کد خبر 1071010
تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۶
دی یونگ

نایجل دی یونگ هافبک سرشناس هلندی در دومین فصل حضورش در رقابت های فوتبال قطر دوماه به خاطر شیوع ویروس کرونا مثل دیگران از فوتبال دور بود.

به گزارش مشرق، دی یونگ 35 ساله در دومین تجربه بازی اش در خارج از اروپا و پیش از حضور در الشحانیه در سال 2018 به تیم الاهلی قطر پیوست. او اما در الشحانیه روزهای خوبی را سپری نکرد و با وجود انجم 17 بازی در ترکیب این تیم بدون اینکه گلی بزند شاهد سقوط این تیم به قعر جدول رده بندی بود.

بیشتر بخوانید:

ژاوی: آماده قبول هدایت بارسلونا هستم

این در حالی است که او در سال 2019 شرایط خوبی برای تمدید قراردادش با تیم الاهلی داشت ؛ بازیکنی پرافتخار که علاوه بر سال های درخشان در آژاکس در تیم هایی چون منچسترسیتی ، میلان، هامبورگ و گالاتاسرای به عنوان یک بازیکن کلیدی بازی کرده است. او تجربه بازی در لیگ آمریکا و تیم لس آنجلس گلکسی را نیز دارد . ماینز در فوتبال آلمان آخرین توقف دی یونگ در فوتبال اروپا بود و سپس به فوتبال قطر آمد.


دی یونگ که با تیم ملی هلند تجربه حضور در فینال جام جهانی را دارد در اولین فصل حضورش در قطر و در تیم الاهلی با وجود نمایش خوبی که داشت نتوانست به رتبه ای بهتر از چهارم همراه این تیم برسد. بعد از پایان اولین فصل  حضور این ستاره هلندی در الاهلی قرارداد طرفین به پایان رسید و او انتخاب تازه ای انجام داد. این چالش البته که چالش سختی بود چون الشحانیه در جدول سقوط می کرد و زمانی که مسابقات لیگ ستارگان به خاطر کرونا تعطیل شد این تیم در رده آخر جدول قرار داشت.


درباره دی یونگ بیان این نکته هم می توند جالب باشد که او نیز به دیگر بازیکنان لیگ ستارگان پیوسته است که قصد دارند با چشم پوشی و بخشیدن بخشی از دستمزدشان در کمپین مبارزه با کرونا حضور داشته باشند.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس