کد خبر 1071596
تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۸
جذر و مد شاخص بورس تحت تاثیر بازگشایی نماد سایپا

شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با ثبت رشد ۴هزار و ۴۸۴هزار واحدی، در ارتفاع یک میلیون و ۴۷ هزار و ۷۳۷ واحد قرار گرفت.

به گزارش مشرق، در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه بیش از ۷میلیارد و ۵۶۸میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر ۱۰هزار و ۶۶۱میلیارد تومان در بیش از یک میلیون و ۲۶۴هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با رشد ۴هزار و ۴۸۴واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۴۷هزار و ۷۳۷واحد قرار گرفت.

بیشتر بخوانید

حداکثر و حداقل سود و زیان در بورس چقدر است؟

بیشترین اثر مثبت بر دماسنج بازار سهام در روز جاری به نام نمادهای معاملاتی شرکت‌های سایپا، ملی صنایع مس ایران و سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی شد و در مقابل شرکت‌های صنایع پتروشیمی خلیج فارس، سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین و پتروشیمی پارس با افت خود مانع افزایش بیشتر نماگر بازار سهام شدند.

بر اساس این گزارش، در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله ۲میلیارد و ۳۳۸میلیون ورقه به‌ارزش ۴۵۰۷میلیارد تومان در ۵۴۱هزار نوبت، شاخص فرابورس(آیفکس) ۷۶واحد افت کرد و در ارتفاع ۱۱هزار و ۶۰۶واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز بیشترین اثر منفی بر شاخص فرابورس به نام نمادهای معاملاتی شرکت‌های سرمایه‌گذاری صبا تامین، پتروشیمی تندگویان و پتروشیمی زاگرس شد و در مقابل شرکت‌های ذوب آهن اصفهان، توسعه مولد نیروگاهی جهرم و سنگ آهن گهر زمین بیشترین اثر مثبت را بر شاخص فرابورس به نام خود ثبت کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس