علیرضا بیرانوند

دروازه بان پرسپولیس گفت: به من گفته‌اند رقابت‌های فصل آینده بلژیک بدون تماشاگر خواهد بود.

به گزارش مشرق، علیرضا بیرانوند در خصوص حضورش در بین نامزدهای انتخاب بهترین بازیکن سال آسیا گفت: به هر حال اتفاق خیلی خوب و بزرگی رخ داده و از این بابت بسیار خوشحالم. این برای سومین بار است که این اتفاق رخ داده؛ سال اول نام من در دقیقه 90 خط خورد، سال گذشته به مراسم رفتم و انتخاب نشدم و حالا امیدوارم بتوانم به این عنوان دست پیدا کنم. به قول معروف تا سه نشه بازی نشه! امیدوارم امسال این اتفاق خوب برای من رخ بدهد و به این عنوان مهم دست پیدا کنم. فکر کنم تنها عنوان فردی که آن را کم دارم همین عنوان بهترین بازیکن سال آسیاست و امیدوارم امسال این جایزه را به افتخاراتم اضافه کنم. به نظرم عملکردم با پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا خیلی می‌تواند به رسیدنم به این جایزه کمک کند هر چند که به دلیل رفتنم به فوتبال بلژیک و نبودنم در پرسپولیس شاید کار را برای رسیدن به این عنوان کمی سخت شود.

وی در خصوص اینکه تنها دروازه‌بانی است که نامزد بهترین بازیکن سال آسیا شده افزود: بله این اتفاق تا حالا برای هیچ گلری رخ نداده و از این جهت به خودم می‌بالم. این موضوع نشان می‌دهد که کنفدراسیون فوتبال آسیا من را به عنوان بهترین دروازه‌بان آسیا قبول دارد. از طرف دیگر در نظرسنجی‌های آسیایی همیشه بیشترین رای را آوردم و این اتفاق بزرگی برای من است. امیدوارم بالاخره این طلسم شکسته شود و امسال به عنوان بهترین بازیکن آسیا انتخاب شوم.

بیشتر بخوانید:

بیرانوند دوباره نامزد مرد سال آسیا شد؟

بیرانوند در پاسخ به این سوال که چقدر برای خودت شانس قائل هست تا به این عنوان برسد؟ ادامه داد: اگر عملکرد امسال من را در نظر بگیرند فکر کنم شانس زیادی دارم.البته چون در ادامه راه باید برای ادامه فوتبال به اروپا بروم شاید کار من سخت شود اما من از کنفدراسیون فوتبال آسیا جایزه بهترین بازیکن سال آسیا را طلب دارم و امیدوارم امسال طلب من را بدهند.

دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس در خصوص اینکه چه زمانی به آنتورپ بلژیک ملحق می‌شود و برای تست‌های پزشکی به باشگاه جدیدش خواهد رفت؟ افزود: من پیگیر سفرم هستم و به من گفته شده به محض اینکه اولین پرواز به سمت بلژیک انجام شود برای من بلیت خواهند گرفت تا به این کشور بروم. البته عنوان شده که لیگ بلژیک تعطیل شده و از فصل آینده هم بازی‌ها بدون تماشاگر برگزار خواهد شد. شاید این هم از شانس من بوده که بدون تماشاگران بازی کنم. البته این کار برای حفظ سلامتی مردم بسیار مهم است و یک انسان نباید برای 90 دقیقه فوتبال دیدن جانش به خطر بیفتد. امیدوارم برای لیگ ایران هم این تصمیم گرفته شود تا بازی‌ها بدون مشکل برگزار گردد. انشاالله تا زمانی که واکسن کرونا ساخته شود این رویه ادامه پیدا کند تا مشکلی برای کسی پیش نیاید.

وی درباره اینکه برخی از باشگاه‌ها خواستار تعطیلی لیگ آن هم بدون معرفی قهرمان شده‌اند گفت: فکر کنم حدود 5 یا 6 کشور لیگ خود را تعطیل کرده و 2 کشور هم تیم صدرنشین را به عنوان قهرمان معرفی کرده‌اند. اختلاف امتیاز پرسپولیس با تیم‌های دیگر 10 امتیاز است و این اختلاف کمی نیست. اگر شما پرسپولیس را کنار بگذارید از تیم‌های دوم تا هفتم نهایتا 4 امتیاز اختلاف با هم دارند و این تیم‌ها برای گرفتن سهمیه آسیایی با هم رقابت دارند. آیا تیم‌هایی که امسال شانس آسیایی شدن دارند به این راحتی اجازه می‌دهند که لیگ برتر تعطیل شده و شانس آنها از بین برود؟! اختلاف امتیازی این تیم‌ها برای ما مهم نیست اما به نظرم تیم‌هایی که شانس آسیایی دارند نباید اجازه دهند این شانس را از دست بدهند. تیم‌هایی که خواستار تعطیلی لیگ شده‌اند تیم‌هایی هستند که یا شانس قهرمانی ندارند و یا شانسی برای رفتن به آسیا برای خود قائل نیستند. به نظرم تیم‌هایی مثل فولاد، نفت آبادان، شهر خودرو و ... باید مخالف تعطیلی لیگ باشند چون شانس زیادی برای آسیایی شدن دارند. این تیم‌ها نباید گول سایر تیم‌ها را بخورند و از منافع خود دفاع کنند.

دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس درباره اینکه اگر لیگ تعطیل شود باید قهرمان انتخاب شود یا نه؟ ادامه داد: اگر قرار است لیگ را تعطیل کنند باید بر اساس قوانین بین المللی تصمیم گیری شود. وضعیت ما در جدول رده‌بندی لیگ به گونه‌ای است که تصمیم گیرندگان به راحتی می‌توانند حکم به قهرمانی پرسپولیس بدهند. ما با همه تیم‌های مدعی و تیم‌هایی که شانس قهرمانی دارند بازی کردیم و با تیم‌های بالای جدول بازی نداریم. مسئولان باید به این موضوع توجه کنند که ما با رقبای اصلی بازی نداریم و این موضوع می‌تواند تصمیم‌گیری آنها را ساده و راحت کند. ما اگر با سپاهان، شهر خودرو و .. بازی داشتیم شاید حق را به این تیم‌ها می‌دادم اما ما با این تیم‌ها بازی کردیم. از طرف دیگر تیم‌هایی که شانس کسب سهمیه آسیایی دارند باید با هم بازی کنند و در این شرایط قطعا امتیاز از دست داده و فاصله ما با آنها بیشتر هم خواهد شد.

بیرانوند افزود: به هر حال سایر تیم‌ها می‌دانند که اگر ما در قهرمانی پوکر کنیم اتفاق بزرگی رخ داده و شاید دیگر در فوتبال ایران چنین اتفاقی رخ ندهد. بعید است تیمی بتواند در قهرمانی مثل ما پوکر کند. من فکر می‌کنم نوه من هم دیگر نمی‌تواند پوکر قهرمانی را در هیچ تیم ایرانی ببیند! واقعا در این شرایط خیلی سخت است تیمی بتواند مثل پرسپولیس پوکر کند. این اتفاق در سایه حمایت و همدلی بازیکنان، کارد فنی و هواداران به دست آمده و دیگر تکرار شدنی نیست. ما روزگار سختی را پشت سر گذاشتیم و حتی با 13 بازیکن بازی می‌کردیم. در فینال آسیا با بازیکنان زیر 20 سال مثل آدام همتی، علوان‌زاده، حسینی و ... به میدان رفتیم چون دست تیم بسته بود و بازیکن نداشتیم. با دو پنجره بسته در نقل و انتقالات به موفقیت‌های بزرگی رسیدیم و قهرمان شدیم. با همه این سختی‌ها شانس بسیار زیادی برای قهرمانی داریم و برای همین است که برخی از باشگاه‌ها نمی‌توانند پوکر ما را در قهرمانی ببینند و هر کاری می‌کنند تا لیگ تعطیل شود.

منبع: سایت باشگاه پرسپولیس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۰
    8 2
    پوکر چی هست؟
  • IR ۱۶:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۰
    22 5
    بیرانوند خود تو و نوه و نتیجه تو قهرمانی پرسپلیس در آسیا نمی بیند. خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
  • محسن IR ۱۸:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۰
    0 0
    یادت رفت پسر از زحمات وزیر ورزش تشکر کنی
  • امیر IR ۱۹:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۰
    0 0
    یعنی مطمئنی وزیر ورزشی مثل سلطانی فر پیدا نخواهد شد؟؟؟
  • سیروس IR ۲۲:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۰
    2 0
    اوخی بیرانوند پول دوست
  • محمود IR ۰۶:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۱
    0 0
    از فرمایشات کلاغ آسیا
  • IR ۰۸:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۱
    1 0
    اتفاقا چرا ... اگر خدای نکرده حسن کلید ساز روزی روزگاری دوباره رییس جمهور بشه و سلطانی فر سوپر پرسپولیسی هم وزیر ورزش ، اونوقت دوباره پوکر و پنکر و شنکر قهرمانی پرسپولیس رو خواهیم دید چون سلطانی فر هم تجربه اش بیشتر شده و هم ترسش از مهندسی بازی ها برای قهرمان کردن پرسپولیس ریخته !!!!!!! خخخخخخخخخخ
    • افشین IR ۱۵:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۲
      0 0
      چققدر بوی سوختنی میاد از بینی استقلالیا وزیر پرسپولیسی بود قبول چرا شما بازی هاتونو نبردین چرا زمان استراماچونی ۳ تا ستا میزدین یهو خراب کردین اقا مشکل وزیر و اینا نیست استقلال گل میخوره میگه زمین صابونیه بقیه تیما هم عروس بلد نیس برقصه میگه زمین کجه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس