کد خبر 1071967
تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۸
بخشنامه جدید نوبخت/ افزایش ۵۰ درصد امتیازات فصل دهم کارمندان به یک شرط + متن بخشنامه

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور طی بخشنامه‌ ابلاغی به دستگاه‌های اجرایی اعلام کرد افزایش ۵۰ درصد امتیازات فصل دهم قانون مدیریت خدمات کشوری منوط به عدم ایجاد بار مالی جدید است.

به گزارش مشرق، رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور طی بخشنامه‌ای دستگاه‌های اجرایی را مکلف کرد، اعتبار مورد نیاز ماهانه افزایش 50 درصد امتیازات فصل دهم قانون مدیریت خدمات کشوری و منابع تأمین اعتبار را به فوریت اعلام کنند.

بر اساس بخشنامه نوبخت، اجرای افزایش تا 50 درصد امتیازات فصل دهم قانون مدیریت خدمات کشوری منوط به عدم ایجاد بار مالی مازاد بر اعتبارات مصوب و تخصیص داده شده است.

مسئولیت ایجاد هرگونه بار مالی جدید به عهده بالاترین مقام دستگاه اجرایی و ذیحسابان خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

 ابلاغیه افزایش 50 درصدی امتیازات فصل دهم قانون مدیریت خدمات کشوری سال گذشته برای سازمان مالیاتی صادر شد. در ادامه برخی دستگاهها مثل جهاد کشاورزی نیز خواستار استفاده از این مزیت برای افزایش حقوق کارمندان خود شدند.

درخواستهای مکرر دستگاهها و سازمانهای مختلف باعث شد تا دولت در نهایت در آخرین روز بهمن ماه سال قبل طی بخشنامه‌ای امکان استفاده از این فرصت را برای تمام دستگاهها فراهم کند.

بر اساس این بخشنامه از ابتدای سال 99 رقمی نزدیک به 50 درصد به حقوق کارمندان رسمی و پیمانی افزوده خواهد شد البته این میزان افزایش ثابت نیست و بسته به دریافتی کارمندان تفاوت خواهد کرد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 50
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 13
  • IR ۱۶:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
    69 1
    از دزدی و حیف ومیل اموال دولت بزنید تا بند ۱۰حقوق کارمند اجرایی بشه
  • حمید US ۱۶:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
    50 0
    اختلاس و بخور بخور را کم کنید و به فکر بازنشسته ها باشید..
  • IR ۱۷:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
    38 4
    کارمندان قراردادی برخلاف ادعای دولت هیچگونه افزایشی حقوقی برابر بخشنامه فوق نداشتند. والسلام
  • گیلدا IR ۱۷:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
    25 2
    ماهم کارمند قراردادی دولتیم ولی گفتن شامل حال شما نمیشه نمیدنم چرا قانون اجرا نمیکنن؟
  • محمود پازوکی IR ۱۷:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
    19 14
    لطفا به فکر آ نهایی که سالها در جبهه بودند وبازیرسه هزار تومان دریافتی دارند باشید اکثرا مجروح شدند و صورت سانحه پر نکردند من هم سال 59جبهه رفتم و 69آمدم با دو تا پسر بزرگ و بیکار چه کار باید بکنم ؟
    • کوهرنگ IR ۰۷:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
      0 0
      برادر عزیزتو این همه سال تو جبهه بودی وسینه ات راسپر کردی در مقابل گلوله واسه ما اونوقت هیچی؟!!!!ما آدم داریم رنگ جبهه ها را به چشم ندیده بود که با پارتی بازی دربیمارستان های زمان جنگ جانبازی جور کرده ودر حال غارت کردن بیت المال است !تو دیگه حقت بود!
  • IR ۱۸:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
    34 2
    سلام ۳۰ سال بامدرک کارشناسی در....سنگربه سنگروجلوفانوس ودردورافتاده ترین شهرهای مرزی جوانیم رابرای این مملکت صرف نمودم اماحقوق ومزایابنده بایک کارمندبانک ووزارت نفت و....همخوانی نداردوحق بنده راامثال بابک زنجانی ومرجان شیخ الاسلام وهادی رضوی وعمارصالحی ضایع می کنند
  • IR ۱۸:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
    25 10
    بابا به فکر کارگران باشید کارمندان حقوشون خوبه بخدا ما تو شهرداری هستیم کارمندان 2تا3 میلیون بیشترازما کارگران میگیرن
    • IR ۱۹:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
      7 13
      برادر اون شهرداری شماست که بخور بخوره، همه جا که اونجوری نیست من کارمند دادگستری ام حقوق کارمندان شهرداری و شرکت نفت و بانک کجا حقوق ما کجا؟
    • علی IR ۰۵:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
      0 0
      فقط همدیگر بپایید اونهایی که نه کار میکنند فقط مثل قارچ هر دفعه سر در میآورند اینجا اونجا خوردند حرف میزنید کارمند بانک شرکت نفت و... کار میکند طبق دستور العمل ارگان خود حقوق دریافت میکند و..
  • فرهادی IR ۱۸:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
    16 2
    باسلام نیروهای قراردادی رادریابید الان با این تورم فاصله واختلاف حقوق نیروی قراردادی وپیمانی همتراز قبل از اجرای قا نون اگ 200تومان بود الان حداقل شده بین 1ونیم تا دو.این چ عدالتیه
    • محمدی IR ۲۲:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
      0 0
      بسم رب الشهدا و الصدیقین شما را به اسما جلاله قسم میدهم عدالت را در ادارات دولتی حاکم فرمائید
  • IR ۱۸:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
    31 4
    یکی نیست به این نوبخت بی شرف بگوید خر خودتی با این یاوه گویی ها می خواهد ظلمی که به بازنشستگان کرده سرپوش بگذارد. مگر می شود بخشنامه ای که برای افزایش 50 درصدی حقوق به تمام ادارت ارسال شده و نگارش حکم کارگزینی آن دریافت شده بعد بگویند پول نیست پرداخت کنیم فعلا در 100 سال اخیر چنین چیزی نشده .
  • حسینی IR ۱۸:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
    25 0
    سلام. قربون برم خدا را یه بام دو هوا را. وقتی آقای نوبخت نمی فهمد چه می گوید بدا به حال ما. مرد بلانسبت حسابی این که افزایش بار مالی نداشته باشد یعنی مخابرات و ادارات مالیاتی و گاز وآب و برق و .... که می توانند جیب مردم را خالی کنند و به بهانه های مختلف رو ی قبض بکشند و سازمان هایی مثل مسکن و ... که می توانند یک ریال را چند ریال بگیرند و ... خوب برنامه ریزی می کنند جیب مردم را خالی کنند تا نه تنها افزایش لازم ریالی را برای هر نوع خدمت جهت تأمین بودجه برای پرداخت بند مربوط به افزایش 50 درصدی امتیازات فصل دهم قانون مدیریت کشوری را در نظر بگیرند، بلکه از این سوراخ دعا پول هایی را برای پاداش های عیدانه، 22 بهمن، تولد ائمه و... هزار آلارسازی دیگر جیب مردم بدبخت فلک زده را خالی کنند و آب از آب هم تکان نمی خورد. از طرف دیگر می ماند وزارت خانه هایی مثل آموزش و پرورش و بنیاد شهید و... که منابع درآمدی ندارند و مثل آموزش و پرورش در دادن حق التدریس کار انجام شده معلم 6 ماه 10 ماه عقب است یا پاداش 30 سال کارکنان را با بیش از یک سال تأخیر می دهد و یا دیون سنگینی که آموزش و پرورش از 10سال قبل تا به حال هنوز نپرداخته است( مثل بنده که 9 سال قبل بازنشسته شده ام و از آن روز حدود 2300000 معادل 11 سکه بهار آن روز طلب دارم و هنوز نداده اند( حالا معدل 0/35 گرم طلا هم نمی شود) حال وزیر آموزش پرورش از قبر کدام فراعنه پول بیارد تا افزایش 50 درصد امتیازات فصل دهم را تأمین کند خدا می داند. وقتی احمق ها سر کار هستند که حساب دو دوتا چهار تا راهم با انگشتانشان نمی توانند حساب کنند و به لطف وابسته گی به فلان.. پست ها را اشغال کرده اند ما باید انتظار بدتر از این ها را هم داشته باشیم. در بخش ایثار گران طبق برنامه ششم قرار شد تا 30 درصد هزینه تحصیل یا تأمین هزینه های درمان خانواده های ایثارگران تأمین شود چه شد؟ رئیس مجلس می گوید قانون همسان سازی داریم اما نمی گوید چرا اجرا نشده چون شکمش بشدت سیر است. آمد ه اند در همسان سازی برای بازنشستگان به بهانه ماده 109 ( کسانی که قبلا" گروه تشویقی برای جبهه یا تألیف و پژوهش و فعالیت فوق برنامه یا آموزش های بیشتر و کار بهتر داشته اند و افزایشی بابت این کار داشته اند) همسان سازی را برایشان انجام نداده اند یعنی غلط کردی رفتی جبهه، کتاب نوشتی، پژوهش کردی و....
  • مائده IR ۱۸:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
    13 2
    واقعا مایه تاسف است چطوره وقت کار شدن باید به اندازه رسمی و پیمانی و بلکه بیشتر کار کنیم ولی حقوق کمتر پس ساعت کاری ما را کم کنید این را که می توانید.
  • مهدوی،بازنشسته ثبت احوال IR ۱۸:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
    17 1
    بسه آقای نوبخت،چقدر دروغ میگی؟حکمی که ۲ماه اجرا شده و پرداخت شده حالامیخوای بگی نمیدم؟ بسه آقا،برای ساکت کردن بازنشسته ها این چرندیات رو رو نکن ما پیگیری میکنیم باید حقوق بازنشسته ها رو ۵۰درصد زیاد کنی،مجبورت میکنیم سعی نکن با دروغایی مثل دروغای قبلی سر بازنشسته ها رو گرم کنی و فکر کنی ما بازنشسته ها نمی فهمیم
  • IR ۱۸:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
    30 0
    انسان مانده تو این مملکت باید به کجا بره شکایت کنه؟؟؟خدایا خودت کاری کن...من نا امید شدم تا بی نهایت...
  • مائده IR ۱۹:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
    14 1
    این حرف نوبخت مثل این می ماند که همه سر چهار راه به چراغ قرمز برخورد کنند ولی بگویند افراد خاصی از این چراغ قرمز رد شوند بقیه بایستند تماشا کنند اگر اعتبار نیست برای همه نباشد آقا این مسخره بازی چیست چیزی که به صورت قانون تصویب می شود باید برای همه لازم الاجرا باشد .
  • IR ۱۹:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
    12 0
    50 درصد افزایش حقوق معلم شد 500تا 600 هزار تومان.افزایش حقوق 50 درصدی اداری آموزش و پرورش شد بین 1500000 تا 2100000 تومان.
  • klgkg IR ۱۹:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
    14 0
    بیچاره کتابداران که هیچکس به دادشون نمیرسه..با 2500حقوق نمیشه بمیریم چه برسه به اینکه بخواییم زندگی کنیم...
  • IR ۱۹:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
    22 0
    کارگران بازنشستگان و کارمندان محترم با این تورم وحشتناک باید حداقل حقوق دریافتی ده میلیون تومان بشود
  • US ۲۱:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
    20 0
    وقتی قیمتها رو زیاد میکنید شرط و شروط نمیزارید بعد سر حقوق دادن هزارتا شرط و شروط میزارید؟؟؟؟؟؟؟ این کار شرم آور و زشت نیست؟؟
  • ارمان IR ۲۲:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
    0 0
    دولت چطور کاری رو کارشناسی میکنه و بخشنامه میکنه و دوباره حرفشو پس میگیره.چطور بین کارمندای قراردادی و رسمی و پیمانی اینهمه تفاوت قایل شدید.واقعا شرم اوره
  • عباس IR ۲۲:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
    0 0
    نوبخت اصلاحاتی. اگه میتونی همترازی بازنشستگان رو اجرا کن نه زرزر کم کن برو گم شو.
  • رضا IR ۲۲:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
    0 0
    از سال 94 تا 99حالا حق ما رو ضایع کردید حالا هم دارید شرط و شروط میذارید چون خودتون هم میدونید در آموزش و پرورش مثل ارگان های دیگه از این پول ها نیست. اداری های تمام وقت بیکاره را یک و نیم تا دو میلیون اضافه کردید پول هم داشتید به معلمان بدبخت و فلک زده رسیدید شرط و شروط گذاشتید لعنت آخن آتون بر شما باد لعنت خدایان بر شما لعنت فرعونیان بر شما باد الهی کووید 19 بگیرید الهی سرطان خونی بگیرید به حق همین شب قدر آمین
  • از صدا و سیما US ۲۳:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
    0 0
    بدبخت کارمند و بازنشسته صدا و سیما مثل چوب دوسر طلا هستند، فقط 15 درصد اضافه شده و خبری از 50 درصد امتیاز نیست ...
  • علی IR ۲۳:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
    0 0
    آقای نوبخت انشاالله بدلیل ظلمی که در حق بازنشستگان روا داشته اید مورد خشم آه آنها و خانواده مستمند آنها قرار بگیرید
  • IR ۰۰:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
    6 0
    مملکت ما رو ببین دست کیا افتاده به خدا
  • IR ۰۰:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
    2 0
    سلام وقتی یه چیزی میشه قانون چرا هر کسی یه جوری که دلش میخاد رو اجرا میکنه هر کسی یه تفسیری برا خودش داره پس چرا اسمشو قانون میذارید که ادم فکر میکنه واقعا حقش ضایع می شود و شروع میکند به اعتراض و خود خوری و اعتصاب خوب می تونید اسمشو قانون نذارید بذارید هر چی که به نفع خودم هست
  • IR ۰۰:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
    1 0
    من معنی ۵۰ درصد وزارت اموزش و پرورش فهمیدم اگه جز کادر اداری باشی میشه ۲ میلیون اگه کادر اموزشی باشی میشه ۵۰۰ هزار تومان چون کادر اداری پشت سیستم از صبح تا بعد از ظهر دارن بازی میکنن پس کار عجیبی انجام میدن اما کادر اموزشی باشی فقط داره با بچه سرو کله میزنه کار خاصی انجام نمیده کار یه سی دی رو انجام میده
  • ﻣﺠﺘﺒﻲ IR ۰۰:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
    7 1
    ﻣﻦ ﻭاﻣﺜﺎﻝ ﺑﻨﺪﻩ ﻛﻪ ﻫﻴﭻ ﻣﻨﺒﻊ ﺩﺭاﻣﺪﻱ ﻧﺪاﺭﻧﺪ ﻳﻪ ﺭﻭﺯ ﻛﺎﺭﻫﺴت ﻳﻚ ﻫﻔﺘﻪ ﺑﻴﻜﺎﺭ ﻫﺴﺘﻴﻢ ﭘﺲ ﺑﺎﻳﺪ ﭼﻪ ﺑﮕﻮﻳﻢ ﻓﻘﻄ ﺩﻭﻟﺖ ﺑﻪ ﻓﻜﺮ ﻛﺎﺭﻣﻨﺪاﻥ ﻫﺴﺖ ﻛﺎﺭﻣﻨﺪاﻥ ﻛﻢ ﻭﺯﻳﺎﺩ ﺳﺮ ﺑﺮﺝ ﺣﻘﻮﻗﻲ ﻭاﺭﻳﺰ ﻣﻴﺸﻪ ﺑﺮاﺷﻮﻥ ﻣﻦ ﻣﺘﺎﺳﻔﺎ ﻫﺴﺘﻢ ﺑﺮاﻱ ﺧﻮﺩﻡ ﺩﺭاﻳﻦ ﻛﺸﻮﺭﺑﻪ ﺩﻧﻴﺎ اﻣﺪﻡ ﻛﻪ ﻫﻴﭻ ﻋﺪاﻟﺘﻲ ﻧﻴﺴﺖ و ﺣﻼﻝ ﻧﻤﻴﻜﻨﻢ ﻫﻴﭻ ﻛﺪاﻡ اﺯ ﻣﺴﻌﻮﻟﻴﻦ ﻛﺸﻮﺭ ﺭا ﻛﻪ ﻧﺎﺑﻮﺩ ﻭﺑﺎﺧﺎﻙ ﻳﻛﺴﺎﻥ ﻛﺮﺩﻧﺪ ﻛﺸﻮﺭ ﺭا و ﺑﺠﺰ ﺩﺭﻭﻍ ﻫﻴﺞ ﭼﻴﺰ ﺩﻳﮕﺮﻱ ﻧﻤﻴﺪاﻧﻨﺪ
  • IR ۰۰:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
    5 0
    مسئولیت تورم 50 درصد با کیه؟
  • شکری IR ۰۳:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
    4 0
    با سلام به نظر میاد یه عده آدم ناشی برای مردم تصمیم می گیرند تا اونجایی که من یادم هست قرار بود حقوق کارمندان یکسان سازی بشه این ۵۰ درصد هم فقط برای رسمی ها و پیمانی ها اعمال شد و قراردادی ها فاصله بیشتری از رسمی ها و پیمانی ها گرفتند دولت تدبیر ، تدبیری بکنه تا فرضا می خواهی خرید کنی یا اجاره خونه بدی یا حتی شهریه دانشگاه بچه هاتو بدی قیمت ها رو به دو دسته مخصوص رسمی ها و دسته دوم مخصوص قراردادی ها وضع کنه برای درک بهتر موضوع یه مثال میزنم . صبح سوار تاکسی میشی بعد برای راننده کارت اداری نشان میدی اونم با توجه به اینکه رسمی هستی یا قرار دادی به اون میزان ازت کرایه می گیره عزیزان دلبندم دارید بین کارمندها دو دستگی و اختلاف می اندازید
  • IR ۰۹:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
    2 0
    واقعا متاسفم تنها راه برون رفت از این کثافت کاری اینه که همه ملت حقوق 1800 بگیرن بزارید یک بار هم نماینده ها و مدیرها و دولتی ها مثه کارگرا زندگی کنن تازه اوضاع وقتی بدتر میشه که تو شهرستان ها دنبال کار باشی یارو میگه 1500 برای هفت صبح تا ده شب نمی خای به سلامت من که دنبالت نیستم بیمه هم نمی کنم
  • محسن نوروزی IR ۰۹:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
    2 0
    باید مجلس جدید با قوه عدلیه پای کار ایند تا جلوی بی عدالتی و بریز و بپاش های نوبخت را بگیرند چون ایشان نشان داد چشم دیدن اسایش کارمندان و کارگران و بازنشستگان را ندارد ....؟؟؟!!!! به امید روزی که ایشان و همراهانش پاسخگو باشند ....ایشان تا می تواند موجبات نا رضایتی و اعتراض را در مردم فراهم میکند .....؟؟؟!!!!
  • حبیب IR ۰۹:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
    10 0
    آقای نوبخت دلیل اینکه کارکنان قراردا معین رو بیچاره کردید چی بود کارکنان قرارداد کارگری بهتر بودند این چه طرحی بود که گفتی 80 درصد نیروهای پیمانی . نهاین نیروهای قرارداد مشخص 400 هزار تا 450 هزار تومان اضافه شد. این طرح پلکانی کی میخواد اجرا بشه اینقدر میخوای نگهش داری که از یاد بره
    • 000 IR ۱۲:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
      0 0
      بازم خوش به حال شما که 500 تومن اضافه کردن وماکه هیچی
  • IR ۰۹:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
    3 0
    فکر می کنم می خواهد کارمندان دولت را با خاک کوچه یکی کنه
  • IR ۱۰:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
    2 0
    يا در همه جا اجرا بشه، يا هيچ جا اجرا نشه، چرا تبعيض؟ مگه حقوق كارمندان وزارت اقتصاد كم بوده؟ مگه بقيه در شرايط اقتصادي بهترين؟ چرا همسان برخورد نميشه؟
  • IR ۱۰:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
    2 0
    امیدوارم گه به روز ما بشینید امیدوارم همیشه چه کنم چهکنم بگیید عمرمان در انتظار بیهوده گذاشت
  • IR ۱۰:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
    2 0
    تو شرايط بد اقتصادي با ماليات مذدم، بايد پنجاه درصد حقوق كارمندان وزارت اقتصاد افزايش پيدا بكنه؟ اين يعني معني سال جهش توليد؟ افزايش درآمد كارمندان وزارت اقتصاد با افزايش فشار بر توليد ملي؟
  • امیر IR ۱۲:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
    8 1
    واقعا متاسفم این چه مدیریتی چرا به حقوق کارمندان قراردادی اضافه نمیشه با این همه کار وتلاش وزحمت دیده نمیشیم چه گناهی کردیم این انصاف نیست واقعا به خدا واگذارتون میکنم
  • قرار دادی کارمعین IR ۱۴:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
    5 0
    سلام آقای نوبخت وقت شما بخیر .قول دادی حقوق دادی حقوق نیروی قرار دادی کار معین ۷۷٪بالا ببرید چه شد ۳ماه گذشت هیج خبری نشد چرا؟
  • ساناز IR ۱۴:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
    1 0
    سلام پدرم بازنشته است، ومستجر هستیم، به قرآن خیلی حقوق بازنشته ها کم، از پس کرایه خونه، برنمیام ماهی 400هزارتومن باحقوق 2ملیون باخرج گرون چه جور بربیام، به بازنشته های کشوری توجه کنید مرسی
  • RO ۱۴:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
    1 0
    اقای نوبخت بوجه برای کارمندان هست ولی برای بازنشستهای تامین اجتمای نیست دیگه دروغ بسه تبعیظ بسه جواب خدا را چه جوری میخواهید بدهید
  • مرجان مظفری IR ۰۰:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
    0 0
    آقای برگ از نظر من گرفتاری مارو روشن کنید بعد پولها حلوا کنید من بد بد یک زن تنها بایه بچه خدای بگی که مو فکر خونه دارم صاحب خونه چند پسرش ت دادگاه هست حکم تخلیه گرفت یه خدای دیگه پیدا کردم پهاش تو یه کفش کرده چک می خوام جونخود
  • محمد IR ۱۰:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
    0 0
    سلام ماقراردادی ها تا کی باید هیچ افزایش حقوقی نداشته باشیم چرا افزایش حقوق 50درصد فقط شامل حال ما نشد وبرای بقیه انجام شد ظلم تا به کی
  • IR ۰۴:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
    0 0
    مبلغ افزایش 50 درصد برای شاغلین هم درپاداش پایان خدمت ومرخصی تاثیر دارد هم در میانگین حقوق بازنشستگی افرادی که در دوسال آینده بازنشسته می‌شوند ولی برای بازنشستگان از این بابت مبلغی اضافه نشده که ظلم است دررابطه باپرداخت این افزایش ازمحل صرفه جویی وبدون افزایش اعتبار دستگاه‌ها این هم کلک است چراکه حقوق توسط خزانه وبند واو پرداخت می‌شود وچقدر میشه صرفه جویی کرد تاجران شود واگر هم بشود مقطعی است
  • فاطمه IR ۱۰:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۲
    0 0
    چرا بین کارمندان دیپلم بتبعیض گذاشتید ورعایت عدالت را انجام ندادیدحقوق برخی 3700000تومان وبرخی 5200000 تومان میباشد
  • فاطمه IR ۱۰:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۲
    0 0
    همسان سازی حقوق کارمندانی که مدرک دیپلم دارندبا سابقه 27 سال برخی 3700000 تومان وبرخی 5200000 تومان این تفاوت حقوق بی عدالتی را میرساند لطفا رسیدگی فرمایید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس