کد خبر 1071564
تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۵
سعید رمضانی

معاون ورزشی و سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: آیا تضمینی هست در صورت شروع مسابقات هیچ فردی در فوتبال به این ویروس مبتلا نشود؟

به گزارش مشرق، سعید رمضانی با اشاره به تعطیلی مسابقات لیگ برتر و بلاتکلیفی تیم‌ها اظهار داشت: ما مخالف برگزاری مسابقات نیستیم، اما نه با این شرایطی که الان موجود است.کشورهای اروپایی که امکانات بسیار بیشتری دارند به مشکل برخورد کردند و باتوجه به این که دستور به شروع مسابقات دادند، در روند تمرینات به مشکل برخورد کردند و تصمیم به تجدید نظر در تصمیمات قبلی شان گرفتند. 

بیشتر بخوانید:

میلیچ بازهم حرف مدیران استقلال را تکذیب کرد

وی افزود:  فقط کافی است یک فوتبالیست ناقل ویروس باشد تا این ویروس در جامعه فوتبال شیوع پیدا کند.آیا تضمینی هست در صورت شروع مسابقات هیچ فردی در فوتبال به این ویروس مبتلا نشود؟

رمضانی که با رسانه باشگاه استقلال گفت‌و‌گو می‌کرد با اشاره به روند جسمانی بازیکنان استقلال عنوان کرد: پیگیر تمرینات انفرادی بازیکنان هستیم و از شرایط تک تک بچه ها آگاهی داریم.کادر فنی ما کارش را انجام می دهد و بازیکنان هم جی.پی.اس دارند تا گزارش کامل تمرینات و شرایط بدنی آنها وجود داشته باشد. البته  از این بلاتکلیفی خسته شدیم اما هیچ چاره ای جز صبر و تحمل نداریم.

منبع: سایت باشگاه استقلال

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • mohammad IR ۱۴:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۲
    2 0
    استقلالیها اگر کمی باهوش بودند که رمضانی رو نمی کردند سرپرست تیم و این یعنی توهین به پیشکسوتان تیم، این آقا که معلومه چون خیلی وقته کسی تحویلش نمی گرفته و حالا به عنوان سرپرست استقلال هر روز در مورد ادامه لیگ نظر میده، لطفا" توجیهش کنید نظر شما مهم نیست، باید دید ستادکرونا چی میگه .........
  • رمضانی IR ۱۴:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۲
    2 0
    عزیزم آیا تضمینی وجود دارد که تمام مردم زحمتکش که در حال حاضر در مشاغل مختلف مشغول به فعالیت هستند کرونا نگیرند ؟ مثلا فرض بفرمائید نانوایان محترم با همین فرض شما دست از کار بکشند , هیچی تمام مردم دنیا از گرسنگی میمردند. لطفا این دلایل کودکانه را مطرح نفرمائید.تقریبا تمام ادارات و مشاغل و ....شروع به فعالیت کردند.
  • بی نام IR ۱۵:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۲
    2 0
    مثل مرحوم حجازی و پسرش مرد باش نه اینکه نون به نرخ روز خور باشی حیف خانواده حجازی که تو شدی دامادشان حزب باد
  • سعید IR ۱۶:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۲
    1 0
    چرا همه باید برن سرکار ولی فوتبالیست ها باید بشینن خونه؟؟
  • CA ۱۸:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۲
    0 0
    مطمئنم باش این ویروس نه میشه یراش واکسنی پیدا کرد و نه رفتنی هست تنها راه قرنطینه افراد مبتلا و جلوگیری از خروج افراد آسیب پذیر و پرخطر هست تا این ویروس به حالت آسایشی جهش پیدا کنه مثل مرس و سارس و البته آزمایش تشخیص زود هنگام و پلاسما درمانی عوامل اصلی نجات افراد و ریشه کنی این بیماری هستند که خوشبختانه وزارت بهداشت در حال رسیدن به یک رکورد جدید هست و می‌توان امیدوار به ریشه کنی این بیماری داشت. منتهی منتظر واکسن نباشید چون تا واکسن ساخته بشه این بیماری چند تا جهش مرده که واکسن رو بی اثر می‌کنه چون در مورد آنفلوآنزا نیز همینطور هست واکسن آنفولانزا رو میزنی میبینی باز مریض میشی چون همیشه واکسن سازها از آنفولانزا یک فصل عقب هستند و روی گونه جدید اثر نمی‌گذارند!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس