • IR ۱۴:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۶
      0 0
      درود خدا برمشرق وصبرش. بهترین سایت عالم. خداقوت. خسته نباشید.
    • IR ۱۵:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۶
      0 0
      توهین نکن. اول فکر کن بعد پیام بده.!!! خدا می بیند.
  • IR ۱۵:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۶
    1 0
    مرگ بر اسرائیل
  • IR ۱۵:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۶
    0 2
    درود بر شرق... یک روزی مشرق وامثالش دربرابر دادگاههای مردمی حساب پس میده....
    • IR ۲۰:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۶
      0 1
      درود برمشرق بهترین سایت عالم.
  • IR ۲۱:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۶
    0 0
    سؤال من اينست حالا كه بواسطه شيوع كرنا مسابقات ورزشى درجهان حال تعليق درامده شأ ن صدور طرحى اصلاح طلبانه انهم با دوفوريت جهت غير قانونى كردن انجام مسابقه با اتباع رژيم صهيونيستى براى چيست وچه اتفاق جديدى قرار است بيفتد
  • مشدی IR ۰۰:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
    0 0
    اصلاح طلب اصلاح نمیشه مگر اعدام بشه
  • پرواز IR ۰۱:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
    0 0
    از همه ساده تر شما مردم هستین که نظر میدین سیاست اسمش روشه اینقده بازیچه سیاست مداران نشید
  • IR ۰۰:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۴
    0 0
    سعید ملایی، وحید سرلک و محمد منصوری (مربی سعید ملایی) هرسه نفر سالیان متمادی توسط روسای جودو مورد حمایت بوده اند بایدروسای جودو رو دادگاهی کرد
  • تقی IR ۰۰:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
    0 1
    لعنت بر اصولگرایان
  • علی IR ۰۰:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۱
    1 0
    با پیروزی درمسابقات ورزشی بر اسرائیل .نشان میدهیم که اسرائیل مالی نیست.وغاصب است
  • منا IR ۱۶:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
    0 0
    دیگه کسی که فردای روزی که سردار ما را تو عراق زدند گفت که اگه ترامپ پشیمون بشه مذاکره میکنیم دیگه ازش چنین حرفی بعید نیست یعنی دریغ از یه ذره غیرت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس