دم خروس فضاسازی اصلاح طلبان علیه شورای نگهبان بیرون زد

اصلاح‌طلبان چه زمانی از پرونده نجفی و مهدی هاشمی درس می‌گیرند و اشرافیگری را کنار می‌گذارند؟!

سرویس سیاست مشرق - «وبلاگ مشرق» خوانشی روزانه در لابه‌لای اخبار و مطالب رسانه‌های کشور است. ما درباره این خوانش البته تحلیل‌ها و پیشینه‌هایی را نیز در اختیار مخاطبان محترم می‌گذاریم. ۷:۳۰ هر روز با بسته ویژه خبری-تحلیلی مشرق همراه باشید.

*** 

"پیروز حناچی"؛ دوچرخه‌سواری، قالیباف و دیگر هیچ

پیروز حناچی، شهردار تهران، طی یادداشتی در شماره سه‌شنبه گذشته روزنامه همشهری(ارگان شهرداری تهران) نوشته است: ما شهرداری تهران را با انبوهی از بدهی‌های به جای مانده از مدیریت‌های‌ گذشته و در وضعیتی که کشور دشوارترین تحریم‌های اقتصادی چند دهه اخیر را پشت سر می‌گذارد تحویل گرفتیم؛ امکانات و بهره‌مندی ما از بسیاری از منابع مالی محدود شده و بارها در تنگناهای تامین منابع برای اداره شهر، در معرض این پیشنهاد قرار گرفته‌ایم که به مسیرهای قبلی بازگردیم و دست‌کم بخشی از منابع اداره شهر را به کمک شهرفروشی تامین کنیم.

او می‌افزاید: با این همه، ما به زمین و آسمان شهر نه به‌عنوان منبعی برای کسب درآمد بلکه به‌عنوان امانتی از جانب مردم و ساکنان آینده تهران نگاه کردیم که شهرداری موظف به حفظ آن است. به همین دلیل نه فقط از موضع اصولی خود در ضرورت توقف شهرفروشی عقب‌نشینی نکردیم، بلکه بر این مسئله نیز اصرار کردیم که هر گامی برای تغییر این مسیر می‌بایست با اصلاحات قانونی، در مسیر پایدار شدن درآمدهای شهرها قرار گیرد. این مسیر خوشبختانه با استقبال و همراهی شهرداران کلانشهرها و دیگر شهرهای کشور روبه‌رو شد.[1]

*اظهارات حناچی در متهم‌سازی مدیریت پیشین شهرداری، عدم توانایی برای کسب درآمد و بدهکار بودن آن در حالی است که اولا ولو یک برگ سند هم در این زمینه به اثبات نرسید و ثانیا کسانی هم که محکمتر از حناچی پای برخی از این ادعاها ایستاده بودند به زندان و شلاق محکوم شدند! (اشاره به محکوم شدن محمود میرلوحی، عضو شورای شهر تهران)

مهمتر اما آنست که چرا اصلاح‌طلبان، روزی خود را در تخریب کسی می‌جویند که تجربه نشان داده از آنها کارآمدتر است و هیچ خدشه‌ای هم به کلیّت کارنامه او وارد نیست؟!

جالب آنکه "قالیباف" تقریبا تمام وقت اصلاح‌طلبان در شهرداری و شورای شهر را گرفته است و از این نهادها تنها چیزی که به‌گوش می‌رسد؛ دوچرخه‌سواری، ناکارآمدی و تخریب بی‌مبنا علیه شهردار پیشین تهران است.

اظهارات پیشروانه حناچی درباره درآمدهای شهرداری تهران در حالی است که این نهاد به تازگی به جرم گران‌فروشی در امکان ورزشی متعلق به شهرداری، محکوم شده است و بایستی غرامت پرداخت کند![2]

***

آهسته‌تر آقای نماینده اصولگرا!

شمس‌الدین حسینی، وزیر اقتصاد دولت احمدی نژاد و منتخب تنکابن در مجلس یازدهم در بخشی از یک گفت‌وگو با شماره سه‌شنبه گذشته روزنامه دولتی ایران درباره ریاست مجلس یازدهم اظهار کرده است: من برای ریاست خواهم آمد و چنین قصدی دارم. من می‌گویم اتفاقاً باید بپذیریم که افراد بیایند خودشان را عرضه کنند و در هر مرحله‌ای باید تلاش کنیم که گزینه‌های انتخابات متنوع باشند. من به همه این دوستان احترام می‌گذارم و همه آنها را هم از نزدیک می‌شناسم. همه آنها هم توانمندی‌هایی دارند که قابل تحسین است اما وقتی خودم را با آنها مقایسه می‌کنم، می‌بینم در این جمع تجارب مدیریت اقتصادی من از دیگران بیشتر است و فکر هم می‌کنم با شاخص زمینه‌های تحصیلی و تحقیقاتی و تجارب مدیریتی می‌شود این را سنجید. اگر امروز رئیس جمهوری ما یک اقتصاددان بود، کشور بهتر اداره می‌شد. اگر معاون اول ما یک اقتصاددان بود، چه بسا وضعیت بهتری داشتیم.

او همچنین در پاسخ به این سؤال که "رایزنی‌های شما برای ریاست فردی است یا به صورت تشکیلاتی این کار را می‌کنید؟" می‌گوید:
الآن همه دارند سعی می‌کنند که در خلال گفت‌وگوها و به صورت غیررسمی یا به صورت مستقیم یا با واسطه خودشان را معرفی کنند و من هم این کار را می‌کنم. آقایان دیگر این کار را می‌کنند و جلسات و تلاش‌هایی در جریان است و من هم طبیعتاً تلاش خودم را انجام می‌دهم، البته در این بین برخی امکاناتی دارند که ما نداریم.

در این لحظه خبرنگار ایران از حسینی می‌پرسد: "چه امکاناتی؟" و او جواب می‌دهد: به هر حال برخی امکانات مجلس فعلی را هم در حالی که هنوز وارد آن نشده‌اند به کار گرفته‌اند و طبیعتاً توان بیشتری دارند. ما چنین امکانی را نداریم و البته اگر داشتیم هم اعتقادی به چنین کاری نداشتیم.
حسینی سپس در پاسخ به این سؤال که "چه کسانی این کار را می‌کنند؟" اظهار کرده است: به خاطر اینکه بار حقوقی نداشته باشد بهتر است اشاره نکنم. البته منتخبین هم این مسائل را می‌دانند و آگاه هستند هر کسی چه کاری می‌کند![3]

*این نکته بدیهیست که منطق و اخلاقیات سیاست ایجاب می‌کند نمایندگان اصولگرای مجلس یازدهم اشراف بیشتری به حقیقت ماجرای وقوع یافته در انتخابات اخیر داشته باشند.

اشرافی که یکی از ساده‌ترین نتایج آن اینست که منتخبان هم‌طیف و همکار مجلس اقدام به تخریب یکدیگر نکنند و حرف‌هایی نزنند که با تیر مستقیم، کارآمدی مجلس که مردم به آن امید بسته‌اند را هدف خواهد گرفت.

حرفی که حسینی مبنی بر سوءاستفاده برخی منتخبان از امکانات مجلس برای کسب ریاست! زده است را حتی تندترین اصلاح‌طلبان هم حاضر به بیان نبودند و باید دید آقای حسینی با چه منطق و تحلیلی حاضر به بیان چنین حرفی شده‌اند که البته سندی هم برای آن نداشته‌اند!

بماند که شأن اصلی نمایندگی، وکالت مردم است و حسینی در صورت صدق حرف خود بایستی اسامی سوء استفاده‌کنندگان را برملا می‌کرد تا از همین اول بنای ناراستی با موکلینش را نگذاشته باشد.

ما همچنین قضاوت درباره اظهارات ریاستی حسینی را نیز بر عهده مخاطبان محترم وامی‌گذاریم.

چه اینکه رجال سیاسی در کنار تمام سوابق و کرده‌های خود بایستی درک صحیحی هم از جایگاه خود در کلیت ساختار نیز داشته باشند.

***

اصلاح‌طلبان چه زمانی از پرونده نجفی و مهدی هاشمی درس می‌گیرند و اشرافیگری را کنار می‌گذارند؟!

محمدعلی نجفی، فعال اصلاح‌طلب و شهردار سابق تهران در دادگاه اخیر خود از پرداخت نزدیک به 10 میلیارد تومان به خانواده مرحوم میترا استاد برای اخذ رضایت خبر داده است.

او در پاسخ به سؤال رئیس دادگاه مبنی بر اینکه با چه مبلغی رضایت گرفتید؟ گفته است: ۱۳۶۲ سکه برای مهریه حساب شد که حدود 8 میلیارد و خرده‌ای بود اما مجموعا حدود 10 میلیارد تومان پرداخت کردیم.

به گزارش ایسنا، نجفی همچنین درباره مرحومه استاد گفته است: اختلافات زیادی با مقتوله داشتم چرا که بعد از ازدواج حجاب ایشان عوض شد. همچنین تقاضاهای مالی متعددی مطرح می کرد و اصرار داشت که از همسر اولم طلاق بگیرم. مرحومه خانواده ام را تهدید به اسید پاشی می‌کرد و به من می‌گفت که مطلقه است، اما متوجه شدم که با همسر سابقش زندگی می کند و می گفت که به خاطر پسرم جدا زندگی نمی کنم چرا که خودکشی می کند. بعد از این موضوع متوجه شدم که طلاق در شناسنامه مقتوله نیز قید نشده است.[4]

*توانمندی مالی افراد و اینکه از کجا آورده‌اند، یک مقوله شخصی محسوب می‌شود و طرح پیش‌فرض برای اموال دیگران یا کنایه مبنی بر اینکه هرکس پول کلانی در اختیار دارد پس از راه نامشروع بدست آورده؛ در قید عمومی یک کار ناپسند و نامشروع است.

اما باید دانست که نجفی یک رجل سیاسی است و در عرصه فعالیت‌های اصلاح‌طلبان یک رکن محسوب می‌شود.

و اگرچه 10 میلیارد تومان مبلغیست که شاید امروز خیلی از افراد در جامعه ما باشند که آنرا داشته باشند اما برای رجال سیاسی در نظام جمهوری اسلامی، زیستن در چنین سطحی یک رفتار پسندیده نیست.

و شاید از همین روست که جریان اصلاحات همواره با مشکلات لاینحلّی دست به گریبان است.

مشکلاتی از همین قبیل که در نزد قاطبه مردم جایگاهی ندارند، متهم به اشرافیگری هستند، نمی‌توانند با اکثریت جامعه که قشر مذهبی هستند رابطه برقرار کنند و صحبت‌هایشان مبنی بر خدمتگزاری به مردم خریدار چندانی ندارد.

به سخن دیگر اینکه ما معتقدیم درسی که در ماجرای آقای نجفی برای جریانات سیاسی وجود دارد؛ لزوم رعایت تقوای جمعی، توجه به ساده‌زیستی و پرهیز از شکل‌گیری ثروت‌های باد آورده در میان رجال سیاسی است که در نهایت به چنین مفسده‌ها و خسران‌هایی منجر می‌شود که امروز نجفی با آن دست به گریبان است.

اگر آقای نجفی بعنوان یک رجل سیاسی، از این پشتوانه مالی برخوردار نبود؛ حکماً امروز شاهد این همه اتفاقات تلخ در حواشی ایشان نبودیم.

نظیر ماجرای آقای نجفی در قضیه تأمین وثیقه 10 میلیاردی برای مهدی هاشمی نیز تکرار شده بود.[5]

بدیهی بود که این مطالبه درست یا غلط از خانواده مرحوم هاشمی شکل می‌گرفت که چنین پول‌هایی چگونه در خاندان آنها جمع شده است.

و البته آن مرحوم هرگز نتوانست در مقابل این مطالبه و لرزه‌های آن در زندگی سیاسی خود عملکرد مناسبی داشته باشد.

***

1_ http://newspaper.hamshahrionline.ir/id/99900

2_ mshrgh.ir/1069213

3_ http://www.irannewspaper.ir/newspaper/page/7339/3/542429/0

4_ https://www.isna.ir/news/99021410244/

5_ http://www.jahannews.com/phototitr/260721

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 53
  • در انتظار بررسی: 4
  • غیر قابل انتشار: 13
  • واقع بین IR ۰۷:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۷
    32 41
    اتفاقا آمدن آقای حسینی بد هم نیست دلیله نداره که همیشه یک طیف خاصی مورد نظر باشند.
    • حمیدرضا IR ۱۲:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۷
      8 19
      با سلام عرض ادب و احترام با ارزوی قبولی طاعات و عبادات ____ یاد حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش بخیر ریاست و نمایندگان محترم مجلس دهم آنچه از سوی رسانه ها در اثنای مجلس دهم محل نقد داشت عملکردی که باعث میشود هنوز فردی بر کرسی نمایندگی ننشسته ارزوی های کودک درونش را بیان نماید . نقدیکه بر تصمیم شورای نگهبان وارد میباشد . فردی با نام حسینی در کدام مسولیت اثبات شده متوهم اثرگذاری در ریاست قوه مقننه است ؟؟ آنروزیکه فرزند کوچکش در مقابل دوربین رسانه گفت ما به این پولها نیاز نداریم ؟؟ (( آن پول تصمیمی در مورد ارتقای اقتصاد خانواده ه با نام یارانه بود )) توهینی که از سوی یکی از تصمیم گیرندگان اصلی انروز بیان شد . آیا مسولیت خاوری با فرد دیگری غیر از حسینی بوده است ؟؟؟ **** اشاره به تایید صلاحیت از سوی افراد معنوی و رده های امنیتی دارد ... ایران اسلامی در قانون اساسی اشاره به این افراد ندارد و این یک ضعف از سوی مسولی با ضعف است که توجیه میکند . انسجام و کوتاه شدن دست های اینچنین از امورات بانک مرکزی دلیل این گفته است . مطالب بصورت جدی تر در حوزه های اثر گذار عنوان خواهد شد . کارشناس و عوامل محترم گزارش موفق باشید . التماس دعا ****
    • IR ۱۲:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۷
      7 21
      نمایندگان باید برای انتخاب هیئت رئیسه مجلس اتحاد داشته باشند تفرقه بینداز و حکومت کن در دستور کار اصلاحات است.
    • هوشنگ IR ۱۵:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۷
      18 8
      نباید از یادمان برود، این اقای گوش شکسته که دکترای اقتصاد را به یدک میکشد ؛زمانیکه وزیر تشریف داشتند، بدترین وضع اقتصادی را تجربه کردیم و تورم چهل درصدی در زمان ایشان بود .
    • CH ۱۹:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۷
      1 1
      همین متن مشرق نیوز چیزی تایید معنی حرفهای حسینی نیست. حالا می خواهید او را دوست داشته باشید یا نه.
  • سید IR ۰۷:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۷
    33 18
    انشاءاللّه آقای شمس الدین حسینی با دقت به کارنامه افرادی چون علی لاریجانی، کاظم جلالی، علی مطهری و برخی دیگر که روزگاری خود را اصولگرا میخواندند و با زاویه گرفتن در رفتار و گفتار و کردار با انقلابیون، کم کم به دامان اصلاح طلبان تهوع آور غلتیدند و به سمت ایشان غش کردند، ضمن پند گرفتن مراقب باشد تا این وضعیت در آینده برای وی اتفاق نیفتد! ما برایش دعای عاقبت به خیری می کنیم، چون خیرخواهش هستیم!
    • IR ۱۱:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۷
      5 22
      جناب الان غش را تقویم شما میکنم بسم الله قطعا از دوطرف بام می افتید
    • هوشنگ IR ۱۵:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۷
      4 0
      بنظر میرسد هر اصولگرای منصف تاثیر گذار در کشور جمهوری اسلامی ، کمی به خود میاید. دست از لجبازی برداشت و به مردم می پیوندد و این کار تنها از افراد با ایمان حقیقی به دین اسلام و پیامبر(ص) با اخلاق آن امکانپذیر است.زیرا تنها از این طریق است که ایران اسلامی پیشرفت خواهد کرد.
  • حقیقت گو IR ۰۸:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۷
    25 2
    باسلام - تا زمانی که من گفتن ها و خود را تایید کردن ها در کشورمان وجود داشته باشد هیچگونه پیشرفتی نخواهیم دشت .
  • ناشناس IR ۰۸:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۷
    13 15
    بیچاره اقای نجفی ده میلیارد تومان بابت مهریه و دیه پرداخت کرده مساجد هم تعطیل که برا ی این مستضعف بیچاره پولی جمع کنیم تا مرهمی برزخمهاش باشه ولی جناب حسینی هم از اول ساز مخالف خوانی وایجاد تفرقه را کوک کرده وباید عواقب این پدیده شوم را بپذیره و یا سوء استفاده چیها را معرفی کنه
  • احمدخواجوند IR ۰۸:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۷
    36 24
    آقای حسینی نماینده منتخب شما بااجازه چه کسی وبدون اجازه مشرقیهاحرف زدید اینها سالها قالیباف را تو آب نمک گذاشتند حالا تو آمدید یک حرفهای برخلاف ومصلحت میزنی میخواهید شمارا از مجلس بیرون کنند اول اجازه بگیر بعد حرف بزن
  • ایرانی IR ۰۸:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۷
    27 23
    جنازه امثال دکتر حسینی از امثال لاریجانی بهتر مجلس رو اداره میکنند.
  • امیرمسعود IR ۰۹:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۷
    19 14
    اصلاح طلبان در شش هفت سال گذشته به مردم نشان دادند که چقدر ناکارآمد و تو خالی هستند و هیچ پشتوانه ای برای دروغ ها و فضا سازی هایشان وجود ندارد. تمام اصلاح طلبان را جمه کنی به اندازه قالیباف پتانسیل مدیریتی ندارند.
  • IR ۰۹:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۷
    8 28
    حسینی هم چیزی حالیش نیست. همه قول و قرارها برای ریاست روی قالیبافه. رییس مجلس باید فردی کاملا مطمئن و حرف شنو باشد.
    • آنتی اصلاح طلب IR ۱۲:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۷
      6 16
      نه اتفاقا رئیس مجلس به نظرم کاملا باید مستقل باشه و برجام رو 20 دقیقه ای بدون شنیدن حرف مخالف تصویب کنه. نظرت چیه؟
  • IR ۰۹:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۷
    13 9
    تا قوه قضائیه قاطع وسریع و بدونپرده وابهام دزدان حکومتی را مجازات نکند. روند دزدی وفساد پا برجا است
  • IR ۱۰:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۷
    10 7
    حسینی! یه چیزی بت میگم راست و حسینی. اینا بستن برای ریاست جمهوری لاریجانی. آخه چرا باید تو رو رییس مجلس کنن؟ به اصطلاح سینمایی باید شیمی بازیگران با هم جور در بیاد.
  • جهانگیر IR ۱۰:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۷
    11 35
    در حضور مدیری کارآمد و جهادی همچون آقای قالیباف نیازی به آمدن امثال حسینی نیست چندسال در این مملکت وزیر بودی ناسلامتی چه کار مثبتی کردی که الان داعیه ریاست مجلس داری اصلا چرا هر دقیقه یه طرف غش میکنی
  • علی IR ۱۱:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۷
    3 16
    اشرافیگری و تن پروری و بی وجدانی و بی غیرتی و بی تدبیری در ذات این سوخته هاست
  • علی افصحی IR ۱۱:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۷
    11 3
    بسم الله الرحمن الرحیم. امام خمینی رحمه‌الله علیه از سال شصت و درحالی که هنوز دو سال از شکل گیری ریاست ها و مدیریت های پس از انقلاب نگذشته بود به ناگهان سخن از زی طلبگی و پرهیزاز کاخ نشینی واین که محرومین و پابرهنگان ولی نعمتان جامعه اند و دربرابر ابراز نگرانی دولت وقت از آینده انقلاب فرمود شما از آینده انقلاب نگران نباشید شما فقط زمانی نگران انقلاب شوید که ساده زیستی را ترک کنید.و رهبری عزیز انقلاب هم ازهمان روز اول رهبری روی دو عنصر اشرافیت و نیز تهاجم فرهنگی غرب وحشی انگشت گذاشتند.چه رفته رفته این فرهنگ غربی بود که توجیه گر اشرافیت شده و بروکرات های کارگزارانی سخن انگیزه های مادی برای توسعه و رشد تولید زدند و نیز مشوق های رانتی را برای توسعه ضروری دانستند از همین جا بود که انواع مختلف فساد و رانت دامن غیر انقلابیون و متظاهرین به انقلاب را گرفت و نمودار آن در دولت روحانی به نهایت خود رسید.حجم دنیا گرایی به گونه‌ای در بین غرب زدگان رو به رشد گذاشت که به ناگهان خبر به امام خمینی رسید که در ماه محرم و در حالی که نوای مرحوم کوثری در عزای امام حسین و در حضور امام پیچیده بود ، همسایه دیوار به دیوار به امام یعنی خانواده روستایی هاشمی در سد لتیان با خانواده با هلی کوپتر به سد لتیان رفته و جت اسکی کرده و چیز برگر خوردند.!!!این در حالی بود فرزندان امام یا در جبهه های نبرد با صدامیان و یاضد انقلاب غرب کشور جان برکف بوده و خانواده هایشان با زندگی درویشی سر می کردند!؛.چه‌انتظاری از این جریان الوده است که از ماجرای مهدی هاشمی و نجفی درس یاد بگیرند این جماعت وابسته اصلا موضوع مهدی هاشمی را توطیه دانسته و به قول هاشمی پدر مهدی هیچ خلافی نکرده و موقع رفتن به زندان در گوشش دعای سفر می خواند.و پیروانش نجفی را نخبه جا می رنند.این است که فایزه هاشمی با بهاییان حشر ونشر دارد و علیه حجاب حرف می زند و مرعشی روستایی که هیچ چیز نداشت اما امروز گردش حسابش صدها میلیاردشده و سواد هم ندارد ،دوستان زرخریدش از زبان او می گویند ما لیبرال دموکرا تیم؟!!! و نعمت زاده و...که همه از سفره انقلاب ثروت به انخصار در آورده اند آیا انتظار درک و فهم طلبی و دست برداشتن از اشرافی گری داشت ؟؟! آن وقت روایت امام صادق که فرمود دنیا همانند آب شور است هرمقداربیشتر بنوشیم بییشتر تشنه می شویم چه را کنیم؟!
  • پوریا IR ۱۱:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۷
    5 10
    از اصلاحات آمریکایی انگلیسی بیش ازاین انتظاری نیست.!!!!
  • سرباز IR ۱۱:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۷
    5 13
    آقای حناچی چرا دعوت شهرداری اسبق برای مناظره درباره بدهی های شهرداری رو قبول نکردید؟؟ آقای قالیباف توی یک برنامه حضور پیدا کردن و راجع به بدهی هایی که شما میگید صحبت کردندشما هم اگه ریگی به کفش ندارید دعوت به مناظره رو بپذیرید تا بیبینیم کی راست میگه . فقط بلدید اسم خیابون عوض کنید؟
  • DE ۱۱:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۷
    5 3
    اصلاح‌طلبان چه زمانی از پرونده نجفی و مهدی هاشمی درس می‌گیرند و اشرافیگری را کنار می‌گذارند؟! هیچ وقت اگه آدم بودند و میخواستند درس بگیرند از فوت اقوام و آشنایان تا فوت دهها هزار نفر در ایران و فوت میلیونها نفر در دنیا و تا کنون از فوت میلیاردها انسان درس میگرفتند .کل نفس ذائق الموت هر کسی عاقبت میمیرد. فوت هر کس درس عبرتیست برای بشر ولی اشرافیگری و زرق و برق و رانت و پول و زر و زور و تذویر انسان را اصلاح طلب میکند .اسلام امریکایی.
  • Gholami IR ۱۱:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۷
    4 6
    افرین. جانا سخن از کلام مامیگویید. این اصلاحطلبان گوشت وخون ورگ وپیکرشان اشرافی گریه. ای بنازم خداراکه مجلسیاوردسرکارکارستون.. که ریشه ی زیبا کلام وهنچی کلام راازبیخ وین که تورضاشاه ملعون هنوزدوردورمیزنند رابخکاند. حاشیه هاسبدسبدکه روی اعمال اطلاح طلبهاماله کشی بشه‌ فضولی.سرک کشیدن تحریم خصوصیه مردم.زورگیری.قمار.نادرستی وناپاکی ومرگهای وحشتناک.خرابی ویرانی.ایجادفقر.نارضایتی صدرصدی.لگدمال کردن ثروت ملی ازجمله نفت و ذخیره ی طلای بانک مرکزی.بی محتوا کردن پول ملی.وووووهای دیگرهنرتمام قداین اصلاحات ملعون بودکه رفت که رفت که رفت که بره که هرگزوابدی برنگرده‌ ازفقرامیگندوبه اسم فقراوکارگروتولیدهمه چی راغارت میکننددرعمل شعاروصفر‌ ایهاالناس اردگندم ۹۰۰گرمی شده ۱۲هزارتومن. فاجعست.فاجعه قرن.عین گوشت ومابقیکه سربه فلک کشیده.درامدصفر
  • IR ۱۲:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۷
    9 71
    حسینی اگر اقتصا دان بود در زمان وزارتش نمیگذاشت پراید 5 میلیونی 50میلیون بشودوامروز هم درخبر یازده رادیو قیمت پراید را 85 میلیون اعلام کردند
    • مهدی IR ۱۴:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۷
      3 5
      اصلاح طلبان از هیچی درس نمی گیرند و آدم بشو نیستند.
    • IR ۱۴:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۷
      4 0
      دیگه تحریف هم حدی داره پراید از هفت شد هیجده نوزده نه پنجاه البته همونم زیاد بود
  • IR ۱۲:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۷
    10 20
    آقای حسینی گویا فراموش کرده اند که به عنوان وزیر اقتصاد چه بلایی سر اقتصاد اوردند که سالها نمی توانیم جواب بدهیم و مردم مجبور می شوند دولت روحانی را قبول کنند کم کاری و نامدیریتی ایشان و امثال ایشان است که دولت روحانی سر کار آمد
  • حسن IR ۱۲:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۷
    2 9
    اقای حناچی که صلاحیتشان با زور تایید شد تا به حال چه کاری را انجام داده
  • علی IR ۱۲:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۷
    2 8
    متاسفم که این مردم بجایی رسیدن از گفتن واقیعیتها ناراحت شده و دیگران را قضاوت میکنند اسم این رفتارها را سیاست گذاشته اند کجای اسلام اجازه این گفتار و رفتار را به ما مسلمانان داده بهتر نیست بدانیم کا میدانیم قدرتهای پشت پرده عامل جلوگیری و برخورد قانونی با رفتارهای مدیرانی که اسیب به اقتصاد یا مجموعه های ندیریتی زدند شده است چرا داد فریادهایی بی ارزش میکتید و باقدرتهای خودتان هرکس خرف حق میزند له میکنید اگر راست نیگفتید قوه قضایه رسیوگی میکرد و پاسخ میداد نه با فشار و اعمال زور ادمهایی که حرف حق میزنند خراب کنید و زحماتشان را نادیده بگیرید انشالله که ورود به محلس شدن شما کار ساز باشد هرجند در سمت وزیر و مدیران ارشد کاری برای ملت نکردید
  • IR ۱۳:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۷
    4 0
    حالا ریاست کمیسون اقتصادی باش، اگر نشد توی همون کسوت نمایندگی خدمت خودت رو به خلق الله کن، هدف باید خدمت باشه.
  • محمد IR ۱۴:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۷
    1 2
    البته ایشان بیشتر یا آور عباس جدیدی در شورای شهر است تا اقتصاددان!
  • غلامرضا IR ۱۴:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۷
    0 4
    کدام اتهام‌زنی قالیباف دزد درنده‌ شهرداری زان الود کرد.
  • RO ۱۴:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۷
    0 10
    بهتر آقای حسینی قبل از غوغا سالاری برای ریاست مجلس یک گزارشی از عملکرد خود بدهد این همان آدمی نیست که در ۴ سال آخر دولت احمدی تمام اقتصاد ایران رو به هم ریختند حالا می خواهند مملکتی که آقای روحانی در اتاق شیشه ای میچرخانه این اتاق شیشه جایگاه تدبیر راهم بشکند از تلان با این دروغها یه فاتحه ای برای مملکت بخوانید
  • رطی IR ۱۴:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۷
    1 1
    ... زرد برادر... است
  • DE ۱۶:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۷
    5 8
    حتما باز مشرق کشف کرده این منحرفه از همون کشفها که در مورد احمدینژاد کردند و آخرشم معلوم نشد از چی منحرفه و مملکتو تحویل یک مشت دزد و اختلاسچی دادند حالا هم چمچاره گرفتند!
  • IR ۱۶:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۷
    7 2
    با چندتا رای رای یک منطقه با جمعیت زیر .. نفر نماینده شده ای مطمئن باش در وزن کشی ها برای میزان جمعیت حوزه انتخابیت ات تو وزنی نداری
  • سرباز وطن IR ۱۶:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۷
    0 5
    سگ زرد برادر شغاله در هر اردوگاه فساد و تبانی و دنیا طلبی موج میزند
  • LB ۱۶:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۷
    1 3
    بازم مهره های کوچک احمدی نژادی. حتما قراره کاری کنند، مردم از ترس اونها، دور بعدی به بدتر از روحانی رای بدهند
  • محمد IR ۱۷:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۷
    0 0
    آقای نماینده دقت کنید از اول منطقی و مستدل حرف بزنید.
  • IR ۱۸:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۷
    0 0
    مدیریت مجلس نیازمند سعه صدر خوبی است و برای این منظور حجت الاسلام حاج آقا آقاتهرانی مناسب به نظر می رسد .
  • IR ۱۹:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۷
    0 0
    عملکرد شما باعث شد تا مردم کورکورانه به حسن روحانی رای بدهند حالا میخواد رئیس مجلس هم بشه !!!
  • ایمان US ۲۰:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۷
    1 0
    ای بابا. جناب حسینی. اینا با تخصص کاری ندارن. بالاخره قالیبافی هست. قبلا نوبت گرفته
  • محسن IR ۲۰:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۷
    0 0
    یعنی بنظر نگارنده جناب خالیباف انسان سالمیه؟اگه اینجور فکر میکنید پس یا خودتون رو زدین به خریت یا مردم رو احمق فرض کردید،
  • علی پیری US ۲۱:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۷
    0 0
    خدا لعنت کند بر قالیباف که تهران را به این روز انداخت که نمیشه نفس کشید و لعنت خدا بر کسانی که کارهای غلط و شیطانی او را توجیه می کنند، هر چند مردم فریب این توجیه ها و شانتاژها را نمی خورند .
    • دلسوز IR ۱۳:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۸
      0 1
      شما تهران تشریف داری؟؟؟!!! چی شده اینقدر دلت از یک مدیر توانمند پره؟؟؟!!!
  • IR ۲۲:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۷
    0 0
    این جمله شما خیلی معنا دارد : !!!!!!!!!!!!! *این نکته بدیهیست که منطق و اخلاقیات سیاست ایجاب می‌کند نمایندگان اصولگرای مجلس یازدهم اشراف بیشتری به حقیقت ماجرای وقوع یافته در انتخابات اخیر داشته باشند.
  • IR ۰۲:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۸
    3 0
    اقای حسینی مدیر با تجربه اقتصادی زمان مسئولیت شما چه بلایی به سر اقتصاد ایران اومد که اینها هم ادامه دهنده راه شمان.
  • شناس IR ۰۲:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۸
    1 0
    حالم از همه تون به هم میخوره اللهم عجل لولیک الفرج
  • فلاح یخدانی IR ۱۰:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۸
    2 0
    واقعا دوباره به سمت ناکارآمدی پیش میریم کشور ما یا توسط اصلاح طلبان ویا اصول گرایان اداره شده و حالا این هستیم حیف از این همه نعمت و معادنی که خداوند به ما داده و برای ما سنگ تموم گذاشته ما هنوز تقصیر را به گردن هم ماندازیم ودر حسرت مدیر ی کارامد می سوزیم
  • IR ۱۰:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۸
    0 0
    سلام مدیریت مسولین اگر جهادی و دلسوزانه و برای خدا شد موفق هستن در غیر این صورت همیشه با چالش کسری بودجه مواجه هستند چطوری هشت سال دفاع مقدس با دست خالی و بعضا با نون خشک خالی رزمندگان مقاومت کردن الان دولت ضعف مدیریت و ضعف نظارت و کسری بودجه دارد
  • حیدر IR ۱۱:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۸
    3 0
    حسینی جان اقتصاد را که با فن کمر ضربه کردی لطفا مجلس را امتیازی ببر
  • عبداتته IR ۱۳:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۰
    0 0
    ایشان ازهمان بدو ورودش بعنوان وزیر درورارت فرهنگ واموزش عالی کاملا مشخص بود بانظام مقدس جمهوری اسلامی هماهنکی ندارد بلکه ضد نظام بود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس