کمند امیرسلیمانی

کمند امیرسلیمانی گفت: تجربه زندگی در امارات برایم تجربه خوبی نبود. شاید باید چیزی را می فهمیدم و فهمیدم. من در فضای کارم قدری دلسرد شده بودم و خسته کننده و کسل کننده شده بود.

به گزارش مشرق، کمند امیرسلیمانی که مهمان برنامه «باغ رمضان» بود، گفت: اولین بار که خیلی شناخته شده بودم سوم دبستان بودم. از اول  دبستان بازی می کردم. سوم دبستان یک سریالی در گروه کودک پخش شد که خیلی پربیننده بود. خانمی بیرون من را دید و گفت وای تو کمندی. گفتم نه خیر! به پدرم گفتم این خانم چه صمیمیتی با من دارد که اسم کوچکم را صدا می زند. گفت این یعنی تو را دوست دارند، اگر خیلی برایت سخت است دیگر بازی نکن. ۲۵ سال است من به خانه های مردم رفت و آمد دارم و نمی شود که نسبت به هم بی تفاوت باشیم.

بازیگر سریال پرخاطره « پدر سالار» با بیان اینکه برای ایام عید با آقای کشاورز تماس گرفتم. کسالت دارند ولی در مجموع حالشان بد نبود، اظهارداشت: هر چه که یاد گرفتم در زندگی و ارتباطات اجتماعی از پدرم بوده است. البته من انگشت کوچک پدرم هم نیستم. پدرم همیشه نظرش را می گفت و بعد می گفت این نظر من است. اگر می خواهی برو تجربه کن خودت می فهمی. جالب است ما عقیده‌هایمان هم خیلی شکل همدیگر است. ولی در کل تا به امروز در هیچ زمینه ای چه زندگی شخصی چه کاری پدرم نگفته کاری را بکن یا نکن. آزادی که پدرم به ما داد باعث شد هیچ وقت  دنبال آزادی های الکی نرفتیم.

او افزود: امروز از ساعت ۹ صبح سرکار بودم اما هم چنان پر انرژی هستم. به برنامه عمو پورنگ پیوستم خیلی برایم خوب بود. بعد از سالها نیاز داشتم به این فضا.دو سه روز پیش بود گفتم امروز احساس می کنم جزو این خانواده هستم. کار رادیو هم کرده ام. برای همین کارها به دنیا آمده‌ام.

کمند امیرسلیمانی اظهارداشت: اگر قرار باشد یک کوله پشتی بردارم برای قرن دیگر با یک تبلت و خوراکی برمی دارم. تبلت برای اینکه با افراد خانواده و دوستان در ارتباط باشم. البته من تبلت ندارم و احساس می کنم نیازی نیست. سرکار برخی دوستانم به من می گویند چقدر با گوشی کار می‌کنی. می گویم من اینجا چون وقت دارم با گوشی کار می کنم. در خانه اینطور نیست. احساس می کنم لازم نیست همه چیز را بدانیم و درباره اش اظهار نظر هم کنیم. من نهایتا در سه چهار شاخه می توانم خودم را قبول داشته باشم و صحبت کنم. 

او درباره روزهای شیوع کرونا گفت: زمانی که کرونا شروع شد من تا ۲ اسفند سرکار بودم و تعهد داشتم به سریالی. دوباره می خواستند ۳۰ قسمت تولید کنند و من عدزخواهی کردم. با پدرم و مادرم در یک ساختمان هستیم احساس خطر کردم و بنابراین تا اول اردیبهشت در قرنطینه  بودم. از اول اردیبهشت رفتم سرکار با رعایت مسائل بهداشتی.

امیرسلیمانی گفت: راستش را بخواهید من خیلی بدم نیامد از این اتفاق. جهان و مردم خیلی از هم دور شده بودند. زندگی ماشینی شده بود. آدم ها نسبت به هم پرخاشگر شده بودند. فقط یک اتفاق جهانی می توانست آدم ها را به این فکر بیاندازد که ممکن است دیگر نباشیم و باید قدر داشته ها را بدانیم. زمین هم در کنارش نفسی کشید. حیوانات هم اجازه زندگی دارند.

وی افزود: بی‌احترامی آدم‌ها به هم من را خیلی اذیت می کند. به نظرمن حتک حرمت، فحاشی و بی احترامی آدم ها نسبت به هم خیلی بد است. 

کمند امیرسلیمانی گفت: تجربه زندگی در امارات برایم تجربه خوبی نبود. شاید باید چیزی را می فهمیدم و فهمیدم. من در فضای کارم قدری دلسرد شده بودم و خسته کننده و کسل کننده شده بود. فهمیدم فرار از مشکلات چیزی را حل نمی کند با هزار ایده و نقشه وبرنامه و دید مثبت رفتیم  وبعد فهمیدم همیشه چیزی را که می خواهی آنطورکه می خواهی پیش نمی رود. اتفاقاتی افتاد ما به مشکلات زیادی در آن کشور برخورد کردیم. در ایران اولین بار ۸ سالم بود که توسط مردم شناخته شدم. اما در آنجا می رفتم یک اداره دولتی و می گفتند نمی شود. می گفتم در تهران جایی بروم  همه می گویند آذر پدر سالار است و کارهایم را انجام می دهند. زندگی در امارات برای من خوب نبود. من در ایران مترو و اتوبوس سوار می‌شوم. با مردم در ارتباط هستم. احساس غریبگی در این کشور اذیتم می کرد. مشکلات مالی و مشکلات حاشیه ای باعث شد این کشور به خصوص برای من مثل باتلاق باشد. خیلی ها هم البته در این کشور موفق بودند شاید راهش را بلد بودند.

وی در پایان گفت:من از نظر خودم در حرفه ام موفق هستم. ما در خانواده مان سوپراستار بودن و موفق بودن را یک چیزهای دیگری می دانیم. پدرم به من یاد می داد که باید خاکی باشی و با مردم باشی. اینکه بروم در غار تنهایی خودم، رد شدن از فرش قرمز دور از مردم را دوست ندارم. پدرم مردمی بودن را یادم داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 18
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • اناری IR ۰۸:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۹
    20 2
    آفرین برشماوخانواده بافرهنگتان
  • نقاد IR ۱۰:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۹
    14 8
    بله. قدر عافیت کسی داند که .... اگر واقعا پدرتان آن فضیلتهای ادعایی را یادتان داده بود، چرا رفتی امارات؟؟؟
  • IR ۱۰:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۹
    28 2
    تجربه نا خوشایند ایشون فقط،به این دلیل بوده که تو ادارات نمی شناختنش وکارش راه نمی افتاده ؟! اما اینجا همه میکن اذر پدر سالاره وکارش راه میفته ....‌ اونجا نمیشناختن ،تحویل نمی گرفتن ..... بهتره تو حرف زدن دقت بیشتری بفرمایید .
    • IR ۱۱:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۹
      11 0
      ترجمش می شه اینحا سرمایه اجتماعی داره، اونجا نداشته. داره درست می گه بنده خدا.
    • IR ۱۲:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۹
      5 0
      واقعا.اینجا خوبه چون براش پارتی بازی میکردن.
    • IR ۱۳:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۹
      3 1
      لااقل نمیگه دلم برای وطنم یا مثلا مردم خونگرم و مهربان تنگ شده بود.
    • هامون DE ۱۵:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۹
      3 2
      حرف دلش را گفته . ایراد نداره ، مثل آنهایی که به استانبول بروند و بر گردد ، در ایران چادر سر کنند نیست .
  • جوجه تیغی بدنساز GB ۱۱:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۹
    6 4
    اووووه رفتی امارات انقد کلاس میذاری؟ هائیتی رفته بودی چیکار میکردی؟
  • سیما امیرسلیمانی بابلی IR ۱۱:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۹
    4 1
    کمند خانم ازهمه تعریف وتمجید کردیدخصوصا" اشاره های ویژه وتعریف و تمجید غیرقابل وصف از پدر گرامیتان ، ولی دریغ ازیک اشاره کوچولو ازمادر
  • IE ۱۲:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۹
    2 0
    خارج کشور به دو قشر خوش نمی گذره، سلبریتی ها و پناهندگان سلبریتی ها چون معروفیتشونو از دست میدهند و خیلی عادی زندگی می کنند و اصولاً ماهیت بازیگری برای دیده شدن است ، دیده نمی‌شوند و لذا ایران براشون بهتره.... پناهندگان هم چون بخاطر یکسری قابلیتهای علمی نمی آیند بعد از مدتی حس حقارت دارند ، اما اقشار علمی و اساتید و محققان ایرانی خیلی اوضاع رضایت‌بخشی دارند و آن طور که پناهندگان حس اطاعت کردن دارند این قشر اصلا ندارند و حس آزادی بیان و ابراز عقاید دارند و این در عزت نفس موثر است ،...
  • IR ۱۳:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۹
    2 1
    من هیچ دشمنی با ایشون و خانواده شون ندارم ولی به نظر من که بازیگران معمولی هستن نه سوپراستار. تازه به لطف پدرشون، ایشون و برادرشون بازیگر شدن.
  • IR ۱۳:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۹
    5 2
    بازیگری که خودش و داداشش به خاطر پارتی باباش یه سری نقشهای درجه سه میگیره خب معلومه ایران براش بهشته. امارات سینما نداره که اینا بخوان بازی کنن. امارات رو باید از متخصصین رشته های فنی بپرسید یا از ایرانیهایی که تجارت میکنن.
  • IR ۲۱:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۹
    0 2
    چه کاره هست؟
  • IR ۲۱:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۹
    2 1
    ظاهرا اقوامش در سینما و سیما و رسانه نفوذ زیادی دارند و شرایط کار با حقوق نجومی و رانتی مهیاست
    • IR ۲۲:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۹
      1 1
      این پولهایی که اینها از بیت المال دریافت میکنن، حق فقرا و مستمندان هست.نمیدونم چطوری این پولها از گلوشون پایین میره.
  • IR ۲۲:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۹
    0 3
    کشتید همتون خودتونو که فقط بگید ایران خوبه و خارج ایران،حالا هرجا،بده!
  • DE ۰۰:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۱
    1 0
    این خانم خیلی با هوش است. من سی سال طول کشید تا بفهمم چه کلاهی به سرم رفت! خدا را شکر توانستم سر خر را برگردانم. به خواست خدا پس از انجام تعهدات خود به ایران باز خواهم گشت و از مسجد بیرون نخواهم رفت... خدایا رحم کن و مرا مسلمان بمیران. آمین!
  • IR ۲۱:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
    0 0
    خب به سلامتی موفق باشی مام رشتی هستیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس