کد خبر 1070668
تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۹
وزرات دفاع

همزمان با ولادت امام حسن مجتبی(ع) و با حضور وزیر دفاع، 20 هزار بسته معیشتی کمک مؤمنانه در رزمایش مواسات و همدلی وزارت دفاع توزیع شد.

به گزارش مشرق به نقل از روابط عمومی وزارت دفاع، امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه پربرکت و مبارک رمضان المعظم و تبریک میلاد با سعادت کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی (ع) به همه شیعیان و با اشاره به عزم انقلابی و جهادی کارکنان وزارت دفاع در کمک های انسان دوستانه خود گفت: مجموعه کارکنان و سازمان های وزارت دفاع با احساس تکلیف و پاسخ به رهبر و مولای خود 13 قلم کالای اساسی را در قالب 20 هزار بسته معیشتی مورد نیاز خانوارهای آسیب پذیر و نیازمند توزیع می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

بازدید وزیر دفاع از بیمارستان چمران

وزیر دفاع با اشاره به حضور موثروزارت دفاع از ابتدای شیوع ویروس کرونا در کنار ملت و حوزه بهداشت و درمان و به کارگیری تمام توان، تجهیزات و پشتوانه دانش دفاعی و تأمین اقلام و ملزومات تخصصی کشور در مقابله با این ویروس منحوس گفت: بلافاصله پس از فرمایشات فرمانده معظم کل قوا تمامی مدیران و کارکنان وزارت دفاع در سازمانهای تابعه با لبیک به فرمان رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در طرح "مواسات، همدلی و کمک همدلانه" مشارکت نموده و نسبت به رفع مایحتاج نیازمندان اقدامات شایان توجهی انجام دادند.

وی با بیان اینکه برخی از اقلام توزیع شده جزو اقلام پرتقاضای بازار هستند گفت: عمده ی این اقلام شامل برنج، حبوبات، رب گوجه فرهنگی، روغن، تن ماهی، ماکارونی، چای، قند و شکر می باشد که در قالب بسته های معیشتی اهدا می شود. امیر حاتمی با بیان این کمکهای معیشتی وزارت دفاع محدود به این 20هزار بسته نخواهد شد افزود: انشاالله در ایام و لیالی قدر و تا پایان ماه مبارک رمضان نیز کارکنان و مدیران صنعت دفاعی با اهدای یک روز حقوق خود و جمع آوری دیگر کمکهای خیرخواهانه گام دیگری در جهت حضوری مومنانه و عملیاتی کردن شعار مواسات و همدلی بر خواهند داشت.

وی تصریح کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، متخصصین و تلاشگران صنعت دفاعی کشور نه تنها ضامن حفظ امنیت انقلاب و نظام اسلامی اند بلکه در سخت ترین و بحرانی ترین شرایط، خالصانه و خاضعانه در کنار ملت صبور و با اراده ایران اسلامی ایستاده و به این نقش آفرینی افتخار می کنند.

وزیر دفاع در پایان گفت: انشاءالله با لطف پروردگار متعال، عنایات اهل بیت و خاصه نگاه مهرآمیز قطب عالم امکان حضرت امام زمان (عج) و همدلی و همیاری احاد ملت شریف ایران از این دوران سخت به سوی فردای روشن و امیدبخش عبور می کنیم و تنها خاطرات مهربانی ها و دستگیری ها به عنوان نماد استقامت و صبوری ملت ایران در تاریخ پرشکوه این کشور ماندگار می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس