کد خبر 1069751
تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۴
بیرانوند

دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید: رکورد چهار بار قهرمانی متوالی در فوتبال ایران ماندگار خواهد شد.

به گزارش مشرق، علیرضا بیرانوند که در خرم‌آباد حضور دارد به بلاتکلیفی باشگاه‌ها برای ادامه لیگ اشاره کرد و افزود: امیدوارم هرچه سریع‌تر تصمیم قطعی در این خصوص گرفته شود و اعلام کنند لیگ ادامه می‌یابد یا نه!

وی ادامه داد: مسئولان پرسپولیس از ما خواسته بودند که اواسط اردیبهشت به باشگاه برویم ولی دوباره خبر آمد که تا اطلاع ثانوی بازی‌ها برگزار نمی‌شود و من هم در خرم‌آباد ماندگار شدم و در توزیع بسته‌های غذایی بنیاد برکت به مردم لرستان تا حدودی مشارکت دارم.

بیرانوند تاکید کرد: مشخص نبودن لیگ به ضرر بازیکنانی است که بلاتکلیف هستند و می‌خواهند برای ادامه فوتبال خود تصمیم بگیرند.

بیشتر بخوانید:

فیلم/ اقدام قابل تحسین سنگربان تیم ملی

این دروازه‌بان ملی‌پوش یادآور شد: من شنیده‌ام که ۱۲-۱۳ تیم به فدراسیون نامه زده‌اند که لیگ برتر تعطیل شود و فکر کنم فقط پرسپولیس و نفت آبادان موافق ادامه لیگ هستند.

وی با بیان اینکه ما مُصر به ادامه لیگ هستیم، تصریح کرد: فقط سپاهان سه دوره متوالی قهرمان لیگ برتر شده و اگر امسال پرسپولیس برای چهارمین بار پشت سرهم قهرمان شود فکر کنم سال‌های زیادی این رکورد پابرجا می‌ماند و ماندگار خواهد شد.

بیرانوند با بیان اینکه دوست دارم با قهرمانی از هواداران پرسپولیس خداحافظی کنم و به بلژیک بروم، تاکید کرد: واقعاً برای این قهرمانی خیلی زحمت کشیده‌ایم و امیدواریم با ادامه بازی‌ها نتیجه این زحمات را بگیریم.

دروازه‌بان پرسپولیس گفت: به طور مرتب و بر اساس برنامه، تمرین‌های خودم را در زمین چمن پارسیلون خرم‌آباد ادامه می‌دهم و مشکلی از لحاظ بدنی ندارم وبی‌صبرانه منتظر شروع تمرینات گروهی هستم.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۷
    5 10
    یک کلام از کلاغ آسیا،باباتو که معلوم نیست با خودت چند چندی ،رکورد لنگ با فضاحتهای تاریخی از جمله امدادهای غیبی و..رکود واقعی لنگ جلوی قشقاییومحمدان باعیاربالا مشخص شد
    • IR ۱۳:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۷
      5 4
      طرفدارای کیسه چی باز غارغار کردن، باشه ما به محمدان و قشقایی باختیم ، اما تاج خسروانی فاسد رو شیشتایی کردیم که هنوز هم جاش خوب نشده
    • علی IR ۲۱:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۷
      0 0
      بابا اینا پانترکن نه استقلالی ، دشمن شناسیم خوب چیزیه والا
  • امیر IR ۱۳:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۷
    6 8
    اگه لابی عابدینی و پولهای هدایتی و امداد های غیبی وزیر و کمیته ها و ..... نبود صحبتی از تیم ح.ک. و.م.ت نبود.
    • IR ۱۸:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۷
      0 0
      هنوز فرق حکومتی و دولتی را نمیفهمی ، افتخاره که روی پیراهنشان کنار نشان پرافتخار پرسپولیس بجای دختر آبی نام و تصویر مقدس یک شهید مدافع ناموس این آب و خاک حک میشود،
    • IR ۱۹:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۷
      0 0
      سوزش داره براتون . اب رو بریزید اونجایی که میسوزه
  • IR ۱۷:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۷
    0 0
    اگر پرسپولیس قهرمان بشه مدارکی را افشا می کنیم که نه تنها پرسپولیس قهرمانی امسالش بلکه قهرمانی سال قبلش و سال پیش از اون پس گرفته بشه و به دسته دوم سقوط کنه و فدراسیون فوتبال ایران به شدیدترین جرایم تاریخ فوتبال جهان گرفتار بشه .این را به همه علاقه مندان فوتبال بخصوص استقلالی ها قول میدیم از طرف گروه dark web
  • متین IR ۱۷:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۷
    0 0
    سلام خداکنه ماندگار بشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس