کد خبر 1072557
تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۸
پارس جنوبی

وضعیت باشگاه پارس جنوبی در صورت آغاز تمرینات مناسب نیست و منطقه ویژه اقتصادی هنوز تکلیف مدیریت این باشگاه را مشخص نکرده است.

به گزارش مشرق، وضعیت باشگاه پارس جنوبی بعد از تغییرات مدیریتی در منطقه ویژه اقتصادی پارس جنوبی هنوز مشخص نیست. با کنار گذاشته شدن موسوی مدیرعامل این منطقه ، قاعدتا مرادی سرپرست فعلی باشگاه شانسی برای ماندن ندارد.

وی همان زمان هم که بعد از کنار رفتن بهرام رضاییان به عنوان سرپرست در این باشگاه مشغول به کار شد بدون حق امضا این سمت را عهده دار بود.

بیشتر بخوانید:

کدام تیمها به دنبال پایان لیگ هستند؟

در واقع در همان وقت هم مرادی حکمی برای مدیرعاملی و سرپرستی نداشت و این  بحث بیشتر از طرف مدیرعامل  وقت منطقه ویژه انرژی اقتصادی به او گفته می شد.

همین نداشتن حق امضا برای باشگاه مشکلات زیادی را به وجود آورده است به عنوان نمونه این باشگاه برای باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی خود نتوانست از چک باشگاه استفاده کند چون مرادی حق امضا ندارد. کمیته وضعیت بازیکنان این چک را قبول نکرد و در نهایت چک کانون هواداران و هیات فوتبال جم در اختیار کمیته وضعیت قرار گرفت.

از سویی طلبکاران زیادی هستند که خواهان گرفتن مطالبات خود هستند و مرادی برای جلب رضایت آنها و تسویه اقدامی نکرده است. مثال آخر آن شکایت ایزد سیف الله پور مدیر هتلی است که این باشگاه به آن بدهکار است.

سیف الله پور که اکنون معاون باشگاه نساجی هم هست حتی حکم محرومیت این باشگاه در نقل و انتقالات هم دارد و حتی چند روز قبل درخواست اجرایی شدن آن را کرده بود اما مرادی به او وعده داد تا مشکل را حل کند اما هنوز این اتفاق نیفتاده و سیف الله پور مصر است تا حکم در مورد این باشگاه اجرا شود.

جز این مورد بازیکنان جدید پارس جنوبی یعنی آدام همتی، امین منوچهری و محمدزاده هنوز پولی از باشگاه دریافت نکرده اند و در کنار آنها کادر پزشکی و تدارکات و ماساژور تیم هم دریافتی نداشته اند.

این تیم در صورت آغاز تمرینات با مشکلات اینچنینی روبرو است و حتی برای تمرین هم مکان مشخصی ندارند. پیش از شاگردان هومن افاضلی در زمین بانک ملی در تهران تمرینات خود را برگزار می کردند اما به دلیل بدهی به این زمین این تیم را به آنجا راه نمی دهند.

از سویی شنیده می شود مرادی که با رفتن موسوی از منطقه ویژه جایگاه سابق را ندارد و حکم مسئول دفتری پایانه های خارک را گرفته به صورت حقوقی هم دیگر نمی تواند در باشگاه پارس سمتی داشت باشد. با این حال او در حال رایزنی است تا در این باشگاه بماند و این در شرایطی است که اعضای تیم به دلیل وعده های عمل نشده او از وی رضایت ندارند.

او حتی وضعیت مگنو باتیستا را هم روشن نکرده است. بازیکنی که نزدیک به دو ماه است رباط پایش پاره شده و با اینکه راضی شده در ایران تحت عمل جراحی قرار گیرد اما پاسخ تماس های او را نمی دهد و این بازیکن که نتوانسته در دوران تعطیلات کرونایی نزد خانواده اش برود از نظر روحی به شدت آسیب دیده است.

به نظر می رسد مدیریت جدید منطقه باید هر چه زودتر فکری به حال باشگاه پارس جنوبی کند تا در صورت از سرگیری تمرینات برای شروع لیگ این تیم با مشکل روبرو نباشد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس