کد خبر 1070204
تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۰
کاخ سفید

کاخ سفید تأیید کرد یک نظامی شاغل در کاخ سفید به ویروس کرونا مبتلا شده است اما نتیجه تست کرونای خود دونالد ترامپ و معاونش منفی است.

به گزارش مشرق، کاخ سفید روز پنجشنبه تأیید کرد یکی از دستیاران «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا به ویروس کرونا مبتلا شده است.

به نوشته خبرگزاری «اسپوتنیک»، کاخ سفید در بیانیه‌ای نوشت: «اخیراً از طریق واحد پزشکی کاخ سفید خبردار شدیم که یکی از اعضای ارتش آمریکا که در کاخ سفید کار می‌کند، به ویروس کرونا مبتلا شده است. نتیجه تست رئیس جمهور و معاون او منفی اعلام شده و آن‌ها در سلامت کامل به سر می‌برند».

بیشتر بخوانید:

تعداد متقاضیان مستمری بیکاری در آمریکا از ۳۳ میلیون نفر گذشت

روز گذشته شبکه «سی‌ان‌ان» به نقل از منبعی که نمی‌خواست نامش فاش شود گفته بود، یکی از اعضای زبده ارتش آمریکا که به‌عنوان محافظ شخصی ترامپ در کاخ سفید کار می‌کند به ویروس کرونا مبتلا شده است.

این منبع گفت، ترامپ از شنیدن این خبر بسیار ناراحت شده است. وی افزود، از تمام افرادی که با ترامپ یا معاونش در ارتباط هستند هر هفته تست کرونا گرفته می‌شود.

ترامپ تا کنون چند بار در معرض تماس با افراد مبتلا به ویروس کرونا قرار گرفته است که از جمله آن‌ها می‌توان به یکی از وزرای دولت برزیل اشاره کرد.

پس از دیدار رئیس جمهور آمریکا با هیأتی از دولت برزیل، بخش‌هایی از «مارالوگو» اقامتگاه او در ایالت فلوریدا بسته شده و مورد ضدعفونی قرار گرفت.

پس از شیوع ویروس کرونا در آمریکا، ترامپ تا مدت‌ها از دادن تست کرونا خودداری می‌کرد اما در نهایت مجبور به انجام آن شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۶:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۹
    0 0
    الحمدلله

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس