کد خبر 1071334
تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۰۷:۰۰
یادداشت نمایه

اگر فکر می‌کنید از رو می‌روند و به‌خاطر خسارت‌های فراوانی که به سرمایه‌های کشور و زندگی و اعتماد ملت زده‌اند پشیمان می‌شوند، عذرخواهی می‌کنند اشتباه می‌کنید.

به گزارش مشرق، «مجتبی باجلان» در یادداشت روزنامه «کیهان» نوشت:

هرچه به زمان آغاز به کار مجلس یازدهم نزدیک‌تر می‌شویم، بر حجم آتش تخریب و تفرقه انگیزی اردوگاه اصلاح‌طلبان علیه آن افزوده می‌شود. دقت کنید ! هجمه، تخریب و تفرقه انگیزی علیه مجلسی که هنوز آغاز به کار نکرده، آن هم از سوی بانیان وضع موجود کشور!

بر این اساس، شبکه زنجیره‌ای رسانه‌های منتسب به این جریان بر اساس مأموریت محول شده، یک روز تشتت میان نمایندگان منتخب و گروه‌های سیاسی را تیتر می‌کنند، روز دیگر درباره پشت پرده‌های مجلسی که هنوز شکل نگرفته خبرسازی می‌کنند، به‌طور روزانه یکی از منتخبین مجلس را سوژه مصاحبه می‌کنند و از تمایلش درباره رئیس شدن می‌پرسند و از دل آن جنگ قدرت و دعوای اصولگرایان بر سر ریاست مجلس را بیرون می‌کشند، روز دیگر کاریکاتور دو نماینده منتخب ملت  را در حالی که در حال مچ انداختن هستند عکس یک می‌کنند تا قصد پلیدشان را به مخاطب القا کنند و همان روز در رسانه‌ای دیگر، نان به نرخ روز خوری معروف به  آقای «ما اصولگراها»! را روی خط می‌آورند تا مجلس تشکیل نشده را «زن بابا» بخواند و ادبیات حاکم بر آن را «دعوا درمانی» بنامد. فردای آن روز هم با اعتماد به نفس و بی‌آنکه به خودشان بخندند از پاسخگو نبودنِ مجلس آینده انتقاد می‌کنند!

برای ما که اهل رسانه‌ایم یا آن بخشی از جامعه که با مدل سیاست ورزی این جریان در طول  سال‌های گذشته آشنایی دارد چنین رفتاری چندان عجیب نیست، چه آنکه پیشتر هم یکی از ‌تریبون‌دارانِ منصب‌دارشان از شدت حقد و کینه، گفت‌وگوی تلویزیونیِ کنسل شده و برگزار نشده رئیس‌جمهور قبلی را در رسانه خود به باد انتقاد گرفته  و بابت کلی‌گویی و تکرار مکررات به آن تاخته بود!  اما برای مخاطب عامی‌ که شاید چندان تمایزی میان احزاب و گروه‌ها در ساحت سیاسی کشور متصور نیست و این روزها از نوشتار و گفتار این جماعت علیه مجلس که هنوز تشکیل نشده انگشت حیرت به دهان گرفته‌اند باید گفت شما با جریانی طرف هستید که زمانی که از قدرت و مناصب اجرایی و سیاسی دورند، به هر حیله و ‌ترفندی چنگ می‌زنند تا به آن برسند و در این مسیر از هیچ شناعتی حتی به آشوب کشیدن مملکت و گرا دادن به دشمن برای تحریم ملت هم ابایی ندارند.

زمانی که به قدرت می‌رسند چون کمترین کارآمدی و کوچک‌ترین برنامه‌ای برای اداره کشور ندارند، با تفکری وابسته و خود حقیر پندار سرمایه‌ها و دستاوردهای کشور و زندگی مردم را به نابودی می‌کشانند. به فساد اقتصادی و دست‌درازی به بیت‌المال آلوده می‌شوند، به جای وکیل ملت بودن، وکیل‌الدوله می‌شوند، با تصویب و حمایت از توافقی فاجعه‌آمیز دستاوردهای هسته‌ای کشور را نابود و به جای لغو تحریم‌های گذشته ده‌ها و صدها تحریم دیگر به کشور اضافه می‌کنند، به جای رسیدگی  به تنگی معیشت مردم به منفعت‌طلبی شخصی و زدوبندبازی سیاسی سرگرم می‌شوند و به جای چاره‌اندیشی برای حل مشکل انبوه بیکاران به‌دنبال مقرر کردن حقوق‌های نجومی و مادام‌العمر برای خود می‌روند، با عملکرد خود کارخانه‌ها و مراکز تولید کشور را به تعطیلی می‌کشانند، ارزش پول ملی کشور را نابود می‌کنند و... .

اما اگر فکر می‌کنید از رو می‌روند و به‌خاطر خسارت‌های فراوانی که به سرمایه‌های کشور و زندگی و اعتماد ملت زده‌اند پشیمان می‌شوند، عذرخواهی می‌کنند و با شرمساری ردای ریاست و سیاست را از تن در می‌آورند و به دیگران می‌سپارند، اشتباه می‌کنید. این جماعت با وقاحت هرچه تمام‌تر محصول عملکرد فاجعه‌بار خود را به نظام نسبت می‌دهند و  از سوی دیگر با دنائت و رذالت، تمام توان خود را صرف تخریب و حاشیه‌سازی گروهی که هنوز کارش را شروع نکرده می‌کنند تا بلکه منفعل‌شان کنند که مبادا مردم  طعم خدمتی بچشند و آسایش و رفاهی ببینند و آنها بیش از پیش رسواتر و بی‌آبروتر شوند.

حقیقتا اگر مشابه چنین جریانی در هر کشور و نظام دیگری در دنیا بود، تا کنون صدبار از هم فروپاشیده و نابود شده بود اما اینجا جمهوری اسلامی است و بحمدلله به برکت مجاهدت و ایثار خیل کثیری از انسان‌های پاک‌سرشت  و مومن، شناعت‌ها و دنائت‌های این جریان در کنار خباثت‌ها و دشمنی‌های دشمنان  ره به جایی نبرده و به‌رغم همه موانع و دست‌اندازهایی که این جماعت بر سر راه پیشرفت کشور ایجاد می‌کنند، اما مسیر حرکت، رو به جلو است.

لذا نا گفته پیداست که منتخبان ملت در مجلس یازدهم مسیر سختی در پیش رو دارند و باید همزمان با تخریب‌ها و حاشیه‌سازی‌ها و تفرقه‌انگیزی‌های این جریان، به خنثی کردن توطئه‌های دشمنان خارجی و نیز  رفع و رجوع کردن خسارت‌ها و خرابی‌های به جا مانده از عملکرد این جماعت بپردازند و از حالا خود را برای مقابله با انواع و اقسام سنگ‌اندازی‌ها، کارشکنی‌ها و حاشیه‌سازی‌هایشان آماده کنند چرا که از این جماعت هیچ چیز بعید نیست!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • شیعه علی ازنسل آریا IR ۰۸:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۲
    14 1
    اما اگر فکر می‌کنید #اصلاح_طلبکاران از رو می‌روند و به‌خاطر خسارت‌های فراوانی که به سرمایه‌های کشور و زندگی و اعتماد ملت زده‌اند پشیمان می‌شوند، عذرخواهی می‌کنند و با شرمساری ردای ریاست و سیاست را از تن در می‌آورند و به دیگران می‌سپارند، اشتباه می‌کنید. این جماعت با وقاحت هرچه تمام‌تر محصول عملکرد فاجعه‌بار خود را به نظام نسبت می‌دهند و از سوی دیگر با دنائت و رذالت، تمام توان خود را صرف تخریب و حاشیه‌سازی گروهی که هنوز کارش را شروع نکرده می‌کنند تا بلکه منفعل‌شان کنند که مبادا مردم طعم خدمتی بچشند و آسایش و رفاهی ببینند و آنها بیش از پیش رسواتر و بی‌آبروتر شوند. حقیقتا اگر مشابه چنین جریانی در هر کشور و نظام دیگری در دنیا بود، تا کنون صدبار از هم فروپاشیده و نابود شده بود اما اینجا جمهوری اسلامی است و بحمدلله به برکت مجاهدت و ایثار خیل کثیری از انسان‌های پاک‌سرشت و مومن، شناعت‌ها و دنائت‌های این جریان در کنار خباثت‌ها و دشمنی‌های دشمنان ره به جایی نبرده و به‌رغم همه موانع و دست‌اندازهایی که این جماعت بر سر راه پیشرفت کشور ایجاد می‌کنند، اما مسیر حرکت، رو به جلو است.. مردم دیگر این جریان نفاق و فتنه را شناختند، جز تفرقه انداختن بین جریانات دیگر این روزها کاری برای انجام دادن ندارند..
    • محسن121 IR ۱۱:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۲
      8 1
      دوستان اصلاح طلب عزیز باید تعریف خود را با حاکمیت و مردم مشخص کند و اگر در حاکمیت است باید به قوانین و مقرراتش احترام بگذارد ولی اگر خود را بر حاکمیت می داند الله اعلم
  • IR ۰۸:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۲
    8 3
    اصلاح طلب وجود ندارد تمام شدند حالا باید به فکر براندازها بود .
  • IR ۰۹:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۲
    16 3
    در کل افسادطلبان چیزی به نام خجالت و شرم و... از این چیزها ندارند چون عملا در حال اجرای ماموریت خود از سوی غربی ها هستند...شما کجا دیده اید کسی برای انجام ماموریت شرمنده باشد
    • IR ۰۹:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۲
      9 2
      احسنت
  • عاشق ایران IR ۱۰:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۲
    7 1
    بگذارید هر فکری که می خواهند بکنند همه عالم می دانند هر مجلسی تشکیل بشه بطور حتم از مجلس فعلی بهتر خواهد بود به قول ننه جانم که می فرماین اگر 10 زن خاندار هم بود این بهتر اینها عمل می کرد
    • IR ۱۱:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۲
      3 0
      10:09 خدا عمر طولانی به مادر محترم شما بده، استاد بنده هم میگفت اگه دو نفر از این افرادی که دم نمایشگاه اتومبیل وایستادن دلالی میکنن رو فرستاده بودن برای امضای برجام، یا امضاء نمیشد یا ده برابر بهتر ازین بود!!!!
  • IR ۱۱:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۲
    5 0
    09:18 آفرین، دقيقأ!!
  • محمد IR ۱۹:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۲
    0 0
    میگم حالا که این اصلاح طلبان همه چیو میندازن گردن دلال چطوره که کنار بکشن تا دلال ها مسئول بشن؟؟؟ هم میشه با حقوق کمتر یعنی میلیاردی راضیشون کرد چون بهتر از حقوق های تیلیاردی این جماعت هست و هم دیگه کسی نمیمونه که هی تقصیرا رو گردنش بندازن!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس