کد خبر 1069482
تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۶
سعید رمضانی

سعید رمضانی، سرپرست تیم فوتبال استقلال تاکید کرد که سلامتی انسان‌ها ارزشی به مراتب بالاتر از جام و قهرمانی دارد.

به گزارش مشرق، سعید رمضانی درباره شرایط این روزهای تیم فوتبال استقلال، اظهار داشت: ارکان باشگاه از کادر مدیریت گرفته تا کادر فنی و دیگر عوامل تلاش می‌کنند آرامش به استقلال بازگردد. 

وی در مورد حرف‌ و حدیث‌های بوجود آمده برای دیدار فرهاد مجیدی با احمد سعادتمند مدیرعامل استقلال،گفت: مسئله خاصی نبوده است. صحبت‌هایی که مطرح شد، صحبت‌هایی بود که بین هر مدیرعامل و سرمربی رد و بدل می‌شود. هر دو طرف صحبت‌های خودشان را انجام دادند که یکی از بحث‌ها امکانات بود که سعادتمند دستور اجرایی شدن آنها را داد.

سرپرست تیم فوتبال استقلال در مورد اینکه در گذشته از عدم آماده‌سازی چمن مجموعه ورزشی انقلاب انتقاد کرده بود و آیا این بار کیفیت چمن بهتر شده است یا نه، تصریح کرد: اجازه دهید راحت درباره یک مسئله صحبت کنم، درست روزی که به باشگاه نامه زدم که چه زمانی‌ برنامه‌ها اجرا شود، حاشیه‌ها شروع و فیلم و عکس‌‌هایی از چمن مجموعه انقلاب منتشر شد. وقتی این اتفاقات می‌افتد آدم به یکسری چیزها شک می‌کند. این اتفاقات باشگاه استقلال و مجموعه انقلاب را زیر سوال می‌برد. اجازه دهند که استقلال به آرامش برسد. خوشبختانه تصاویر زمین را همه دیدند که بهتر شده است.

بیشتر بخوانید:

استقلال در آستانه عقد قرارداد با اسپانسر جدید

رمضانی در پاسخ به این سوال که آیا سرپرست تیم فوتبال استقلال است یا سرپرست معاون باشگاه، گفت: هر زمان که هستم، کارم را انجام می‌دهم و اگر نباشم برای فرد دیگر آرزوی موفقیت می‌کنم. نمی‌دانم چرا این همه حاشیه و شلوغ کاری می‌شود. من سرپرست تیم استقلال هستم و بحث حکم و این چیزها نیست. 

وی در واکنش به اظهارات پرسپولیسی‌ها که مدعی هستند چون تیم‌های دیگر دست‌شان به جام‌ نمی‌رسد، دنبال تعطیلی لیگ هستند، خاطرنشان کرد: از همه چیز مهم‌تر سلامت جامعه است. به چه زبانی بگوییم‌ سلامتی از گرفتن جام و قهرمانی مهم‌تر است. اگر یکسری اتفاقات بیفتد و مشکلاتی برای جان انسان‌ها رخ دهد گرفتن جام هیچ ارزشی ندارد. ما تابع دستورات بالاتر از باشگاه استقلال هستیم‌. ستاد مبارزه با کرونا و سازمان لیگ باید تصمیم بگیرند، اما نظر شخصی‌ام این است که تا زمانی که شرایط مهیا نباشد، برگزاری لیگ اشتباه است. 

سرپرست تیم فوتبال استقلال درباره اینکه پرسپولیسی‌ها مدعی هستند که در صورت تعطیلی لیگ باید به مانند پاری‌سن‌ژرمن در فرانسه قهرمان اعلام شوند‌، گفت: هر کسی نظری دارد و منافع خودش را می‌بیند. ما از منافع خودمان حرف نمی‌زنیم، بحث ما سلامتی انسان‌هاست. من نمی‌گویم چه تیمی قهرمان شود یا چه تیمی بیفتد‌. ما تصمیم گیرنده نیستیم  اما فوتبال عرفی دارد. تیم‌هایی بودند که در نیم فصل اول قهرمان شدند، اما نیم فصل دوم سقوط کردند. به همه تیم‌ها احترام می‌گذارم، اما خودم در لیگ هشتم در فولاد خوزستان بودم و در آخرین بازی لیگ، ذوب‌آهن با تساوی مقابل ما قهرمان می‌شد، اما شکست خورد و استقلال قهرمان شد. فوتبال قابل پیش بینی نیست و معادلات زیادی بهم می‌خورد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • CA ۱۶:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۶
    2 0
    میدونید تو کشورهای دیگه چرا لیگ فوتبال رو تعطیل کردند و یا فاصله گذاری اجتماعی انجام شده؟! فکر میکنید فقط به خاطر چهار تا پنج درصد فوتی افراد با بیماریهای زمینه ای هست؟! نه خیر به خاطر کمک به کادر ارزشمند درمانی هست تا این افراد عزیز رو در معرض خطر قرار ندهیم چون این شدت بیماری به میزان دوز ویروس بستگی دارد چون از ترکیبات گلبولهای قرمز برای تکثیر استفاده میکند پس در اینجا منظور از سلامتی جامعه بصورت مستقیم خود جامعه نیست برای همین اظهارات غیرمنطقی در مورد بیماری سارس کرونا جدید رو متوقف کنیم و اجازه دهیم که کارشناسان حتی در مورد تعریف سلامتی صحبت کنند چون نظر غیرتخصصی باعث حل مشکل نمیشود.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس