کد خبر 1070430
تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۳
عکس/ این ترافیک‌های پرخطر را جدی بگیرید

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: ترافیک نیمه سنگین و روان در محورهای هراز و فیروزکوه را شاهد هستیم و تا اطلاع ثانوی یکسویه شدن محور هراز به تعویق افتاده است.

به گزارش مشرق، سیاوش محبی فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران، در خصوص وضعیت ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم، اظهار کرد: در حال حاضر عبور وسایل نقلیه از شمال به جنوب محور هراز نیمه سنگین و روان در جریان است و به دلیل عدم وجود ترافیک یکسویه شدن این محور تعلیق و در صورت سنگین شدن ترافیک اعمال می‌شود.

بیشتر بخوانید:

ریزش کوه در پی زلزله در محور شمیرانات

وی افزود: عبور و مرور انواع وسایل نقلیه از شمال به جنوب محور فیروزکوه نیمه سنگین و روان در جریان است و مشکلی برای عبور خودروها وجود ندارد.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران ضمن تاکید بر اینکه حادثه خاصی در محورهای مواصلاتی شرق استان تهران رخ نداده، بیان کرد: آمد و شد انواع وسایل نقلیه از محور امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم، روان و عادی گزارش شده و خودروها بدون مشکلو گره ترافیکی درحال عبور از این محورها هستند.

محبی اضافه کرد: مسافران در هنگام بازگشت در صورت برخورد با ترافیک سنگین با حفظ آرامش و شکیبایی تردد کرده و از ارتکاب تخلفاتی مانند انجام حرکات مارپیچ، تردد از شانه خاکی، سرعت، سبقت، و... به صورت جدی پرهیز کنند زیرا عوامل پلیس راه با آمادگی صددرصدی در سطح محورها حاضر هستند و با اینگونه تخلفات بدون اقماض برخورد خواهند کرد.

وی تصریح کرد: مسافران مدیریت زمان سفر را سرلوحه مسافرت خود قرار داده و بازگشت و آغاز سفر خود را به گونه ای زمانبندی کنند تا در ساعات پیک ترافیک در جاده ها حضور نداشته باشند.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران اذعان کرد: رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی، پرهیز از عجله و شتاب، رعایت فاصله طولی مناسب نسبت به خودروهای جلویی، استراحت کافی قبل و در حین مسافرت به گونه ای که در طی هر دو ساعت رانندگی حداقل ۲۰ دقیقه را در محل های مجاز به استراحت پرداخته و پس از تجدید قوا ادامه مسیر دهند، همچنین رعایت دیگر نکات ایمنی میتواند سفری ایمن را برای رانندگان و دیگر هم وطنانمان رقم بزند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس