کد خبر 1071047
تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۱
اوبامیانگ

رئال مادرید برای انتقال پیر امریک اوبامیانگ یک ضرب‌الاجل تعیین کرده و از آرسنال خواسته حداکثر تا پایان خرداد در این باره به باشگاه اسپانیایی پاسخ قطعی بدهد.

به گزارش مشرق، رئال مادرید یکی از باشگاه‌هایی است که خواهان جذب پیر امریک اوبامیانگ ستاره خط حمله آرسنال هستند. روزنامه انگلیسی میرر گزارش داد باشگاه اسپانیایی حالا برای آرسنال یک ضرب‌الاجل تعیین کرده و از توپچی‌ها خواسته حداکثر تا پایان خرداد، نظر قطعی‌شان درباره انتقال اوبامیانگ را اعلام کنند.

بیشتر بخوانید:

روایت پدر مهاجم رئال از مصدومیت عجیب پسرش

از قرارداد اوبامیانگ با آرسنال 13 ماه دیگر باقی مانده و انتظار نمی‌رود او قراردادش را با این تیم تمدید کند. آرسنال حالا با دو گزینه روبرو است، یا با فروش او همین حالا مبلغ قابل توجهی بدست بیاورد یا سال آینده او را به صورت رایگان از دست بدهد.

رئال مادرید برای توپچی‌ها مشخص کرده که خواهان خرید اوبامیانگ است ولی تا بیشتر از آخر خرداد برای اطلاع از اینکه در نهایت می‌تواند او را به خدمت بگیرد یا نه، منتظر نخواهد ماند. رئالی‌ها بیشتر به معامله‌ای علاقه‌مند هستند که در بخشی از آن دنی سبایوس بازیکن خود را به آرسنال واگذار کنند تا برای جذب اوبامیانگ مبلغ کمتری بپردازند.

در تابستان آتی بسیاری از باشگاه‌های فوتبال دنیا حتی بزرگترین باشگاه‌های اروپایی به دنبال معاوضه بازیکن خواهند بود و این به خاطر لطمه سنگینی است که بحران اپیدمی کرونا از نظر اقتصادی بر پیکره آنها وارد کرده.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس