کد خبر 1071045
تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۸
ادعای رژیم صهیونیستی به حمله‌ی سایبری از جانب ایران

رژیم صهیونیستی ادعا کرده است که از سوی ایران به زیرساخت‌های شهری در تل آویو حمله‌ی سایبری شده است.

به گزارش مشرق به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک کابینه عالی امنیتی رژیم صهیونیستی مدعی شده است که یک حمله سایبری از سوی ایران به زیرساخت‌های آب شهری در تل آویو صورت گرفته است.

رژیم غاصب صهیونیستی، ایران را به حمله‌ی سایبری به پایگاه‌های اطلاعاتی خود متهم کرده است، این در حالی است که ایران این اتهامات را رد  و تأکید کرده است که این کشور در جنگ‌های سایبری درگیر نمی‌شود.

بیشتر بخوانید:

این حمله توسط یکی از مقامات رژیم صهیونیستی به عنوان تشدید تنش‌ها از طرف ایران و عبور از خط قرمز توصیف شده است که هدف آن آسیب به زیرساخت‌ها و امکانات شهری بود.

براساس این گزارش، در حال حاضر تل آویو در حال جلوگیری از آسیب‌های این حمله‌ی ادعایی سایبری است.

تهران مسئولیت این حمله را بر عهده نگرفته است.

علیرضا میریوسفی، سخنگوی هیئت اعزامی ایران در سازمان ملل اعلام کرد: «دولت ایران وارد جنگ سایبری نمی‌شود. »

بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم غاصب صهیونیستی غالباً ایران را به حملات سایبری متهم و ادعا می‌کند که این حملات و هک‌ها سایبری به صورت روزانه انجام می‌شوند و اینکه تل آویو هر روز مانع از آن‌ها می‌شود. در ماه ژانویه، وزیر انرژی رژیم صهیونیستی ادعا کرد که تل آویو حمله سایبری بسیار جدی را خنثی کرده است که یکی از نیروگاه‌های اصلی رژیم صهیونیستی را مورد هدف قرار داده بود.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • شیعه علی ازنسل آریا IR ۱۵:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۱
    4 0
    ایران اگ کاری بخاد کنه میکنه و بدون هیچ واهمه ایی هم گردن میگیره، اما خب چه کنیم که سیاست گاهی اوقات دستوبال آدمو میبنده نمیزاره.. حالا شما فعلا درحال دفاع باشید تاببینیم خدا چیمیخاد. انقدم زر نزنید برادران فلسطینیمون روزه دار هستند دارن استراحت میکنن. نجس های منحوس(^_-)

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس