کد خبر 1071840
تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۵
اودگارد

برخی جوان‌های لالیگا در اوج با توقف مسابقات، آینده‌شان را در خطر می‌بینند و مشخص نیست چه وضعیتی برای فصل بعد پیدا کنند.

به گزارش مشرق، همه ساله فوتبال اسپانیا جوان‌های زیادی را در لالیگا به دنیا معرفی می‌کند. لیگ اسپانیا جایی است که جوان‌هایی همچون مسی، ماتا، اینیستا، پیکه، مارسلو، راموس، آلوس، ایگواین، ویا، تورس و خیلی‌های دیگر را به ستاره تبدیل کرده است. در فصل کنونی هم لالیگا چندین و چند چهره مستعد داشت. بازیکنانی که هرکدام قابلیت ستاره شدن را داشتند اما با شیوع ویروس کرونا و تعطیلی رقابت‌ها امکان درخشش از آنها گرفته شد. بدتر از عدم درخشش، بی‌توجهی رسانه‌ها به این بازیکنان جوان است چراکه عمده تمرکز شبکه‌های اجتماعی در قرنطینه روی ستاره است. بازیکنان جوان لالیگا این روزها زیر پونز مانده‌اند و تا وقتی ادامه بازی‌ها برگزار نشود کسی به آنها توجهی نخواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

بارسلونا پس از ۲ ماه پشیمان شد

مارتین اودگارد
دو فصل تقریباً ناموفق را در رئال‌مادرید داشت. او فصل گذشته به ویتسه هلند قرض داده شد تا خودش را نشان دهد. او با ۹ گل زده و ۱۲ پاس گل توانست اوضاع را درست کند و دوباره به لالیگا بازگردد. مارتین اودگارد امسال با پیراهن رئال سوسیه‌داد توانسته تا اینجا ۴ گل به ثمر برساند و ۵ پاس گل بدهد. او در مسیر اوج‌گیری قرار داشت که کرونا همه چیز را به هم ریخت.

فران تورس
فران در ۱۷ سالگی اولین تجربه بازی‌اش را در لالیگا داشت. داستان به ژانویه ۲۰۱۸ برمی‌گردد که مقابل بیلبائو بازی کرد و موفق شد پاس گل هم بدهد. اوج عملکرد فران تورس در والنسیا امسال بود. بهترین نمایش‌های تورس جوان هم مقابل بارسلونا و رئال‌مادرید بود که اولی با پیروزی همراه شد و دومی به تساوی انجامید. از این شماره ۲۰ در آینده زیاد خواهید شنید.

الکساندر ایساک
با ۲۰ سال سن برای موفقیت راه زیادی در پیش دارد. الکساندر ایساک سال گذشته عملکرد قابل دفاعی در دورتموند نداشت. به همین خاطر در تابستان با مبلغی زیر ۷ میلیون پوند راهی رئال سوسیه‌داد شد. او در فوتبال اسپانیا به خوبی توانایی‌هایش را نشان داد و تا قبل از تعطیلی رقابت‌ها موفق شد ۷ گل برای تیمش به ثمر برساند. ایساک در حذف رئالی‌ها از جام‌حذفی هم نقش پررنگی داشت.

محمد سالیسو
۲۱ سال دارد و اهل غناست. محمد سالیسو امسال در رئال وایادولید تست شد و جواب هم داد. این بازیکن غنایی در همه بازی‌های تیمش حضور پیدا کرد و به عنوان دفاعی مستحکم توانست توجهات را به خود جلب کند. دو تیم پایتخت‌نشین مادرید همین حالا به دنبال او هستند. رئال‌مادرید در تلاش است تا محمد را به عنوان جایگزین سرخیو راموس به خدمت بگیرد. از خصوصیات این بازیکن می‌توان به مهارت در عدم دریافت کارت اشاره کرد. سالیسو بدون خشونت بازی می‌کند و تا اینجای فصل تنها دو کارت زرد گرفته است.

پائو تورس
این یکی ۲۳ سال دارد و از بقیه کمی بزرگتر است. پائو بعد از اینکه فصل قبل را به طور قرضی در تیم دسته دومی مالاگا گذراند به ویارئال بازگشت و زوج موفقی را در خط دفاعی کنار رائول آلبیول باتجربه تشکیل داد. این دفاع وسط که بازی با پای خوبی هم دارد و توپ پخش‌کن است، امسال اولین بازی خود را در لباس تیم ملی اسپانیا انجام داد و گلزنی هم کرد. پائو تورس همین حالا پیشنهاد بارسلونا و آرسنال را در جیب دارد. خیلی‌ها او را جایگزین مناسبی برای پیکه در تیم ملی اسپانیا می‌دانند.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس