کد خبر 1069405
تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۴
روایت «القسام» از رکوردشکنی در شلیک راکت به سمت فلسطین اشغالی

شاخه نظامی حماس اعلام کرد، در درگیری ماه می سال گذشته بالاترین میزان راکت را در تاریخ رویایی با رژیم صهیونیستی به سمت فلسطین اشغالی شلیک کرده است.

به گزارش مشرق، گردان‌های «القسام» شاخه نظامی جنبش فلسطینی حماس جزئیات جدیدی درباره رویارویی ماه می ۲۰۱۹ با رژیم صهیونیستی به مناسبت اولین سالگرد آن فاش کرد.

درگیری‌های روز سوم و چهارم می ۲۰۱۹ پس از آن آغاز شد که نظامیان رژیم صهیونیستی به سمت تظاهرات‌کنندگان در مرز غزه آتش گشودند و دو نفر از آنها را به شهادت رساندند. در واکنش، یک تک‌تیرانداز فلسطینی دو نظامی صهیونیست را به شدت مجروح کرد و در پی آن جنگنده‌های رژیم صهیونیستی حملات به غزه را آغاز کردند و مقاومت با شلیک راکت و موشک پاسخ داد.

بیشتر بخوانید:

بر اساس گزارش وبگاه «فلسطین الان»، یکی از فرماندهان در واحد توپخانه القسام گفت: میانگین شلیک راکت‌ها از سوی القسام در این رویارویی، بالاترین میزان خود در تاریخ درگیری با رژیم اشغالگر بود و مجاهدان القسام صدها راکت دارای قابلیت تخریبی بالا تنها طی ۳۰ ساعت شلیک کردند.

در ادامه این گزارش آمده، در آن زمان ۸۵ راکت به سمت عسقلان، ۸۰ راکت به سمت «اشدود» و ۶۰ راکت به سمت «بئر السبع» شلیک شد و پایگاه‌ها و اهداف دیگر با صدها راکت هدف گرفته شدند.

القسام افزود، یگان توپخانه نیز تاکتیک شلیک گسترده برای پشت سر گذاشتن سامانه موسوم به «گنبد آهنین» را در پیش گرفت، این تاکتیک موفق بود و باعث شد خسارت‌های زیادی به رژیم صهیونیستی وارد شود به نحوی که این رژیم به سرعت به دنبال برقراری آتش‌بس رفت.

شاخه نظامی حماس سال گذشته اعلام کرد، بیشتر موشک‌هایی که استفاده کرده از نوع «سجیل» و ساخت داخل بوده است. شناخته‌ترین این موشک‌ها « S۴۰» است که اشدود و بئرالسبع با آن هدف گرفته و خسارت‌های زیادی به آنها وارد شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سهیل بشردوست DE ۱۵:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۶
    9 15
    در این وحشی گری چه افتخاری وجود داره؟ اینا موشک دست ساز بزنن طرف هم با اف ۱۶ بیاد بالا سرشون!
    • IR ۱۷:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۶
      8 7
      تو اگر یک دزد بیاد تو خونت و خودت وخواهر و مادرت را بزنه و پدرت را هم بکشه وای میستی میگی باز هم بزن اگر تو هم این کار را بکنی ولی اینها و کل محور مقاومت شرف دارن و در مقابل ظلم این ظالمان ساکت نمی نشینند.
    • IR ۱۷:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۶
      5 6
      وحشی اون راس کفتاری صهیونیستی بودن که بزرگت کردن
    • IR ۱۸:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۶
      2 4
      اسمت بزار سهیل شیطان دوست ، جان تو ، بهتره
    • سعید IR ۱۸:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۶
      3 5
      بالاخره باید بین بی غیرتی مثل تو و اون با غیرتها ی فرقی باشه دیگه.
    • IR ۱۹:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۶
      4 2
      اسکل خان همیشه اول اف ۱۶ وحشی حمله میکنه بعد این بزرگواران با موشک دست ساز پوست اونا رو میکنن. بعدش همین موشک دست ساز کاری کرده که خلبان اف ۱۶ به جای چتر نجات پوشک ببنده.
    • IR ۲۰:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۶
      1 3
      بشر دوست جو گیر نادان مغز فندقی بیسواد
    • تنبل IR ۲۲:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۶
      1 0
      این بیچاره خیلی تقصیری نداره . دستگاه شستشوی مغزی صهیونیست ها در آلمان پرکار و کارآمده . به همراه تزریق همزمان اطلاعت معکوس و غلط به مردم توسط رسانه هاشان .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس