کد خبر 1071240
تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۵
ترافیک به معابر اصلی و بزرگراهی پایتخت بازگشت

اجرای طرح ترافیک پایتخت امروز در جلسه فوق العاده شورای عالی ترافیک تهران بررسی شد و به احتمال زیاد طرح ترافیک پس از شب‌های قدر دوباره اجرایی می‌شود.

به گزارش مشرق، ظهر امروز جلسه شورای عالی ترافیک تهران با حضور پیروز حناچی، مناف هاشمی و تعدادی دیگر از مدیران شهری همچنین علیرضا زالی رئیس ستاد مقابله با کرونا شهر تهران، استاندار تهران، محمد علیخانی رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر و رئیس پلیس راهور تهران در دفتر شهردار برگزار شد و اعضای شورای ترافیک نظراتشان را درباره ضرورت لغو یا اجرای طرح ترافیک مطرح کردند.

بیشتر بخوانید:

پلیس با لغو طرح‌های ترافیکی موافق است

در جلسه فوق العاده امروز شورای عالی ترافیک تهران، اجرای طرح ترافیک در پایتخت به صورت جزیی مورد بررسی قرار گرفت و نظر اغلب حاضران اجرای طرح پس از شب‌های قدر بود.

طرح ترافیک به دلیل شرایط کرونایی امسال فقط ۲۰ فروردین اجرا شد و پس از آن با دستور وزیر بهداشت جهت پیشگیری از کرونا و استفاده کمتر از حمل و نقل عمومی لغو شد ولی روز پیش محمد علیخانی رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران اعلام کرد، مسؤولیت تصمیم گیری نهایی در مورد طرح ترافیک از سعید نمکی وزیر بهداشت به شورای ترافیک تهران واگذار شده است.

طبق اعلام زالی، رئیس ستاد مقابله با کرونای استان تهران، این ستاد نیز با اجرای طرح ترافیک از ۲۹ اردیبهشت ماه به صورت مشروط موافقت کرده است.

به گفته وی اگر بعد از اجرای طرح ترافیک میزان ابتلا به کرونا افزایش پیدا کند، در اجرای طرح ترافیک تجدید نظر می‌شود.

لازم به ذکر است که ساعت طرح ترافیک از ۸ تا ۱۶ می‌شود،همچنین خروج از طرح هم از ساعت ۱۴ آزاد است و ساکنین محدوده طرح تخفیف ۵۰ تا ۷۰ درصدی دریافت می‌کنند که برای این کار مجوز لازم از شورا باید گرفته شود.

گفتنی است که تاکسی‌ سرویس ها و تاکسی‌های اینترنتی و خودروهای کادر بیمارستانی می‌توانند به صورت رایگان تا زمانی که این شرایط وجود دارد در هر دو محدوده تردد کنند.

ظهر امروز جلسه شورای عالی ترافیک تهران با حضور پیروز حناچی، مناف هاشمی و تعدادی دیگر از مدیران شهری همچنین علیرضا زالی رئیس ستاد مقابله با کرونا شهر تهران، نماینده استاندار تهران، محمد علیخانی رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر و رئیس پلیس راهور تهران در دفتر شهردار برگزار شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • بشیر IR ۱۷:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۱
    2 0
    ظاهرا این طرح ترافیک نون دووی خوبی برای شهردا ی شهرداریچیها بوده وهست که با توجه به کرونا واثبات اینکه خودروها نقش مهمی در الودگی هوا ندارند باز هم برای پر کردن جیبشان‌ اقرار به برقراری طرح دارند
    • سینا IR ۰۹:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۲
      2 0
      مثل اینکه بی پولی و نگرفتن پول زور بدجوری به بعضی ها فشار اورده
  • IR ۱۹:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۱
    2 0
    "اگر بعد از اجرای طرح ترافیک میزان ابتلا به کرونا افزایش پیدا کند، در اجرای طرح ترافیک تجدید نظر می‌شود" امور مملکت شده ازمون و خطا؟ بابا بگذارید تهران قرمز اوضاعش درست شود وگرنه با شروع تعطیلات تهرانیها به بقیه شهرها هجوم می اورند و سفیدها هم قرمز می شوند
  • IR ۲۰:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۱
    3 0
    میذاشتین بعد روز قدس
  • IR ۰۸:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۲
    3 0
    مساجد و مدارس و دانشگاهها تعطیله اما طرح ترافیک باید اجرا بشه!!!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس