کد خبر 1070105
تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۰۴:۰۰
شهید شکیبا

سرهنگ پاسدار شکیبا سلیمی فرمانده شجاع و دلیر سپاه بیت‌المقدس استان به‌دلیل اخلاص، تقوا، ولایت‌مداری و مردم‌داری در قلب همه مردم و پاسداران کردستان جای داشت.

به گزارش مشرق، ظهر روز سه‌شنبه (۱۶ اردیبهشت‌ماه) در پی درگیری رزمندگان سپاه با یک تیم تروریستی ضدانقلاب در دیواندره سرباز ولایت سرهنگ پاسدار شکیبا سلیمی فرمانده شجاع و دلیر پس از عمری مجاهدت و فداکاری در راه امنیت پایدار استان کردستان، به‌همراه ۲ رزمنده غیور اسلام «جعفر نظام‌پور و محمد شکری» پس از درگیری و به درک واصل نمودن تعدادی از عناصر ضد انقلاب، شهد شیرین شهادت را با زبان روزه نوشیدند.

به‌همین منظور گفت‌وگویی با سردار محمدحسین رجبی فرمانده سابق سپاه بیت‌المقدس استان کردستان که ۱۰ سال فرمانده سرهنگ شکیبا سلیمی بودند، داشته‌ایم تا بیش از پیش به بررسی ابعاد شخصیتی این شهید والامقام بپردازیم. در ادامه مشروح این گفت‌وگو را می‌خوانید:

سردار محمد حسین رجبی ضمن تسلیت شهادت سه نفر از نیروهای سپاه بیت‌المقدس، به تشریح دلایل علاقه مردم به «سرهنگ شهید شکیبا سلیمی» و خصوصیات شخصیتیش پرداخت و اظهار داشت: برادر عزیزم سردار شهید شکیبا سلیمی سرباز واقعی ولایت، جهادی، خدامحور، فداکار، از نیروهای شجاع، با استعداد، مخلص، مؤمن، توانمند و منظبط سپاه استان بود که شهادتش همه ما را داغدار کرد.

وی گفت: شهید سلیمی به‌دلیل اخلاص، تقوا، ولایت‌مداری و مردم‌داری در قلب همه مردم و پاسداران جای داشت و مردم شهرستان‌های مختلف استان، برای تشییع پیکر این سردار محبوب و مردمی سنگ‌ تمام گذاشتند.

فرمانده سابق سپاه بیت‌المقدس و قرارگاه استانی شهید شهرامفر استان کردستان با بیان اینکه شهدا ادامه‌دهنده راه امام حسین(ع) هستند، خاطرنشان کرد: بنده حدود ۱۰ سال از نزدیک با ایشان در ارتباط و افتخار همکاری با هم داشتیم که حقاً ویژگی‌های افراد مومن، با ایمان، مخلص، شجاع و خدمتگزاری صادقانه به مردم را در وجود این فرمانده محبوب می‌دیدم.

وی با بیان اینکه شهید سلیمی در تراز و در قامت شهید و شهادت بود؛ افزود: ایشان انسان پرتلاشی بودند که با جان و دل مجاهدت می‌کرد و شبانه‌روز برای حل مشکلات مردم و محرومیت‌زدایی روستاهای شهرستان‌های سروآباد و مریوان در تلاش بود، شهادت شایسته چنین شخصیتی است.

فرمانده شهید سلیمی تصریح کرد: بنده بسیار ناراحتم اما اطمینان دارم نیروهای بومی منطقه انتقام این شهید بزرگوار را خواهند گرفت چرا که صاحب این خون‌ها خداوند متعال بوده و یکی از صفات خداوند منتقم است و خداوند انتقام این شهدا را توسط افراد مومن، ولایتمدار و افرادی که سرباز دین هستند، خواهد گرفت.

گفتنی است؛ پاسدار شهید سرهنگ شکیبا سلیمی در سال‌های ۹۱ تا آبان‌ماه ۹۵ فرماندهی سپاه شهرستان سروآباد و از سال ۹۵ تا هشتم مردادماه ۹۸ فرماندهی سپاه شهرستان مریوان را برعهده داشت.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس