کد خبر 1071256
تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۵
فوتبال نمایه

تعدادی از باشگاه‌های لیگ برتری فوتبال با ارسال نامه‌ای مشترک به سازمان لیگ خواهان تعطیلی مسابقات لیگ نوزدهم شدند.

به گزارش مشرق به نقل از ورزش سه، ماجرای تعطیلی یا ادامه مسابقات فوتبال طی روزها و هفته‌های گذشته بحث داغ این حوزه پرمخاطب بوده است. در اینباره سازمان لیگ برنامه ریزی‌های لازم برای شروع مسابقات را انجام داده اما ستادمبارزه با کرونا مخالف شروع تمرینات به خاطر شیوع گسترده ویروس کرونا در ایران است.

بیشتر بخوانید:

نظر رئیس ستاد مبارزه با کرونا در ورزش درباره ادامه مسابقات فوتبال

طرحی جالب به بهانه ۵۹ روز بدون فوتبال +عکس

از این رو بسیاری از باشگاه‌های لیگ برتری نیز به دنبال تعطیلی مسابقات هستند ولی تاکنون سازمان لیگ خواسته آنها را برنتابیده است. در این باره بسیاری از باشگاه‌ها با ارسال‌ نامه‌هایی به سازمان خواهان تعطیلی مسابقات شدند. همچنین برخی باشگاه‌ها نامه ای مشترک به سازمان لیگ و فدراسیون نوشتند که آنها باید برای شروع مسابقات تضمین بدهند هیچ کدام از اعضای تیم ها کرونا نمی‌گیرند و بعد بازی‌ها را شروع کنند.

از این رو تعداد زیادی از باشگاه ها مخالف ادامه لیگ برتر هستند وحالا به نظر می رسدحتی اگر فدراسیون نشینان بتوانند مجوز ستاد مبارزه با کرونا را برای شروع تمرینات و مسابقات بگیرند، دردسرهای جدیدی با باشگاه‌های شاغل در لیگ برتر خواهند داشت تا بتوانند مسئولان و مربیان و بازیکنان را متقاعد به شروع تمرینات کنند. باید دید طی روزهای آینده چه اتفاقاتی در این خصوص رخ می‌دهد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۱
    10 3
    اگر قرار باشد لیگ تعطیل شود باید لیگ سال بعد رو لغو کنن و مسابقات باقیمانده رو سال آینده برگزار کنن . لغو لیگی که هنوز شروع نشده عاقلانه تر از لغو لیگیست که کلی هزینه براش شده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس