اگر در حال نوشتن یک رزومه کاری مفصل هستید، ممکن است بخواهید از تست شخصیت‌شناسی استفاده کنید و نتایج آن را در رزومه خود بگنجانید. برای مثال، ممکن است پاسخ تست این باشد: «پرشور و اشتیاق و باانرژی»

بسیاری از سازمان‌ها و شرکت‌ها برای استخدام بهترین افراد، دائماً از تست‌ شخصیت استفاده می‌کنند. این تست‌ها شخصیت شما را ارزیابی می‌کنند و شما می‌توانید نتایج آن‌ها را در رزومه‌تان اضافه کنید.

اگر نسخه‌هایی از نتایج تست‌های شخصیت و هوش هیجانی را که درمصاحبه‌های شغلی گذشته انجام داده‌اید به همراه دارید، می‌توانید آن موارد را خلاصه کنید و بهترین قسمت‌های آن را به‌عنوان گزیده نتایج تست اضافه نمایید. اگر در آینده نیز از این تست‌ها در یک مصاحبه شغلی انجام دادید، حتماً از استخدام‌کننده نسخه پاسخ آن‌ها را بخواهید.

درخصوص نتایج تست‌ها تصمیم بگیرید که چه چیزی را در رزومه خود بگنجانید. اما هنگام انجام این تست‌ها به یاد داشته باشید که هیچ فایده‌ای در بازی‌دادن سیستم آن‌ها برای گرفتن نتیجه مطلوب شما وجود نخواهد داشت. اگر شخصیت شما واقعاً متناسب با شغل موردنظر نباشد، دستیابی به آن شغل اصلاً به نفع شما نخواهد بود.

یکی از دلایل افزایش علاقه سازمان‌ها به شناخت خصوصیات شخصیتی افراد، این حقیقت است که عملکرد منسجم‌ و اثربخش‌ تیم‌ها در گرو این است که شخصیت‌های متفاوت اعضای تیم بتوانند مکمل یکدیگر باشند.

درنتیجه، آوردن نتایج تست شخصیت در رزومه ممکن است این اطمینان را به شرکت استخدام‌کننده بدهد که شما بهترین فرد برای آن جایگاه شغلی باشید. پس با مراجعه به وبسایت کاربوم می‌توانید از تست شخصیت شناسی رایگان آن استفاده کنید و در رزومه‌ساز کاربوم نتایج آن را به رزومه‌تان اضافه کنید.

**این محتوا تبلیغاتی است**

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس