کد خبر 1070712
تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۱

بعد از شیوع کرونا فضای کسب و کارهای اینترنتی داغ تر از همیشه شده است و این موضوع باعث شده تا بسیاری به فکر راه اندازی یک سایت برای کسب و کار خود باشند.

باید بگوییم برای راه اندازی سایت نیاز به مواردی از جمله طراحی لوگو، طراحی UI/UX سایت ، خرید هاست و دامنه ، استفاده از سایت سازها یا سیستم های مدیریت محتوا و ... خواهید داشت. بعد از خواندن این مقاله به شما خواهیم گفت که چگونه سایت خود را با کمترین هزینه ممکن راه اندازی کنید و از کسب درآمد کنید.

چگونگی راه اندازی سایت

مسلما اگر شما هیچ دانش برنامه نویسی ندارید و تاکنون با سیستم های مدیریت محتوا نیز کار نکرده اید بهتر است طراحی سایت خود را به شرکت های معتبر در این زمینه برون سپاری کنید.

شرکت های زیادی در هر شهر هستند که خدمات طراحی سایت را ارائه می دهند. مثلا اگر در اصفهان زندگی می کنید کافی است کلمه طراحی سایت در اصفهان را جستجو کرده و لیست وبسایت هایی که گوگل به شما پیشنهاد می دهد را بررسی کنید.

موضوع مهم در این باره این است که شرکت های کمی هستند که خدمات عالی ارائه می دهند پس انتخاب خود را با دقت انجام دهید. اگر هم با برنامه نوسی و یا سیستم های مدیریت محتوا آشنا هستید، می توانید خودتان به سرعت سایتتان را راه اندازی کنید. برای اینکار هم نیاز خواهید داشت تا دامنه و هاست تهیه کنید.

اصولی که باید در طراحی سایت مد نظر داشته باشید

در واقع مجموعه ای از اقدامات در طراحی یک سایت وجود دارند که باعث می شود مخاطبان بیشتر با سایت شما در تعامل باشند.

به عنوان مثال طراحی یک سایت و داشتن ظاهری زیبا و کاربر پسند ، می تواند تاثیر مثبتی بر حس مخاطبان شما به هنگام استفاده از سایت شما داشته باشد. اینکه شما بتوانید کاری کنید تا کاربر با یک سایت کاملا متفاوت تر از سایر وبسایت ها مواجه نشود و بتواند به راحتی نیاز های خود را برطرف سازد.

اشتباهی که برخی در روند طراحی وبسایت خود دارند این است که تمایل دارند وبسایتی کاملا متفاوت از سایر وبسایت ها راه اندازی نمایند و اصلا به این موضوع فکر نمی کنند که مخاطبان به سبک های جدید عادت نکرده اند و طراحی جدید آنها نه تنها باعث پیشرفتشان نیست بلکه باعث ضرر نیز خواهد شد.

فرایند بعد از طراحی و دیده شدن در نتایج جستجو

در واقع هدف از طراحی بسیاری از سایت ها، دیده شدن توسط مخاطبان می باشد. برای دیده شدن در گوگل شما باید سایتتان را برای گوگل بهینه سازی کنید. یکی از بهترین راه ها برای دیده شدن شروع کردن به تولید محتوا می باشد. اگر خودتان می توانید شروع به تولید محتوا برای سایتتان کنید، اما اگر این توانایی را ندارید، به یکی از شرکت ها ، سفارش تولید محتوا دهید تا برای سایت شما یک محتوای مناسب تولید کند.

زمانی که شما محتوای مناسب برای کاربرانتان تولید می کنید ، کاربران آن را با بقیه به اشتراک می گذارند و در نتایج جستجو نیز ظاهر می شوید، از طریق تولید محتوای درست و اصولی می توانید تعداد کاربرانتان را بیشتر کنید و با یک استراتژی درست و اصولی ، مخاطبان را تبدیل به خریدار نمایید.

مدت زمان مورد نیاز برای کسب درآمد از سایت

زمانی که شما وارد حوزه اینترنت و کسب و کارهای اینترنتی می شوید، اولین موردی که باید به آن توجه داشته باشید صبر است. داشتن صبر در کسب و کار اینترنتی بسیار مهم تر از هرچیزی است و دلیل آن هم این است که برای اینکه بتوانید در کلمات سخت و کلیدی در گوگل ظاهر شوید ، گاهی نیاز است تا 3 تا یکسال زمان صرف کنید.

نه زمانی که همینطور گذارنده شود، بلکه یکسال تلاش و کار بر روی وبسایتتان ، تا بتوانید به آنچه مد نظر شماست دست پیدا کنید.

کدام شرکت ها برای شما مناسب هستند؟

اگر خودتان زمان کافی برای انجام همه ی این امور را ندارید بهتر است کار خود را به آژانس های دیجیتال مارکتینگ بسپارید تا تمامی این خدمات را به صورت حرفه ای و درست برای شما انجام دهند. یکی از آژانس های دیجیتال مارکتینگ و برندینگی که وجود دارد آژانس دیجیتال مارکتینک پارماتیک است.

برای مراجعه و درخواست سفارش به این شرکت ، می توانید "پارماتیک" را گوگل جستجو کنید یا از آدرس parmatik.com به صورت مستقیم وارد این سایت شوید.

منبع:زومیت

**این محتوا تبلیغاتی است**

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • شیعه علی ازنسل آریا IR ۱۳:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۰
    0 0
    مشرق چطور دغدغه های جوان ها و مردم رو بخوبی پیدا میکنی؟؟ چطور خوده معظل و مشکل توی جامعه رو بروز متوجه میشی و بازتابش میدی!؟ گزارش ها و خبرها و.. و.. تو سایت میری رو من بدقت زیرنظر دارم، چطور میشه انقد کارت درسته؟ آیا گزارش مردمی دارید؟؟ #شهروند عادی.
  • امید افشار IR ۱۴:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۰
    0 0
    سلام برای راه اندازی سایت چند میلیون بودجه نیازه؟ یعنی اگه بخوایم کار رو به یه تیم حرفه ای بسپاریم؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس