کد خبر 1070883
تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۹
مجتبی زارعی رئیس سازمان بسیج اساتید کشور

رئیس بسیج اساتید کشور گفت: ورود سپاه وطن به مراقبت فضایی از هویت ملی و زیست بوم ایران ، فرمول شاخص و میانبر در ابتکارات بومی برای سال جهش تولید است.

به گزارش مشرق، مجتبی زارعی رییس سازمان بسیج اساتید کشور در جلسه هماهنگی و هم اندیشی کانون‌های استادی دانشگاه‌های تهران گفت: سپاه برآیند هویت ملی جدید ایران است زیرا سیر تحول قدرت در سپاه، همان سیر تحول قدرت ملی در ایران است ، ورود سپاه به  دفاع فضایی از ایران فقط دست یابی به یک  فناوری سخت و  جدید نیست، بلکه مدلی نرم برای اکتشاف قدرت ملی است که  در در یک فرایند چهل ساله ، تاخیرات تاریخی ۲۰۰ ساله ی ایران در آن جبران شده است.

ببینید:

فیلم/ دیگر حمله به خاک آمریکا برای ایران دشوار نخواهد بود

فیلم/ عصبانیت ترامپ از پرتاب ماهواره "نور" سپاه

وی ادامه داد: هرچه قدر که ایرانیان برای دفاع در عصر بی خبری  قاجار و زمانه و ابستگی  پهلوی در  دفاع از شرف و تمامیت ارضی  خود در گروگان قدرت های بزرگ نظیر روس، انگلیس و فرانسه و بعدها آمریکایی ها بودند نیروی ملی سپاه به موازات پیروزی انقلاب و استقرار جمهوری اسلامی ایران ، سیر پیشرفت قدرت ملی ایرانیان را  نمایان تر ساخت.

عضو گروه علوم سیاسی دانشگاه تربیت مدرس افزود: مجلس یازدهم به عنوان  پیشران بنیادین رشد و  پیشرفت کشور در چله دوم انقلاب باید  از حیث روش شناسی شرایطی را در کشور برای پیشرفت ملی فراهم کند که فرمول دفاع فضایی ایران بر دیگر بخش های عقب مانده و یا عقب نگه داشته شده ی اقتصاد و صنعت تسری یابد.

وی گفت: باید شرایطی در کشور پدید آوریم که مدل دست یابی به  فناوری فضایی توسعه پیدا کند نه این که دشمنان هویت ملی ایران با خباثت به طراحی دوگانه ی جعلی  موشک و معیشت اقدام و اذهان را ملاک  عملیات روانی قرار دهند زیرا ایران، اکنون به جای دوگانه های جعلی موشک و معیشت  ساخته شده در رسانه های فارسی گوی ضد ایرانی، باید  به دوگانه های واقعی نقل مکان کند و آن این که چرا سیاستگذاران  اقتصاد و صنعت  همت به خرج نمی دهند  تا از دانش فنی و سرمایه های انسانی جهادی  پرتاب‌گر ماهواره برای بهبود زندگی مردم مدد بگیرد؟

وی گفت: دوگانه واقعی اینجاست چرا در یک جا روش ها عقیم است اما روشی دیگر در حوزه ای به مراتب سخت تر و پیچیده تر، دارای زایش و قدرت است؟

زارعی اظهار داشت: باید تصریح کرد که ایران درسال تولید جهش ملی با ورود به دفاع فضایی ازایران،  روش تولید سرمایه و اکتشاف  قدرت ملی را آغاز کرد ، روشی جهادی  که انتشار و تسری آن ، دیگر بخش ها را هم مولد و پررونق خواهد کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • یک سرباز ایرانی IR ۲۱:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۰
    0 0
    مدلی نرم برای اکتشاف قدرت ملی است که در در یک فرایند چهل ساله ، تاخیرات تاریخی ۲۰۰ ساله ی ایران در آن جبران شده است. کاش بعضی ها بفهمن
  • غالی IR ۲۱:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۰
    0 0
    اقا از مستعان سلامی چه خبر
  • IR ۲۳:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۰
    0 0
    میشه اقلاً یکی از تصاویر گرفته شده با ماهواره سپاه رو منتشر کنید تا دلمون شاد بشه؟
  • IR ۲۳:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۰
    0 0
    چرا همین روش رو سپاه تو گروه بهمن خودرو اجرایی نکرده تا پس از سه دهه، خودروی ایرانی در کلاس جهانی داشته باشیم؟
  • IR ۱۰:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۱
    0 0
    زيرساخت ها براى برپايى انقلات صنعتى دركشور فراهم است ولى ازنظر ذهنى براى دولت وبخشى از افراد به اصطلاح روشنفكر فراهم نيست وبا انقلاب صنعتى همراه نيسند كه هيج بار خاطر هم هستند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس