جشنواره خدمت

رضایی با اشاره به ارسال ۳۰ هزار اثر به جشنواره خدمت گفت: این جشنواره در راستای لبیک به مطالبه رهبری در جهت ثبت حماسه آفرینی مدافعان سلامت و تجلیل از آنان، از اسفند ۹۸ آغاز به کار کرده است.

به گزارش مشرق، علی رضایی دبیر جشنواره ملی ره آورد سرزمین نور و نخستین جشنواره "تجلی وفاق" (جشنواره خدمت) به برگزاری نخستین جشنواره خدمت درراستای تجلیل از زحمات کادر درمانی کشور افزود: در راستای لبیک به مقام معظم رهبری درتقدیر و تشکر از کادرخدوم بهداشتی و درمانی کشور، در صدد بر آمدیم با برگزاری جشنواره ای تحت عنوان "تجلی وفاق" با دریافت آثار در زمینه های مختلف هنری، جلوه های مختلف ایثارگری و خدمت رسانی را به همگان و به نسل های آتی کشوربنمایانیم ویقینا جشنواره خدمت، گام بلند در راستای حمایت از آثار ادبی و هنری با موضوع مدافعان سلامت است.

وی تاکید کرد: شیوع بیماری منحوس کرونا درسطح کشور و انجام اقدامات مقابله، پیشگیری و درمان توسط کادرخدوم بهداشت ودرمان کشور و همچنین اقدامات مقابله ای اعم از ضدعفونی معابرو محلات و شهرها، تهیه و تولید ماسک و دستکش و سایر امکانات پزشکی توسط بسیجیان، کمک مومنانه به نیازمندان و آسیب دیدگان ناشی از این بیماری توسط خادمین شهدا و گروه های جهادی خادمین شهدا و نیز تاکید و فرمان ولی امر مسلمین حضرت آیت الله امام خامنه ای (مدظله العالی) در جهت ثبت حماسه آفرینی های مدافعان سلامت؛ قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج در راستای لبیک به فرمان مقام عظمای ولایت در خصوص تقدیر از این زحمات صورت گرفته، ثبت و ضبط این اقدامات برای آیندگان، از اسفندماه سال ۹۸ اقدام به برگزاری جشنواره ملی تجلی وفاق در رشته های هنری فیلم ،عکس،مستند، خاطره، دلنوشته، پوستر و ... نموده است.

رضایی با اشاره به اینکه جهادگران، خادمین شهدا و نیروهای بسیجی در کنار تلاش های مدافعان سلامت، تلاش گسترده ای در راستای مقابله با ویروس کرونا داشته اند، اظهار داشت: پزشکان، پرستاران و کادر درمانی زحمات فراوانی در راستای درمان بیماران کرونا کشیده اند که شایسته تقدیر است و در کنار این فعالیت ها، تلاش های گروه های بسیجی، مردمی، جهادگر و خادم الشهدا در جهت ضدعفونی کردن معابر، تهیه وسایل بهداشتی مورد نیاز کادر درمانی و مردم، برگزاری رزمایش انفاق مومنانه و ... حائز اهمیت است که باید از آنان تجلیل کرد و جشنواره خدمت ثبت کننده تمام این تلاش ها و از خود گذشتگی هاست.

دبیر نخستین جشنواره "تجلی وفاق" خاطر نشان کرد: با انجام تبلیغات صورت گرفته توسط جشنواره مردمی، تاکنون بیش از ۳۰هزار اثر به دبیرخانه جشنواره تجلی وفاق(جشنواره خدمت) ارسال شده است و پیش بینی می شود ارسال آثار ادبی و هنری به این جشنواره تا ۱۰۰ هزار اثر نیز افزایش پیدا کند.

رضایی، در خصوص مهلت ارسال آثار به جشنواره مردمی اظهار داشت: خرداد ماه، آخرین فرصت ارسال آثار به این جشنواره است و با اعلام عادی شدن اوضاع توسط ستادفرماندهی مقابله با کرونا در کشور و داوری آثار ارسال شده، اختتامیه این جشنواره با تجلیل از برگزیدگانش برگزار خواهد شد.

دبیر جشنواره خدمت در پایان گفت: تا به امروز بسیج هنرمندان ،بسیج جامعه پزشکی،سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه های استانی ،صداوسیما ،کمیته خادمین شهدا،دانشگاه های علوم پزشکی و سایر نهادها و ارگان ها حضور فعال و موثری را در برگزاری این جشنواره مردمی داشته اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • US ۰۱:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
    0 0
    کار قشنگیه، میشه یه کتاب مصور خوب ازش ساخت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس