کد خبر 1069865
تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۶
فیلترینگ  اینستاگرام نمایه

رئیس پلیس امنیت عمومی پایتخت گفت: ماموران پلیس امنیت عمومی به صورت ویژه و شبانه‌روزی فضای مجازی را رصد و با عاملان کری‌خوانی در این بستر برخورد خواهد کرد.

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار علی ذوالقدری گفت: وظیفه اصلی پلیس امنیت عمومی برقراری نظم و امنیت برای کلیه شهروندان است و بررسی پرونده های کری خوانی در فضای مجازی یکی از موضوعاتی است که در این پلیس بررسی می شود.

ببینید:

فیلم/ ناامن کنندگان نظم و امنیت پایتخت در چنگال قانون

وی به پرونده‌ای که چند روز پیش در پلیس امنیت عمومی مورد بررسی قرار گرفت اشاره کرد و گفت: در این پرونده دو شرور معروف شهر ری با کری خوانی و رجز پرانی در فضای و سپس با حضور در محلات و عربده کشی و قدرت نمایی موجب رعب و وحشت و نا امنی در محل شده بودند مورد بررسی قرار گرفت و با شناسایی مخفیگاه این متهمان در شهرک گلستان هر دو متهم دستگیر شدند.

رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ در ادامه به پرونده دیگری اشاره کرد و عنوان کرد: در این پرونده ۶ شرور سطح یک پایتخت با کری خوانی در فضای مجازی و حضور در محله جنت آباد با همراه داشتن سلاح "وینچستر" موجب نا امنی در سطح محل شده بودند که با رصد دقیق اطلاعاتی ماموران پلیس امنیت عمومی فاتب هر شش شرور شناسایی و با دستور قضائی دستگیر شدند.

این مقام ارشد انتظامی در پایان با تاکید به رصدهای ویژه اطلاعاتی در فضای مجازی و شناسایی عاملان کری خوانی در این فضا، افزود: پلیس امنیت با این افراد برخورد قانونی خواهد داشت و با رصد اطلاعاتی دقیق و شبانه روزی در حال شناسایی آخرین تحرکات این افراد در فضای مجازی است.

رئیس پلیس امنیت عمومی با بیان اینکه با مشاهده چنین اعمالی از سوی کاربران فضای با هماهنگی های قضائی عاملان آن دستگیر و تحویل مرجع قضائی خواهد شد، اضافه کرد: وظیفه پلیس برقراری نظم و امنیت عمومی شهروندان است و پلیس با اخلال گران این نظم و آسایش عمومی برخورد خواهد کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • کوروش IR ۰۰:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۸
    0 0
    پناه بر خدا،مگه تگزاسه؟!
  • IR ۰۱:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۸
    0 0
    یادش بخیر یه زمانی افتابه مینداختن دور گردن اراذل اوباش تو محلات میگردوندن و از پلیس پس گردنی میخوردن اما الان لات و گنده لات ها ارج و قربی دارن و دست بهشون بزنی مشمول حقوق شهروندی میشن و از مامور هم شکایت میکنند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس