برهانی

مهاجم اسبق استقلال گفت: اصلاً و ابدا پرسپولیس در ۹ هفته پایانی لیگ کار آسانی پیش‌رو ندارد و نمی‌تواند خودش را ازحالا قهرمان بداند.

به گزارش مشرق، این روزها بحث تعطیلی یا برگزاری ادامه مسابقات لیگ برتر از جمله مباحث داغ فوتبال ماست. پرسپولیسی‌ها به دلیل تفاضل ۱۰ امتیازی دوست دارند لیگ پیگیری شود و از آن طرف باشگاه استقلال، تراکتور و چند تیم دیگر خواهان مختومه شدن رقابت‌های لیگ نوزدهم هستند. در همین ارتباط بد ندیدیم دقایقی با آرش برهانی مهاجم اسبق استقلال گفت‌وگو کنیم. 

به نظر تو باید لیگ تعطیل شود یا ادامه پیدا کند؟
با توجه به خطر شیوع بیشتر ویروس کرونا و برای حفظ سلامتی بازیکنان و مربیان بهتر است مسابقات لیگ همین جا مختومه شود.

مختومه با معرفی قهرمان یا بدون معرفی قهرمان؟
کدام قهرمان؟!

به هر حال پرسپولیس ۴۷ امتیازی است و ۱۰ امتیاز با تیم دوم جدول فاصله دارد؟
استقلال هم یک بازی کمتر از پرسپولیس دارد و می‌تواند با دو، سه لغزش این تیم به آن‌ها برسد.

به عنوان یک استقلالی این‌طوری حرف می‌زنی؟
بحث استقلال و پرسپولیس وسط نیست بلکه پای جان آدم‌ها وسط است. آیا پرسپولیس در چند سال گذشته با همین شکل تصمیمات، سوپرجام نگرفته است؟!

شفر رفت سوئیس و باشگاه استقلال هم نامه زد و بازی نکرد تا سوپرجام به پرسپولیس برسد. سال گذشته هم که پرسپولیس همزمان قهرمان لیگ برتر و حذفی شد؟
سال قبل بله، اما دو سال پیش می‌توانستند بازی دو تیم را برگزار و قهرمان سوپرجام را با کمی تأخیر در زمین مسابقه مشخص کنند، اما با یک تصمیم غیرفوتبالی به پرسپولیس جام دادند!

جالب شد!
جالب‌تر هم اینکه حالا دوستان فقط لیگ فرانسه را مثال می‌زنند و مدعی هستند پاری‌سن‌ژرمن قهرمان معرفی شده است. چرا لیگ هلند را نمی‌گویند؟ جام دادن بدون بازی کردن به پرسپولیس دیگر بس است.

پیشنهاد تو به فدراسیون و سازمان لیگ چیست؟
گفتم که من مخالف برگزاری مسابقات لیگ هستم آن هم به خاطر حفظ سلامتی مربیان و بازیکنان. اگر فدراسیون و سازمان لیگ همین تصمیم را گرفته‌اند بهتر است لیگ بدون معرفی قهرمان تمام شود.

پس تکلیف ۱۰ امتیاز اختلاف پرسپولیس با تیم دوم جدول چه می‌شود؟
هر قدر بدون بازی و مسابقه به پرسپولیس جام دادند دیگر بس است! امیدوارم مسئولان تصمیم درستی بگیرند، چون جام دادن به یک تیم نادیده گرفتن چند تیم دیگر است. همان‌طورکه اشاره کردم هنوز ۹ هفته دیگر باقی‌مانده و ممکن است پرسپولیس ببازد یا لغزش داشته باشد.

پرسپولیسی‌ها می‌گویند بازی‌های سخت مقابل رقیبان خود را انجام داده و حالا بازی‌های سخت‌تری در انتظار آنهاست؟
اولاً یک سه امتیاز مفت آن هم بدون انجام بازی مقابل سپاهان گرفتند که امتیاز فوتبالی نبود. در ثانی کدام بازی راحت است؟ شما به من بگویید پرسپولیس با چه تیم‌هایی و کجا بازی دارد؟

پرسپولیس به ترتیب با پیکان، شاهین بوشهر، ماشین‌سازی، فولاد خوزستان، نفت مسجدسلیمان، نساجی مازندران، ذوب‌آهن اصفهان، گل‌گهر سیرجان و سایپا بازی دارد؟
پیکان و شاهین که در لبه پرتگاه سقوط هستند و همه فوتبالی‌ها می‌دانند بازی با چنین تیم‌هایی آن هم درنیم‌فصل دوم چقدر سخت و دشوار است. ماشین‌سازی هم در تبریز فقط برد می‌خواهد. فولاد جواد نکونام هم بباز این پرسپولیس نیست. این حرف من یادتان باشد! تیم تارتار در تهران پرسپولیس را برده آن وقت در مسجدسلیمان می‌بازد؟ پرسپولیس با نساجی هم در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر بازی دارد. همه ایران هم می‌دانند امتیاز گرفتن در آنجا خیلی سخت است. ذوب‌آهن هم احیا شده و آن تیم نیم‌فصل اول نیست. گل‌گهر و سایپا هم برای نیفتادن با تمام وجود خواهند جنگید. حالا کدام بازی پرسپولیس آسان است؟!

این‌جور که تو تفسیرکردی پرسپولیس از همین حالا ۹ بازی بعدی خودش را واگذارخواهد کرد؟!
(می‌خندد) نه، من جواب کسانی را دادم که لیگ فرانسه و پاری‌سن‌ژرمن را مثال زده و در فاصله ۹ هفته‌ای تا پایان لیگ خود را قهرمان می‌خوانند. من روی کاغذ به شما ثابت کردم اصلاً و ابدا پرسپولیس در ۹ هفته پایانی لیگ کار آسانی پیش‌رو ندارد و نمی‌تواند خودش را ازحالا قهرمان بداند.

بسیارخوب، سؤال ما تمام شد. حرف ناگفته‌ای نداری؟
چرا، حرف که زیاد دارم! تبعیض واقعاً روی اعصاب ما استقلالی‌هاست. چرا برانکو که مربی خود من هم بوده و دوستش دارم و خیلی هم به گردنم حق دارد می‌تواند ۴، ۵ سال سرمربی پرسپولیس باشد، اما استراماچونی کاربلد را فراری می‌دهند؟ تبعیض یعنی این! ما استقلالی‌ها یک جایی حق داریم ناراحت و دلخور شویم. من می‌گویم نتایج و جام‌های قهرمانی در فوتبال باید در زمین مسابقه تقسیم شود و نه بیرون آن! اینکه بخواهند مثل سوپرجام دوباره بدون بازی به پرسپولیس جام بدهند. دیگر بس است!

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 48
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 8
  • محمد IR ۲۲:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۸
    36 37
    خجالت بکش شرم بر تو شرم بر تیم حکومتی استقلال شرم بر تیمسار خسرو شاهی همجنس باز موسس استقلال
    • امیر IR ۲۲:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۸
      33 18
      تیم حکومتی استقلال.خخخخخخخخخ کل ایران میدونن کدوم تیم حکومتیه
    • IR ۰۰:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۹
      17 0
      تیم حکومتی تاج؟! برو پیروزی . جمع کن بابا بچه پرو
    • IR ۰۸:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۹
      4 1
      چی زدی-؟؟تیم حکومتی؟؟/مکتب عبده قاتل تختی.مکتب انگشت
  • سیروس IR ۲۲:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۸
    28 34
    واقعا" خجالت نمی کشی از این افاضاتی که زر ردی؟ سال گذشته و سال قبلتر از آن که پرسپولیس در بعضی از بازیهای حساس امتیاز از دست میداد، تیم دوچرخه سواران و تیمهای اصفهانی و تبریزی و ... نمی توانستند بازیهای خود را با امتیاز از زمین بیرون بیان، پرسپولیس مقصر که قهرمان شده؟ واقعآ شرم بر شما تیم های دیگه عرضه بردن نداشتند، پرسپولیس نبایستی قهرمان میشد؟ تو بازیکن ملی هستی و از تمام زیر و بم فوتبال خبر داری، آنوقت مثل هواداران تیمها داری از مهندسی نتایج صحبت میکنی؟ ایگه برای پرسپولیس قهرمانی برای سه فصل مهندسی شده باشد آنوقت برای اس دق لال و سایر تیمها در سالهای فبلتر هم بایستی این مهندسی شکل گرفته باشد؟ قبول نداری؟ پس حرف مفت نزن
    • امیر IR ۰۰:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۹
      24 0
      مثل بازی با سپاهان که داور قر کمر رو براتون پنالتی گرفت..
    • امیر IR ۰۰:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۹
      5 11
      قبل اومدن مسعود جون(سجده شکر بقای محمد نوری در پایان فصل) بعد از اومدن مسعود جون(اسنپ جام و جام های اهدایی) حالا شما چرا قبل مسعود توی ده سال نتونستین هیچ جامی بگیرین؟؟؟ یعنی با اومدن مسعود یهویی فوتبالتون متحول شد؟؟؟
    • محمود IR ۱۳:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۹
      2 1
      سال گشته،که معلوم شد چگون قهرمان شدید، اگر آن دو امتیاز را داوران در بازی با صنعت نفت در آبادان از استقلال به ناحق نمی گرفتند آنوقت شما می توانستید قهرمان شوید؟ خوب است که داور آن بازی اعتراف کرده که اشتباه کرده است، شما پرسپولیسی ها خیلی پر رو هستید
  • IR ۲۳:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۸
    22 18
    آرش جان دمت گرم که حرف همه ما را زدی ما که دستمان به جایی نمی رسد مگر شما حرفهای ما را بزنید. به قول فیلم نون خ کی پرسپولیس را قهرمان کرد داور . کی پرسپولیس را قهرمان کرد وزیر ورزش . کی ....
    • IR ۲۳:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۸
      23 26
      آب و بریز همونجا که میسوزه عمو !!!!!
    • ایمان IR ۰۰:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۹
      59 4
      دقیقا حرف همه رو زد دمت گرم آرش عزیز جام بدون بازی دیگر بس است اونجا که گفتی ۳ امتیاز مفت خیلی حال کردم ۳ امتیاز مفت رو پس میگرفتن و بازی برگزار میشد الان اختلاف ۴ امتیاز بود چون سپاهان تو اصفهان لوله میکرد پیروزی رو استقلال هم یک بازی عقب افتاده داره که میبره میشه ۱ امتیاز نه ۱۰ امتیاز قابل توجه لنگی های عزیز(پیروزی ای ها) امتیاز مفت و جام بدون بازی دیگر بس است
  • IR ۲۳:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۸
    21 42
    سوزش همچنان ادامه دارد..... و هیچ مسکنی هم برای آن یافت می نشود!!!!
  • IR ۲۳:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۸
    5 2
    پیشنهاد من این هست که بازی های لیگ فعلا تعطیل شوند . اما امتیاز مسابقات فصل آینده برای این فصل هم لحاظ شود . مثلا مسابقه ی پرسپولیس و ماشین سازی تبریز به میزبانی ماشین سازی ، هم برای فصل آینده محاسبه شود و هم به عنوان مسابقه ی معوقه ی فصل فعلی
  • 6تایی سکوت کن IR ۲۳:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۸
    10 25
    6تایی عزیز اینایی که شما فرمودید تبعیض نیست! اسمش عقده ای شدن و کاری نتونستن کردن جلوی سرورت هست ببینو و بسوز! اگر مردید بیاید تو زمین! چرا همتون میترسن بازی کنید ولی پرسپولیس با 10 امتیاز اختلاف مشکلی با ادامه لیگ نداره! جالبه که شما از ترس و وحشت که میدونید امسال ما قهرمانیم میخواین با کورونا بازی یا همون ننه من غریبم بازی سابق دست پرسپولیس بزرگ از جام کوتاه کنید اینو به وضوح میشه تو صحبت های خودتم دید
    • علی IR ۰۰:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۹
      21 0
      آره همه تیم ها میترسن! بابا بسه خداوکیل شرم کنین دیگه تا کی؟ ما هم خدایی داریم
    • IR ۰۶:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۹
      1 3
      کرونا کل جهانوتعطیل کرده وباشروع مسابقات میتونه شیوع بیشتری پیداکنه پس ما بهانه نمیاریم الآن اگه لیگ ازسرگرفته بشه ما باتیمی بازی میکنیم که ازشر مصدومیت های زیاد خلاص شده پس حتی اگه شما لیگ روببرین (حتی!) جام حذفی مال ماست ماترسی ازروبه روشدن بارقبا توزمین نداریم وفقط ازشیوع کرونا می ترسیم وگرنه چه لذتی بالا ترازله کردن شماتو سوپرجام حذفی وشایدم لیگ
  • ح IR ۰۰:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۹
    1 27
    بابا حتما بازیهای استقلا ل راحته و همه را میره؛ میخای جام بدیم به شما چون خیلی وقته جام گرفتن یادتون رفته
  • مرتضی IR ۰۰:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۹
    0 21
    در رابطه با این لجن نظر ندهید فردا اسم درمیاره اسم این بدبخت کیسه را بیندازید توی سطل
  • IR ۰۰:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۹
    19 0
    لنگپولیس امسال هم قهرمانی مفت چنگش. میخوام ببینم دولت که عوض شد و وزارت لنگ و جوانان هم دیگه نبود عرضه قهرمانی داره؟ همه میدونن یه عده تو وزارت مثلا ورزش و جوانان یه عده جاده صاف کن پرسپولیس برای قهرمانین. استراماچونی میره ۴۰ روز تیم بیصاحابه، اونوقت هنوز کالدرون نرفته فورا با زور و فشار گلمحمدی رو از شهرخودرو میارن تیم لنگ. بابا لنگیا به قهرمانیهایی که با تخریب رقیب بدست میاد ننازین.
  • IR ۰۰:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۹
    6 21
    یکی نیست به این آدم بگه لیگ هلند دو تا تیم باهم هم امتیاز بودن و اصلا منطقی نبود یکی شون قهرمان اعلام بشه - واقعا باید به این آدم گفت آبو بریز اونجایی که میسوزه !!
  • جواد IR ۰۱:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۹
    4 18
    سالهایی که ما قهرمان نمیشدیم مگه زمین و زمان رو به هم زدیم؟شماها نمیتونین قهرمان بشین تقصیر ماست؟بازیکنانی شما عرضه ندارن پنالتی بزنن تقصیر ماست؟شماها میرین بازیکنای میلیون دلاری میارین بعد عرضه ندارین حفظشان کنین تقصیر ماست؟وای که شماها چرا اینقدر بی منطق تشریف دارین؟فقط یه سوال چرا فقط با امیر قلعه نوعی قهرمان لیگ برتر میشین؟نکنه به خاطر مافیای اون اقاست؟بهتره برین ببینین کی بیشتر بودجه گرفته پرسپولیس یا استقلال؟کی نازک نارنجیه وزارت ورزشه؟که همیشه بدیهای استقلال رو تقدیم میکنه؟چشاتونو باز کنین آقای برهانی.با این حرفا میخوای عزیز دل هواداران استقلال باشی ولی راهشو نمیدونی
  • احسان IR ۰۱:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۹
    3 18
    به والله صحبت های چند وقت اخیر استقلالی ها در مورد پرسپولیس چیزی جز حسادت به موفقیت های چند سال اخیر پرسپولیس نیست.
  • IR ۰۱:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۹
    4 9
    از استقلالیا متعجبم که چطور دم از لغزش پرسپولیس میزنند در حالی که خودشان با بالا جدولی ها مسابقه دارند؟!!پس بهتره حواستون به لغزش تیم خودتون هم باشه چون ازبس درگیر لغزش پرسپولیس شدین که دیگه امتیاز از دست دادن های خودتون رو فراموش کردید!! درضمن تصمیم غیر فوتبالی؟!!!!آرش جون فراموش کردی تیم تون به فیفا شکایت کرده اونجا هم حقو به پرسپولیس دادن!!!!این تصمیم رو عالی ترین سازمان فوتبالی جهان داده !!!بازهم آیا غیر فوتبالیه؟!!!
  • اسماعیل IR ۰۱:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۹
    2 17
    آخه این عددی نیست که حرف مفت میزنه اگه الان خودشون جای سرورشون بودن چی میگفتن زمین و زمان رو بسیج میکردن که تیم پ هزینشون رو قهرمان کنن تو ایران کسی حریف پرسپولیس نیست همه فرار میکنن همین قلعه نوعی با این همه ادعا جرات نکرد بیاد تو زمین بازی کنه. تو کجای دنیا از این غلطتا میکنن. کلا حذفشون میکنن که لیگ رو به مسخره میگیرن اینجا چکار کردن سپاهان رو بسه دیگه شعر و ور کسایی که اینا رو میارن تو برنامه چرت و پرت بگن مقصرن. خاک بر سر امثال این جور فوتبالی ها
  • نیما IR ۰۲:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۹
    3 18
    دوستان استقلالی علاج سوزش شما روغن بنفشه هست. نحوه استعمال رو هم که قطعا میدونید. چندسالی هست سایر روغن‌ها دوای دردتون نبوده، این یه قلم رو هم استفاده کنید.
  • IR ۰۲:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۹
    4 21
    این بدبختا دارن میمیرن اگه امسالم قهرمان بشه پرسپولیس چهارو میخوان کجاشون بکنن این بدبختای جعلی
  • فریبرز RO ۰۲:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۹
    3 19
    خدایی ما پرسپولیس ها به این بنده خدا حق بدیم شاید ماهم ۳ فصل قهرمان نمی شدیم و در آستانه چهارمین قهرمانی بودیم اینجور میسوختیم برید؟ برا کورنا دعا کنید بدبختها
  • بیژن IR ۰۲:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۹
    1 13
    یعنی دادگاه کاس هم مهندسی شده بود...بریدخداروشکرکنید ک سوپرجام بازی نکردین وگرنه دوباره شش تایی میشدین .براهمین فرارکردین ترکیه
  • حسین IR ۰۲:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۹
    2 24
    تا شیش می تونی بشماری
  • IR ۰۳:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۹
    30 0
    آقا من که میگم بقیه لیگ رو آنلاین برگزار کنید تموم بشه بره
  • عماد IR ۰۳:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۹
    2 21
    چه استدلال مزخرفی داره برهانی... باعث سوپرجام نگرفتنتون خودتون بودین که فکر کردین قهوه خونه مشت اکبره که هر وقت شما گفتید بازی تاخیر بیفته
  • حسين AE ۰۳:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۹
    0 18
    با سلام به شما عرض كنم اميدوارم اين حرفها يادت نره اقاى برهانى ازهمين حالا فكر كن اكه بازيها شروع بشه بعد از اين بيمارى برسبوليس. بيشترين امتياز را در همين 9بازى ميكيرد اونوقت. يادت حرفهاى امروزت بيفت
  • IR ۰۵:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۹
    0 19
    بسوزید ما به هر قیمتی دوست داریم قهرمان شویم حالا شماهم برید به هر قیمتی شده قهرمان بشید...آفتابه بیارم
  • حسین IR ۰۵:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۹
    19 1
    از اونجا که معلومه این کرونا حالا حالاها دست بردار نیست و خطرش پابرجاست پیشنهاد میدم برای حفظ جان بازیکن ها و رفتن یک ستاره دیگه روی آرم و لوگوی پرسپولیس بیان تا ۴ سال اینده تکلیف قهرمان رو معلوم کنن و ۴ تا جام قهرمانی به پرسپولیس بدن تا خیال همه فوتبالی ها راحت بشه و پرسپولیسی ها هم (طفلکی ها) به حقشون برسن. دیگه کرونا هم خیالش راحت میشه از پرسپولیس و دست از سر کشور ایران برمیداره و راهش رو میکشه و میره راستی معلوم شده کرونا هم پرسپولیسیه .
  • راعی امین IR ۰۵:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۹
    18 0
    سلام.به نظر من که طرفدار استقلال کبیر هستم،اینه که تیم قهرمان مشخص نشود.امتیاز همه تیمها به همین منوال به فصل بعد انتقال پیدا کند،همچنین چند بازی عقب افتاده در طول فصل ۹۹ انجام شود تا همه تیمها با تعداد بازی انجام شده مساوی به فصل بعد انتقال پیدا کنند. بنابراین امتیاز فصل ۹۹ به فصل قبل اضافه میشود،و تیم قهرمان در طول دو سال یا همان دو فصل انتخاب میشود.دو تیم صدر جدول لیگ ،یک, به لیگ برتر بیایند.ولی دو تا تیم انتهایه جدول لیگ برتر به لیگ یک سقوط نکنند و لیگ برتر در فصل ۹۹با هجده تیم انجام شود.جام حذفی هم لغو شود.سهمیه اسیایی جام حذفی برای بازیهایه اسیایی هم از منتخب های کنونی که بازی میکنند ،برای فصل بعد هم در این تورنومنت حضور پیدا کنند،شاید در این پیشنهاد به تیم مورد علاقه کسی اجحاف شود که من عذرخواهی میکنم.البته نظر همه محترم میباشد.ما باید فرهنگ،احترام گذاشتن به هم را یاد بگیریم،نه اینکه فقط بهم فحش بدیم و به همدیگه بی احترامی کنیم.باید یاد بگیریم مملکت برای همه ایرانیها در روی کره زمین میباشد،چه موافق چه مخالف...با تشکر از مشرق
  • IR ۰۶:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۹
    0 11
    ما با دست خالی نایب قهرمان اسیا شدیم حتما اونجا هم دست داشتیم؟ یه چی نگید که مرغ تو قبالمه هم خندش بگیره
  • علی IR ۰۶:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۹
    1 0
    کرونا کل جهانوتعطیل کرده وباشروع مسابقات میتونه شیوع بیشتری پیداکنه پس ما بهانه نمیاریم الآن اگه لیگ ازسرگرفته بشه ما باتیمی بازی میکنیم که ازشر مصدومیت های زیاد خلاص شده پس حتی اگه شما لیگ روببرین (حتی!) جام حذفی مال ماست ماترسی ازروبه روشدن بارقبا توزمین نداریم وفقط ازشیوع کرونا می ترسیم وگرنه چه لذتی بالا ترازله کردن شماتو سوپرجام حذفی وشایدم لیگ
  • محمد IR ۰۸:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۹
    0 35
    جدا برات متاسفم آقای آرش برهانی با این منطقی که داری اینطور که جنابعالی میفرمائید هر تیمی هر زمان که دلش خواست میتونه وارد زمین مسابقه نشه و هیچ عواقبی هم براش نداشته باشه این یعنی قانون جنگل
  • IR ۰۹:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۹
    0 18
    کل ایران میدونن از اول هم استقلال تیم حکومتی بوده و هست و هر نوع اغماضی که میشده در حقش کردن اونجا هم که به نفعش رأیی صادر نشده فیفا نذاشته! از قدیم گفتن لطف مکرر حق مسلم شود! حالا قضیه استقلالی ها شده!!
  • سید مجتبی ساداتی IR ۱۰:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۹
    4 13
    حالا می خوان بدون بازی قهرمان رو معلوم کنند همینطور باید دو تیم اخر رو بدون بازی به دسته پایین تر بفرستن این کار درسته
  • پرسپولیس قهرمان دشمن تاج داران IR ۱۱:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۹
    1 22
    پرسپولیس تو این چند سال نشان داد کلا تیم قهرمانه مگر اینکه خلافش ثابت بشه ارش آب خنک بدم بریزی اونجایی که میسوزه دارید تو قهرمانی پشت کله هم چهارتایی میشید
  • حمید توحیدلو US ۱۱:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۹
    1 26
    خوب هر شخص نظر خودش رو دارد ولی سووال این آقای محترم روی کدوم حساب و کدوم کاغذ با ۱۰ امتیاز بالا قهرمانی پرسپولیس رو به اما و اگر واگذار کرد خوب از قدیم گفتند پشت نمونه خروار است راستی اگر استقلال جای پرسپولیس بود بازهم نظر ایشون همین بود ؟ ضمنا خوب مگر سایر مربیان استقلال کار نابلد هستند ؟! بهتر است موفقیت های دیگران رو کم رنگ نکنیم راز موفقیت خودمان تخریب دیگران نیست
  • علیرضا دیلم استان گلستان IR ۱۲:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۹
    0 1
    من یه سوال از آرش برهانی دارم که در این مصاحبش متعصبانه حرف زدن .اگر استقلال 10 امتیاز جلو بود وافعا با همین ادبیات سخن می گفتند مطمئنا نه چون وقتی کسی در هنگام سخن غیر منطقی واحساسی سخن بگوید همیشه حزبی وجناحی حرف خواهد زد ومسئله بعد اینکه آقایان نیامدند سوپور جام بازی کنند چه ربطی به قهرمانی پرسپولیس دارد واینکه سپاهان با اون عمل وقیحانش یک بدعتی در فوتبال جهان راه انداخت باید ازش دفاع می کردند؟ ودر پایان پرسپولیس سه بار پشت سرهم قهرمان شد دارن آقاین می سوزند
  • رضا GB ۱۲:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۹
    1 0
    امیدوارم نهادهای رهبری ورود کنند به ورزش مملکت.حتی سازمان بازرسی با نفرات بیطرف. آدمهای غیر ورزشی امثال ناظمی مشاور وزیر ورزش.را دوروبر ورزش دور کنند نه آدمهای کار بلد و ورزشی را؟؟؟؟؟انشاالله.
  • محمود IR ۱۲:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۹
    1 0
    آرش خیلی هم درست گفته لنگیا خجالت بکشن
  • IR ۱۳:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۹
    0 1
    خیلی جالبه استقلال وسپاهان میترسند جلوی پرسپولیس دران زمان بازی کنند میگند زمین کج بود. واقعا حسادت وعقده تا کجا. چرا تعصبهای الکی چشمان تون را کور کرده وبهمه تهمت میزنید.
  • حسین IR ۱۸:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۹
    1 1
    استقلالیای عزیز... به جای اینکه بگردید دنبال مقصر بیرون از مجموعه ایکاش یه خورده از تیمتون ایراد فنی و به جا می گرفتید تا دیگه بزرگای تیمتون آنقدر کم کاری نکنن شما رو فریب ندن .. ببینید پیشکسوتای استقلال مدام دارن همو میزنم هر سه چهار نفر شدن یه دسته ‌‌‌‌‌‌‌ببینی از وقتی منصور پورحیدری از بین شما رفت یا قبلش که مریض شده بود دیگه تیم نتونست رو پاش واسطه (( این تنها یه دلیل داره قدیمیای تیم همه خودشونو پادشاه می‌دونن))
  • IR ۱۳:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۴
    0 0
    بله

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس