کد خبر 1071958
تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۱
سید محمد ناظم الشریعه

سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان معتقد است تعویق یک ساله جام جهانی فوتسال به نفع تمام کشورها است.

به گزارش مشرق، محمد ناظم‌الشریعه درباره تعویق یک ساله مسابقات جام جهانی فوتسال اظهار داشت: این تصمیم به نفع فوتسال جهان و به نفع فوتسال آسیا شما خواهد بود. ما از تعویق جام جهانی خوشحالیم ولی باید برنامه‌ریزی خوبی برای یک سال پیش رو داشته باشیم و از این فرصت استفاده کنیم.

بیشتر بخوانید:

تعویق ۳ تورنمنت فیفا/جام جهانی فوتسال ۲۰۲۰ رسما به تعویق افتاد

وی افزود: ما باید برای بازی‌های تدارکاتی، لیگ فصل آینده و اردوهای تیم ملی برنامه‌ریزی کنیم، این خیلی مهم است. باید تعامل خوبی بین سازمان لیگ و کمیته فوتسال وجود داشته باشد. مهم‌ترین کار ما الان این است که جام ملت‌های آسیا هم دوباره عقب بیفتد و باید تلاش کنیم که این اتفاق رخ دهد.

سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان درباره اینکه باید برای اردوهای تیم ملی و بازی‌های تدارکاتی در سال پیش رو برنامه ریزی شود، گفت: ما همه حرف‌ها را زده ایم و کارهایمان را هم انجام دادیم. فقط منتظر تصمیم فیفا برای تعویق حام جهانی بودیم که خدا را شکر این اتفاق هم افتاد. اکنون باید با کادر فنی برنامه ریزی خودمان را انجام دهیم و سپس با کمیته فوتسال هماهنگ کنیم. ضمن اینکه باید تعامل خوبی هم با سازمان لیگ و باشگاه‌ها داشته باشیم تا هم تیم‌ها متضرر نشوند و هم ما به برنامه خودمان برسیم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس