کد خبر 1071602
تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۴
شیخ دیاباته

برخی واسطه‌ها دنبال آن هستند که دیاباته را به تیم‌های اماراتی منتقل کنند. البته این خبر به خودی خود تازگی نداشته و در فروردین‌ماه نیز صحبت‌هایی پیرامون آن مطرح بود.

به گزارش مشرق، هنگامی که شیخ دیاباته به استقلال پیوست، کمتر کسی تصور می‌کرد که این مهاجم بتواند چنین محبوبیت و مقبولیتی میان هواداران کسب کند به ویژه آنکه در هفته‌های آغازین فصل جدید نیز اصلاً نمایش خوبی ارائه نکرد، اما به مرور زمان پس از سپری کردن دوران مصدومیت و هماهنگ شدن با سایر نفرات به یکی از بهترین بازیکنان استقلال بدل شد و همراه با مهدی قایدی زوج بسیار خطرناکی در خط آتش آبی‌پوشان ایجاد کرد. کاملاً بدیهی است که درخشش شیخ از نگاه واسطه‌های کشور‌های عربی حوزه خلیج فارس دور نماند و باید این حقیقت را نیز پذیرفت که بازیکنانی همچون دیاباته معمولاً به نیت دیده شدن وارد فوتبال ایران می‌شوند تا بتوانند راهی تیم‌های عربی شوند؛ اتفاقی که در رابطه با تعداد قابل ملاحظه‌ای از بازیکنان خارجی شاغل در فوتبال ایران رخ داده است.

بیشتر بخوانید:

هوادار استقلال ۵۰ هزار دلار به سعادتمند داد

تور ۵۵۰ هزار دلاری
در همین رابطه حوالی ظهر دیروز شنیدیم برخی واسطه‌ها دنبال آن هستند که دیاباته را به تیم‌های اماراتی منتقل کنند. البته این خبر به خودی خود تازگی نداشته و در فروردین‌ماه نیز صحبت‌هایی پیرامون آن مطرح بود. از طرف دیگر، اختلافات مالی شیخ با استقلال بر دامنه شایعات می‌افزاید. این‌طور که روز گذشته خبردار شدیم، پیشنهاداتی البته به صورت غیر رسمی به مهاجم تنومند استقلال داده شده که اگر حاضر شود از تیم ایرانی خود دل بکند، تیم‌هایی همچون العین و الوحده امارات برایش رقمی حداکثر ۵۵۰ هزار دلار می‌پردازند. البته این رقم به صورت خالص نبوده و در شرایطی پرداخت می‌شود که دیاباته آپشن‌ها را نیز احراز کند.

دلالان شفر
نکته جالب توجه در رابطه با شایعه مذکور آنکه از قرار معلوم، پای همان دلالانی که توانستند وینفرد شفر را پس از اخراج از استقلال به تیم بنی‌یاس امارات ببرند در میان است و این افراد به طور جدی خواهان همکاری با پلنگ استقلال هستند. کاملاً بدیهی است که دل آن‌ها نه برای الوحده و العین می‌تپد و نه نگران دیاباته هستند بلکه می‌خواهند از فرصت ایجاد شده به نفع جیب خودشان استفاده کنند.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس